doekies

is een leuke binnenkomer zo op de vroege zondagochtend… tnx Cell(nouja, je man eigenlijk…) mijn dag is weer een beetje goed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wij gebruiken de nivea sensitive…heerlijk om te gebruiken, goed dik, niet te nat, zachte geur, …en geen uitslag! En dit in een grote witte doos van pampers sensitive! Eigenlijk nooit veel problemen tenzij de laatste doekjes soms!

Ik gebruik de sensitive dokejs van de Lidl…eigenlijk nooit geen problemen. :thumbup:

HEMA (1,50 per pak omgerekend).

Natusan

Pampers (vind ik te nat maar ze komen wel per stuk uit de doos).

Daatje

Ik heb ook bijna alles wel uitgeprobeert.

Voor veel doekjes ben ik zelf allergisch; Maaike niet :mrgreen: .

Maar Hema vind ik echt ok dus als ik er aan denk koop ik daar.

Vind die andere doekjes echt belachelijk duur!

Ik heb dit onderwerp weer even opgezocht, want…

… paar dagen geleden: doekjes bijna op… het liefst koop ik ze in de aanbieding 6 pakken voor 10 euro, maar helaas nu even niet in de aanbieding… :wall:

Nu heb ik dus een nieuw, los pak zwitsal doekjes gekocht. Toen ik thuis kwam zag ik er op staan dat ze beter uit de verpakking zouden komen door een nieuwe techniek, en…!!!

Ja hoor! Het is echt zo. Ze komen er nu gewoon 1 voor 1 uit! Helemaal super!!!

:dance: :clap: :inlove:

@Cell wrote:

proest… zat hier te grinniken om de doekies soap en manlief vond het maar wat irri dat ik hem stoorde met mijn gelach… tot hij hoorde waar het over ging en toen kwam het…“ojah! die rot ellendige natte veredelde tissues waar je nog geen bil mee schoon krijgt al lik je zelf mee”

Zo… toen lag ik dus onder tafel he :lol:

Maar bijgekomen van de schrik willen we hier ook nog wel een mening geven… Kruidvat is redelijk, Zwitsal een regelrechte ramp, Etos staat als rampgebied een goede 2 en de doekies die hier nog door de poort naar binnen mogen zijn die van C1000 eigen merk en die van de lidl…

En opbergdozen? die hebben we in maand 2 na Aniek haar aankomst al in de kliko geknikkerd, die veroorzaken CQ verergeren de doekies problematiek :mrgreen:

Whoehahahahahahahahahahahahah!!!

:lol:

Maaruh hierzo Natusan doekjes in de Huggieskist (die mat plasic,top!)

:thumbup:

@jets wrote:

Toen ik thuis kwam zag ik er op staan dat ze beter uit de verpakking zouden komen door een nieuwe techniek, en…!!!

Ja hoor! Het is echt zo. Ze komen er nu gewoon 1 voor 1 uit! Helemaal super!!!

:dance: :clap: :inlove:

:silenced: wacht maar tot het pak bijna leeg is :mrgreen:

Owww die laatste 5 doekjes… :x die komen dus wel in 1 keer! En ze laten dus ook niet los…

(en ach op zich is dat niet zo’n ramp, maar laatst had Deanne dus onverwacht een poepluier (normaal weten we dat van te voren al, dus worden er doekjes klaargelegd :wink: ). Trek ik met 1 hand al die doekjes eruit, ondertussen met 1 hand een schoppend been in bedwang houdend… Hm achteraf gezien zag het er vast erg grappig uit, want zie maar eens met 1 hand vastzittende doekjes los te schudden enzo…)

En toch… toch is Zwitsal hier, net als Natusan, nog steeds favoriet!

In een Zwitsal opbergdoosje :inlove:

(las laatst dat iemand die van de Hema goed vindt :roll: die staat bij m’n ouders, maar da’s echt een rampending… :oops: )

Aldi doekjes bevallen mij het beste. Een enkele keer dat er twee aan elkaar zitten, maar verder vind ik ze super. Vind ze ook lekker ruiken.

Wij zijn bij etos blijven steken. Ik vind ze lekker ruiken en maken goed schoon. Het lukt idd niet altijd om 1 doekje tegelijk te pakken, maar ik leg gewoon wat klaar of gebruik 2 handen. Goed schoonmaken vind ik het belangrijkst. De aldi doekjes vind ik dus echt waardeloos! Veel te dik en schuiven de poep alleen maar vooruit :roll:

Zwitsal ook niet bijzonder en c1000 doekjes stinken :sick:

Etos dus :thumbup:

Had dit topic nog niet eerder gezien maar wel erg gelachen omde verhalen omdat ze ERG herkenbaar zijn. Heb ook al vele doekjes geprobeerd maar nog niet de ideale gevonden. Wel een tip van de ha omdat we met eczeem zitten hier: Etos. Die schijnen het minst geparfumeerd te zijn en dus het beste voor de overgevoelige huid.

haha wat een leuk onderwerpv nou wij hebben ook alle doekjes uitgeprobeerd wat ons op viel was hoe ouder kick werdt hoe kieskeuriger we werden over de doekjes … we kregen zin billen niet meer schoon met de huismerken zal maar zeggen ook zwtzal deed gen goed dienst meer

dus wij zijn blijven hangen bij de pamper doekjes en die zijn volgens mij altijd wel bij de macro in de aanbeding ik heb geloof ik nu wel 30 pakjes in huis … maar ja wie groot inkoopt krijgt meer korting …

over dozen ben ik het meest tevreden over die van de pampers en voor onderweg heb ik een kaaszakje met een zipper er op die zijn te krijgen bij de blokker

want al die plakkers begeven het toch op een geven moment e4n kich ad altijd veel lol om achter mijn rug de zakjes leeg te trekken …

nu stop ik ze in het zakje en trek er 1 voor 1 er een uit en ze drogen nooit op ideaal

“zwitsal doekjes zijn vernieuwd, nu echt 1 voor 1”

ehm…niet dus, ze komen nu met NOG meer tegelijk de verpakking uit :eh:

grrr het is alleen maar erger geworden :wall: :evil:

Ik ben tevreden over de nature care doekjes. ik gebruik trouwens die plastic opbergdoosjes nooit

@Kiddo wrote:

Ik haal de doekjes er altijd uit met mijn rechterhand terwijl ik met de linker het volgende doekje tegenhoud. Bij poepluiers leg ik zo alvast een voorraadje klaar op de commode :slight_smile:

Zo doe ik het ook :mrgreen: