Wij hebben ook een veel vaker natte Lucas sind slp erop staat!
Ook ik heb nu even een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat ik terug krijg.
@NoortjeP wrote:
@Muiz wrote:Hier totaal geen verschil bij de oude en de nieuwe pampers. Ze lekken allebei niet door :think: (gelukkig dan voor ons). Heb niet heel het topic meer gelezen, maar ligt het misschien aan de meisjes?? Dat jongetjes er geen of minder last van hebben zeg maar??
even goed lezen… Stan heeft er last van en Tycho…!
Ik zeg toch dat ik niet heel het topic heb gelezen :silenced: ! Ik zat tussendoor terwijl er visite was hier even te kijken.
hier met geen van beide ooit een doorgelekte luier gehad…
Ik heb hier heel lang de new baby luiers van Pampers gebruikt, daarna de active fit, maar hier ben ik gewoon niet tevreden over. Ik vond ze nogal chemisch ruiken en merkte bij het verschonen dat ze best wel nat was op de billen. Op een gegeven moment had ze de billen tot bloedens toe stuk en ben ik gelijk overgegaan op Kruidvat luiers. Billen zijn bij een volle luier nog steeds droog, dus hier geen Pampers meer.
Ik denk dat er bij de Pampers overigens wel veel verschil in de soorten zit, wat absorberen en pasvorm betreft.
Ik heb helemaal geen verschil gemerkt sinds ‘Dora’ (om me even kort in de discussie te mengen, volgens mij is het ook niet DE Dora :lol:) op de luiers staat.
Hier werkte de Active Fit juist perfect toen L 's nachts opeens veel meer begon te plassen. Zo zie je maar; zoveel kindjes, zoveel luiers…
Ik had pampers ook een mail gestuurd en krijg precies dezelfde mail terug als noortje :?
hier is Jayden laatste tijd ook 's ochtends ineens nat… zowel met kruidvat als met pampers natte romper, soms ook natte slaapzak, bah! eerder helemaal geen last van gehad
hier geen last. Ivan heeft ook maat 4 :think: Ik zou dan denk ik toch 4+ proberen
@romata wrote:
Ik had pampers ook een mail gestuurd en krijg precies dezelfde mail terug als noortje :?
ik heb op die mail nog weer geantwoord…
Ten eerste dat ik het een belachelijke standaardmail vind en ten tweede dat ze niet met een oplossing komen of mijn klacht iig serieus nemen.
Kreeg ik vanochtend een mail terug of ik aub naar dat nummer wilde bellen.
Heb ik gebeld.
Ze “lullen” overal overheen, maar ik moest de productiecode van de luiers doorgeven en mijn banknr. Ze gaan dus een pak luiers vergoeden. En tussen neus en lippen door, dachten ze dat het misschien een productiefout van dat pak was. (4+) Ik nog proberen te zeggen dat ik ook nr. 4 en 5 heb geprobeerd, maar tevergeefs…
Geen oplossing dus, of een antwoord dat ze naar de kwaliteit in het algemeen gaan kijken, maar wel geld voor een pak pampers terug.
Wel kreeg ik hier nog een tip van een vriendin. (Die tip is volgens mij al een keer eerder genoemd in dit topic).
Van die inlegverband voor incontinentie (soort Tena’s maar dan eigen merk van Kruidvat ofzo…) 's nachts erbij inleggen, dat hielp goed bij haar zoontje.
waar kan ik die productiecode vinden, want ik haal de pampers hier allemaal uit de verpakking.
Ga vanmiddag ook ff bellen mits ik die productiecode heb :think:
Ik had de luier niet bij de hand, maar mijn moeder had het over een nummer naast een vlindertje of zo??? het staat iig OP de luier! 14 cijfers, geloof ik.
Ow ga straks even kijken als ze wakker is.
ze vragen ook naar je "zaak"nummer… Dat nummer boven het antwoordmailtje… na /
Is wel handig om die ook vast op te schrijven. :thumbup:
@NoortjeP wrote:
@romata wrote:Ik had pampers ook een mail gestuurd en krijg precies dezelfde mail terug als noortje :?
ik heb op die mail nog weer geantwoord…
Ten eerste dat ik het een belachelijke standaardmail vind en ten tweede dat ze niet met een oplossing komen of mijn klacht iig serieus nemen.
Kreeg ik vanochtend een mail terug of ik aub naar dat nummer wilde bellen.
Heb ik gebeld.
Ze “lullen” overal overheen, maar ik moest de productiecode van de luiers doorgeven en mijn banknr. Ze gaan dus een pak luiers vergoeden. En tussen neus en lippen door, dachten ze dat het misschien een productiefout van dat pak was. (4+) Ik nog proberen te zeggen dat ik ook nr. 4 en 5 heb geprobeerd, maar tevergeefs…
Geen oplossing dus, of een antwoord dat ze naar de kwaliteit in het algemeen gaan kijken, maar wel geld voor een pak pampers terug.
Wel kreeg ik hier nog een tip van een vriendin. (Die tip is volgens mij al een keer eerder genoemd in dit topic).
Van die inlegverband voor incontinentie (soort Tena’s maar dan eigen merk van Kruidvat ofzo…) 's nachts erbij inleggen, dat hielp goed bij haar zoontje.
pak vergoeden!! hier nog geen cent gezien en i ehb zeker al een maand terug gebeld!
productiecode staat ook o pelke pamper! aan de zijkant bovenaan bij het plaatje daar dan aan de zijkant van! snap je et nog, als je de pamper dichtdoet over die stirp heen… dan helemaal aan de zijkant na zo uitseekflapje, heel klein, zwarte cijfertjes
Konijn, als je dat nummer weer belt en je toetst optie 2 dan krijg je een keuzemenu waarin je o.a. ook hoort: “heeft u nog geen geld ontvangen, toets…”
Ik zou nog een keer bellen als ik jou was. :hug:
Geen oplossing bieden, wel van alles beloven, en dan toch niets nakomen…
Mail die nu onderweg is naar pampers
Beste pampers,
ik heb geen vraag maar ik heb een klacht!
Sinds jullie de “nieuwe verbeterde” luiers op de markt hebben die garanderen dat een kindje 12 uur droog blijft 's nachts, heb ik een zoon die elke nacht/morgen huilend wakker wordt omdat hij helemaal nat is van de urine. Elke ochtend/nacht kan ik weer alles gaan verschonen, tot aan beddegoed toe. Ook kan het zijn dat als hij in bed ligt en ik 3 uur(!!!) later ga, hij dan alweer nat is!
Ook komt het wel voor dat ik mijn zoon verschoon en een ritje in de auto maak van een kwartier dat hij daarna kletsnat is…Dus een te volle luier is het ook niet.
Dit gaat nu al 2 weken zo en onderhand ben ik het zat! Ik heb van alles geprobeerd, grotere maat luiers, luiers achterstevoren om, maar niks helpt. Ik ben het gewoon zat!
Ik hoop dat jullie deze mail heel series nemen en er wat aan gaan doen.
Met vriendelijke groet,
Chantal K.
wedden dat je net zo’n mail terug krijgt als mij en noortje,
Ik ga morgen trouwens ff bellen.
Ik kan de mail niet versturen… :wall: :wall: :wall: