Spannend Pooh!
Wanneer krijg je de uitslag te horen?
dat duurt +/- 4 weken heb dus eind okt weer een afspraak.
Ik moet vanmiddag nog langs en zal dan ook een afspraak maken voor de andere onderzoeken, we wilde daar eerst over nadenken.
Maar waren er toch vrij snel uit dat we dat wel moeten doen.
Over 4 weken al, lijkt lang maar 't vliegt altijd zo voorbij hoor!!
We duimen weer
Pooh, goed hoor dat jullie de onderzoeken gaan doen. Krijg je toch duidelijkheid. Succes ermee en wat kaatjes zegt, die 4 weken zijn dadelijk best snel voorbij als je zo in de onderzoeksmolen zit :-*
Kaatjes, kan me voorstellen dat het ineens dichtbij komt. Spannend hoor!!
Femmie; over een kleine 2 weken heb je je eerste echo… wat zul je genieten van je kleine wormpie!!!
hebben jullie 't nieuws al met iemand gedeeld?
Update:
Vanmiddag 'n positieve echo gehad! Wel was 't hoofdje in verhouding met de rest wat groot, maar niets om ons zorgen over te maken. Sjef zei ook al meteen dat 't erg in de familie zit bij hen.
Ook weer overduidelijk 'n kerel, ze kon het haast niet verbergen!! :lol:
Ons ventje had alleen weinig zin om zich zo te laten bekijken, lag helemaal opgekruld met z’n voetjes en handjes tegen 't hoofdje en zijn ruggetje tegen mijn buik aan (hij keek dus richting m’n rug).
Het zullen m’n emo’s wel zijn, want ik was eigenlijk helemaal niet blij of zo van de echo zoals we dat met de 20-weken echo hadden, zo flieft je dan kan zijn. Ik verlang denk ik nu veel erger naar 't moment dat we 'm kunnen knuffelen.
Ben benieuwd wat de gyn morgen van de testen en echo zegt.
Oja, ons ventjes weegt nu zo’n 1756 gram, 'n hele kerel al of niet?!
Liefs,
Kaat
Kaatje: hoe gaat het nu met jouw??
Femmie hoe gata het met jouw??
En met de rest??
Hier gaat het een beetje met ups en downs.
Ben sinds donderdag erg beroerd, en al last van mn (.) (.)
Nu ik ben gestart met de medicijnen begin ik me af te vragen hoe snel kan het werken? Heb namelijk ook nog sinds een paar dagen pijn in mn onderbuik lijkt op een eisprong of misschien toch een ongi op komst?
Het maakt mee een beetje onzeker, zwangerschap sluit ik uit… maar een stiekume hoop heb ik toch ook nog een heeeeel klein beetje.
PFFF verdraaide hormonen
heey lieve mensen,
Heb even niks meer van me laten horen maar heb nu weer nieuws…
Ik ben vandaag naar de gyneacoloog geweest voor de uitslag of ze me wel al wilde helpe of niet…
Ik moes natuurlijk eerst 17 kilo afvallen voor ze me wilde helpen… nu gelukkig nog 6 te gaan.
Ik was dus eerder naar het ziekenhuis gegaan en kreeg vandaag de uitslag… want wilde eerder geholpe worde het duurde allemaal al zo lang.
EN JA GELUKKIG, ZE WILLEN MIJ HELPEN ZWANGER WORDEN YESYESYES
Ze vonden dat ik met mijn 11 kilo afvallen al goede moed had getoont en dat wee gewoon al gaan beginnen aan die onderzoeken ensooo…spannend.
Ik heb dus vandaag ook weer een binnenwaartdse echo gehad en alles zag er nog hetzelfde uit als voorheen, alleen was mijn baarmoederslijmvlies wat dik.
En Namen ze nog even wat bloed af…
Volgende week moet mijn man zijn sperma in een potje afleveren, op 1 november krijgen wij de uitslag van het bloedonderzoek en het sperma…
Als alles goed is daarmee dan kunnen ze kijken wat voor behandeling ze ons gaan geven.
