doekies

zijn er eigenlijk ook billendoekjes die niet met 20 tegelijk uit de doos komen als je er aan een trekt, maar ook niet vergeten het volgende doekje mee te trekken zodat je na elk doekje met een hand het volgende doekje uit de doos moet zien te pulken? En zijn er eigenlijk doekjes die à ls je er eentje uit de doos probeert te pulken omdat ie was vergeten mee te gaan met de volgende, gewoon eruit komen in plaats van dat je een heel klein stukje doekje eraf plukt? Met andere woorden: zijn er eigenlijk billendoekjes waaraan je je niet steen en been ergert elke keer???

:?

(en dit gaat zo uit het hoofd over huggies :hand: zwitsal :hand: en etos :hand: )

nee, die zijn er niet :mrgreen: (gat in de markt, ga gelijk ontwerpen! :lol: )

Haha bekend hier met zwitzaldoekjes

Vooral fijn als je moet pulken tijdens een poepbroek :mrgreen:

:lol: Fiep herkenbaar, erger me ook regelmatig dood aan dat fenomeen, en nee ik geloof dat ik alle merken al gehad heb… en ze hebben het allemaal.

Er zijn er wel hoor die dat niet hebben… ze heten washand en emmer water en zeep maar ja zie me al een dagje uit gaan met die emmer en dat washandje :wink:

natas

Ik heb nog het beste resultaat met doekies van de AH…

Huggies is het aller aller ergste, heb vaak gevloekt, maar albert doet het wel aardig…

Pampers bevallen mij ook goed.

@tan wrote:

Pampers bevallen mij ook goed.

Ja, maar die vind ik wel erg prijzig hoor…

Maar goed, wil je perfecte doeken dan betaal je ook wat…

Maar echt, koop eens die van de albert heijn

@Marlous wrote:

Huggies is het aller aller ergste, heb vaak gevloekt…

:wall: :wall: :wall: tell me… ohhh wat een ramp zeg, die doekjes… en die lucht :sick:

't Leukste ( :liar: ) is nog, dat we nog tig van die pakken in de kast hebben staan… was toen een aanbieding bij de AH: 2 pakken voor 2 euro :roll: (goedkoop = duurkoop blijkt maar weer…)

Zwitsal doet bij ons niet moeilijk, en Natusan is ook prettig :dance:

AH bevalt hier ook goed.

Uhm Lidl ging ook wel geloof ik… weet ut nie meer haha heb al vele doekjes gebruikt

De beste en meest betaalbare doekjes zijn die van de Hema!!!

(ten minste dat vinden wij :mrgreen: )

Groetjes Alex

ow ja ah, die waren geloof ik wel fijn (en die ruiken lekker :inlove: ) maar ik geloof dat die best prijzig waren…Ik koop altijd zo’n aanbieding kartonnen doos met 6 verpakkingen voor 8 a 10 euro.

Die huggies, vre-se-lijk. ik werd al chaggerijnig dat ze die doekejs hebben zitten perforeren met een leuk motiefje :shock: Hebben ze daar niks beters te doen? Zoals zorgen dat die doekjes heel blijven als je er aan pulkt? Of zorgen dat klachten netjes worden afgehandeld…Nee hoor de mesnen bij huggies gaan de BILLENDOEKJES perforeren me teen leuk motiefje, zodat je bij elk doekje dat je met veel moeite uit de doos hebt gekregen, denkt: ach naja, eigenlijk valt het wel mee, want er zit wel een leuk motiefje in :wall:

Oh! Zo herkenbaar.

We hebben inmiddels al 5 verschillende merken uitgeprobeerd en bij allemaal een ramp. Het ergste zijn de Huggies, en inderdaad, die lucht kan ik ook niet verdragen :sick: .

Wij vinden die van de zwitsal nog het best, maar ook tegen het einde van het pak gaat het toch weer mis…

Natusan is perfect, ik vind juist die van de AH weer verschrikkelijk, ik heb echt altijd ruzie met die pakken. heb nog 4 pakken in de kast liggen en ik gebruik nu om en om een fijn pak (pampers of natusan) en dan een pak van de AH.

Ik haal de doekjes er altijd uit met mijn rechterhand terwijl ik met de linker het volgende doekje tegenhoud. Bij poepluiers leg ik zo alvast een voorraadje klaar op de commode :slight_smile:

Ik zweer ook al jaren bij Natusan, en dan liefst zonder doos eromheen, maar gewoon rechtstreeks uit het pak…

Vind ook die van de natusan fijn, zwitsal ook wel trouwens.

Ik heb vorig jaar op de 9-maandenbeurs een doos met 6 pakken natusan doekjes gekocht voor 5,- :dance: Hopelijk hebben ze deze aanbieding dit jaar weer :mrgreen:

hier ook zwitsal… en idd HUGGIES ARGHHHHHHH…

Ik haal de doekjes er altijd uit met mijn rechterhand terwijl ik met de linker het volgende doekje tegenhoud. Bij poepluiers leg ik zo alvast een voorraadje klaar op de commode

Haha, ik ook. Anders is het inderdaad ellende, of je krijg ze er niet uit, of ze komen met z'n allen tegelijk.

Ik gebruik zelf het liefste zwitsal, maar dat is mede omdat ik verslaafd ben aan de geur :mrgreen:
AH vind ik ook fijn.
Meestal koop ik het in de aanbieding: 6 pakken voor 10 euro ofzo.
Bij pampers gaat het ook redelijk, maar vind die doekjes zooooo nat...

Ik denk dat we ons er aan over moeten geven...

:wall:

@Jiska wrote:

@Marlous wrote:

Huggies is het aller aller ergste, heb vaak gevloekt…

:wall: :wall: :wall: tell me… ohhh wat een ramp zeg, die doekjes… en die lucht :sick:

't Leukste ( :liar: ) is nog, dat we nog tig van die pakken in de kast hebben staan… was toen een aanbieding bij de AH: 2 pakken voor 2 euro :roll: (goedkoop = duurkoop blijkt maar weer…)

Jaaa, ik ook...Heb nog steeds 1 pak en dan ga ik weer naar de ah..EN ik zie hier hema staan? ook eens te moeite waard om te proberen misschien...

ik vind die van de schlecker goed!