Ik haal de doekjes er altijd uit met mijn rechterhand terwijl ik met de linker het volgende doekje tegenhoud. Bij poepluiers leg ik zo alvast een voorraadje klaar op de commode
:mrgreen: ja hier ook⦠maar soms he, dan zijn dār billen net iets smeriger dan je verwacht had, en dan kom je een doekje tekort :wall: en daar sta je dan weer, met een half Huggie-doekje in je handen :wall: :wall: :wall: (ondertussen beentjes die in de luier die je net niet buiten bereik hebt gelegd in bedwang houdendā¦)
En dan ga je 10 minuten later een broodje eten⦠en dan ruik je die Huggie-lucht nog :sick:
Wij doen nu net als Jorien: ook om en om⦠nu is de Zwitsal weer aan de beurt :dance:
Die van de Pampers vind ik niet fijn. Ze glibberen in mijn handen, krijg geen grip op de bips en das niet handig bij het poetsen. Bovendien vind ik ze niet lekker ruiken. Die van Zwitsal ruiken beter, maar die waren niet in de aanbieding, dus ik heb nog 4 pakken Pampers te gaan⦠Ik heb ook nog een pak van de C1000 liggen, die ga ik testen voor jullie. En een klein pakje van DA voor onderweg, maar die heb ik nog niet nodig gehad. Wordt vervolgd!
Ik ben juist wel heel tevreden over de pampersdoekjes, zwitsal vond ik flut. Of de doekjes zaten helemaal in de doos (gepruts) of ik haalde er een hele bups in een keer uit :wall: (terugproppen dus).
Met de pampersdoekjes heb ik dat niet. Ik gebruik nu altijd de sensitive, vind de geur prima en zijn regelmatig in de aanbieding bij de ETOS (zoals ook deze en volgende week, een doos 6 pak voor 10 euro).
Precies Biebels, jij dacht hetzelfde als ik: Wat een heerlijk musterig onderwerp. :lol:
Desalniettemin reageer ik toch even. Ik gebruik de doekjes van Bumblies. Verkopen ze o.a. bij de Jumbo en Coop. Ik vind ze erg lekker ruiken en komen ook redelijk goed uit het pak. En ze zijn niet duur. Misschien een keer het proberen waard?
mijn man zegt dat er patenten zijn op de vouw en trek techniek van billendoekjes :roll: :shock:
dus ik zegā¦dan zou ik maar snel eens met die uitvinders gaan pratenā¦wat het is helemaal ruk :evil: :mrgreen:
ik heb etos huismerk :thumbup:
wat ik merk is dat wanneer je het pakje iedere verschoonbeurt omdraait dat dan niet het vocht zo naar onderen loopt waardoor de onderste zo gaan plakken doordat ze te nat zijn :shifty:
Maar goed, wil je perfecte doeken dan betaal je ook watā¦
Maar echt, koop eens die van de albert heijn
Ik gebruik ook altijd Pampers en ben er wel tevreden over. Ik koop ze eigenlijk bijna altijd in de aanbieding (nu ook weer 9,49 euro bij Kruidvat voor 6 pakken).
Mijn schoonmoeder heeft de doekjes en de doos van kruidvat en daar heb ik dus altijd ruzie mee :wall: :wall: is het niet met de doekjes(wat eigenlijk altijd is) dan is het wel met de doos die niet goed sluit :evil: :wall:
Jaaa, die Huggies zijn echt vreselijk! Wij hadden ook die aanbieding van AH 2 pakken voor 2 euro, nou na een half pak zijn de doekjes verder gebruikt als snoetenpoetsers. Ik vond ze ook veel te waterig.
Wij hebben bijna altijd Zwitsal Sensitive maar daar krijg je soms ook 10 doekjes tegelijk eruit, of Natusan. Daar gebeurt het ook wel, vooral bij de eerste paar doekjes als het pak nog zo vol zit. Bij ons zitten de doekjes wel in zoān box (de gele van Zwitsal) maar dat maakt niet zo heel veel uit. Ik denk dat de perfecte doekjes die van begin tot einde 1 voor 1 uit het pak komen niet bestaan ofzo. :roll:
Precies Biebels, jij dacht hetzelfde als ik: Wat een heerlijk musterig onderwerp. :lol:
haha, ik moet iets bekennen. Ik heb deze ergernis natuurlijk niet pas een paar dagen...Toen nano een paar maand was, ergerde ik me ook kapot. Ik stond op het punt er een topic over te openen, maar dacht bij mezelf: jazeg, zó'n doos ben ik toch niet, dat ik op een vrouwenforum een topic ga openen over het functioneren van billendoekjes...Maar ondertussen heb ik me er bij neergelegd dat bij het moederschap een bepaalde portie mutserigheid gratis wordt bijgeleverd...
:oops: :oops: :oops: ben ik nou echt de enige die de Huggies juist WEL fijn vindt??? Ik vind ze lekker dik, ruiken ook lekker, en zijn niet te nat maar ook zeket niet te droog⦠Zwitsal vind ik ook niet alles, en pampers gebruik ik alleen maar omdat ik daar van die handige mini-verpakkingen van heb, dus makkelijk voor de meeneem⦠Heb ook bij de ah die aanbieding gekocht toen, en ben er heeeel blij meeā¦
Sja zo zie je maar, meningen verschillen erin⦠(bij lucas ook altijd huggies doekjes gebruikt)
ik gebruik nu al een tijdje pampers, ze waren in de aanbieding :shifty:
al deze ooit op komen zal ik daarna kopen wat dan in de aanbieding is.ā
de zwitsal doekjes vond ik verschrikkelijk echt zoān typische babygeur hing daaraan :roll:
en ik vind ze dus door het ontbreken van structuur veel te glad
en thijmen kreeg er rooie billetjes van, omdat ik veel te veel doekjes nodig had om zijn poeperd schoon te krijgen.
over de pampers ben ik wel tevreden, heb nu per verschoonbeurt maar 1 ĆĀ” 2 doekjes nodig dus minder rode billen.
over het uit de verpakking halen kan ik niet klagen gaat bij mij meestal zonder problemen, maar ik haal ze voor he verschonen er alvast uit en wat ik niet gebruik stop ik terug dus dan zijn ze al los.
hoe duur zijn die van de hema enzo dan? want zag iemand zeggen dat pampers duur zijn? dus als het goedkoper kan.
heb voor deze 6 pakken 10 eruo betaals is dat duur voor kontedoekjes?
Ik denk dat het aan de doos ligt waar ze in zitten. Ik had een doos van zwitsal en dat was dus echt niet fijn. Nu heb ik er een van de hema, en alleen de laatste paar doekjes (die wat natter zijn) geven problemen.