Nou spannend allemaal maar weer, Verder geen goed of slecht nieuws hihi.
Hou jullie weer op de hoogte…
Greetsszzz Dtje
dtje wat super nieuws!! ik ga duimen hoor!!
Hier erg blij!! Cyclus van 28!!!
Het is echt niet te geloven, hoop dat het in deze lijn doorzet.
Er is nu weer een beetje hoop terug… komt goed!!
Vloei als een rund… maar vind dat nu niet erg haha
`heey pooh
ook goed nieuws dus…
Harstikke goed… late we allemaal maar zo door gaan dan…
X Debora
wat is het weer stil hier.
do , mar, kaatje en wie ik nog vergeten ben. waar zijn jullie en hoe gaat het?
xx jody
Lieve meiden,
Ik kom ff vlug langs om te melden dat ik me hier af wil melden. Heb hier altijd met veel plezier geschreven en veel steun aan jullie gehad, maar ik kom er gewoon niet meer aan toe om hier bij te lezen en reageren.
Ik hou jullie met een schuin oog nog in de gaten en ik duim voor jullie!!! Dat jullie wensen maar snel vervuld mogen worden!
Liefs femmie
Femmie, blijf je wel bij de langecyclusmeiden schrijven?? Dan volg ik je daar wel hoor!
Succes meis!
Pooh, wat geweldig zeg!! Op naar 'n nieuwe ronde, je weet nu iig dat die pijn in je buik en die gevoelige boobs bij je cyclus horen. :thumbup:
D’tje, goed nieuws!!! Ben hartstikke blij voor jullie. Je hebt er al zoveel voor gedaan om te starten, hopelijk gaat 't nu als 'n speer!
Jody, hoe is 't met jou??
Hier alles goed, zolang ik me rustig houdt!
En dat lukt op zich wel. Ben nog steeds langzaam aan 't rommelen voor de baby, al kan ik soms niet wachten tot december hoor
Groetjes!!
Het is niet te geloven maar heb mn ei!!! :oops:
Dus jullie raden vast nooit wat we hier aan het doen zijn haha
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
was het tijdens het typen van je bericht??
xx jody
hahahahaha… ik had het iets anders moeten formuleren
joehoe waar zijn jullie??
Ik ga zo weer naar het ziekenhuis, verslag volgt na die tijd
Pooh, geweldig nieuws zeg!!
Waarvoor ga je nu eigenlijk naar 't zkh??
Hoe’st met de andere meiden? Alles OK daar?
Hier gaat 't goed, laatste loodjes en een beweeglijk ventje!!
Officieel heb ik nu verlof, best gek want ik was natuurlijk al weken thuis in de ziektewet. Nu is 't echt verlof.
Woensdag heb ik bloed geprikt, a.s. donderdag krijgen we weer 'n groeiecho en horen we of de injecties aangeslagen zijn.
Hope so!!!
Tot gauw!
grtjs, Kaat
ik heb pco en ben insuline resistent, daarvoor word ik dus behandeld door de gyn. Mn man was ook gecheckt en ik verder onderzocht.
Daarvan waren vandaag de uitslagen er, alles was goed.
Hoef eerst niet terug te komen, hij verwacht dat het snel raak zal zijn.
Als toch blijkt dat mn cyclus weer raar gaat doen of dat het lang gaat duren moet ik terug bellen.
Ik hoop dat ik binnenkort hun mag bellen voor een echo haha
volgende week donderdag is mn nod, dus 08-11
heeeeeeeeeeeeeey mensen,
Wilde even wat goede nieuws brenge hiero.
21 oktober weer ongie geworden en het een week lang gehad…
Vandaag (net) naar de dietiste geweest en 2.6 kilo kwijt, nu precies 14 kilo kwijt.
Ik had het niet verwacht, maar ben nu echt superrrrr blij.
Nou tot krabbels.
X Debora
super goed hoor!!
Ben benieuwd hoe het bij de gyn afloopt, laat je het ons dan weten?