doekies

:lol: :sick: :lol:

hihihihi :lol:

Hubbie vond het ook een leuk verhaal. Was blij dat hij niet de enige is die dit soort dingen meemaakt :mrgreen: . Zita had laatst een spuitluier zonder luier :think: (m.a.w. ze poepte toen de luier net uit was ) en ze had mee kunnen doen met de olympische spelen aan het onderdeel ver-poepen. Ze haalde zeker de 50cm… :mrgreen:

Hier al vanaf 3 mnd ofzo de blauwe verpakking van de lidl, vind ze erg fijn. Ik trek het doekje er met rukjes uit (nieuwe techniek?!)

Van de pampersdoekjes krijgt mijn zoontje luieruitslag, dus nu liggen er nog 2 pakken :wall: :wall:

die van de lidl lekker dik en makkelijk uit de verpakking te halen.

O, biebels en Pinot … :wall: :shock: :roll: :sick: :silenced:

:mrgreen:

Met stip op 1: De natusan doekjes…! Nooit geouwehoer mee! Koop ze altijd per 6 pakken voor een tientje bij de een of andere drogisterijketen… Er is er altijd wel eentje die ze in de aanbieding heeft… AH doet ook nog wel eens 2 voor de prijs van 1… scheelt ook weer…

Hier ook de natusan. Andere doekjes komen er bij mij niet meer in :hand:

Koop ze idd ook altijd in de aanbieding want daarbuiten zijn ze wel erg prijzig.

Hier al vanaf 3 mnd ofzo de blauwe verpakking van de lidl, vind ze erg fijn.

Hier ook,die doekjes had ik 10 jaar geleden moeten ontdekken :shock: :mrgreen:

@jacqueline20 wrote:

die van de lidl lekker dik en makkelijk uit de verpakking te halen.

Maar ze stinken zo :sick: :sick:

Wij gebruiken Zwitsal en tja we kennen het probleem, maar leggen ook van te voren al wat klaar, of verschonen samen :wink:

De zwitsal doekjes zijn hier op de zaterdagmarkt lekker goedkoop.

Altijd 3 pakken voor 5,- :dance:

Moeten morgen weer even inslaan.

O,ja ook andere merken geprobeert, maar daar krijgt ons jochie al gauw uitslag van. :roll:

zo bianca das inderdaad niet duur

komt inderdaad op hetzelfde uit 6 voor 10 euro.

denk dat de meeste ze zo kopen of niet?

Volgens mij zijn het de dozen waar je ze in bewaard die zo irritant kunnen zijn. Ik heb een doos van zwitsal en een van pampers (sensitive). De doos van zwitsal werkt voor geen meter, alle doekjes blijven aan elkaar zitten. De doos van pampers werkt perfect, dezelfde doekjes, maar altijd één voor één eruit!

Ik haal er altijd een paar uit voor ik begin, en die ik niet gebruik stop ik weer terug… :oops:

@liza81 wrote:

Volgens mij zijn het de dozen waar je ze in bewaard die zo irritant kunnen zijn. Ik heb een doos van zwitsal en een van pampers (sensitive). De doos van zwitsal werkt voor geen meter, alle doekjes blijven aan elkaar zitten. De doos van pampers werkt perfect, dezelfde doekjes, maar altijd één voor één eruit!

Ha, dat heb ik nou net andersom!! De Pampersdoos staat weer in de kast (rotding) en de Zwitsaldoos gebruiken we.

Wij gebruiken de zwitsaldoos met de pampers doekjes, werkt perfect bij ons, m.u.v. de laatste 3 doekjes die komen vaak in een keer.

De pampers doekjes kopen we een keer in de zoveel tijd bij de makro als ze weer in de aanbieding zijn.

Groetjes van Dijanka

@liza81 wrote:

Volgens mij zijn het de dozen waar je ze in bewaard die zo irritant kunnen zijn.

ik geloof dat dat voor mij ook wel de eye-opener van dit topic is; het zijn die verrekte dozen waar die blijepakketen je mee hebben opgescheept die het allemaal totr zo’n ellende maken. Want als er weer eens een doekje niet meekomt, moet je heel diep in die doos gaan vissen, of met 1 hand de deksel openmaken enz.enz…gewoon weg met die doos dus eigenlijk?

Hey biebels bedankt voor je poepverhaal (nano heeft er ook een memorabele op zijn naam staan); ik vond het topic ondertussen toch wel echt te tuttig voor mij wordne, maar je verhaal heeft um behoorlijk geupgrade!

PROEST :lol:

Hier een Huggies (alleen voor de doekjes trouwens) fan. Ze blijven goed nat, zijn lekker stevig en perfect qua formaat.

Als ik een poepbroek vermoed, trek ik van te voren al wat doekjes van elkaar, wat over is gaat terug in het hersluitbare pak en droogt dus niet gauw uit.

proest… zat hier te grinniken om de doekies soap en manlief vond het maar wat irri dat ik hem stoorde met mijn gelach… tot hij hoorde waar het over ging en toen kwam het…“ojah! die rot ellendige natte veredelde tissues waar je nog geen bil mee schoon krijgt al lik je zelf mee”

Zo… toen lag ik dus onder tafel he :lol:

Maar bijgekomen van de schrik willen we hier ook nog wel een mening geven… Kruidvat is redelijk, Zwitsal een regelrechte ramp, Etos staat als rampgebied een goede 2 en de doekies die hier nog door de poort naar binnen mogen zijn die van C1000 eigen merk en die van de lidl…

En opbergdozen? die hebben we in maand 2 na Aniek haar aankomst al in de kliko geknikkerd, die veroorzaken CQ verergeren de doekies problematiek :mrgreen:

Woehhahahhahahahah Cell… die reactie van je man… GE-WEL-DIG… :thumbup: