diagnose PCO

O Kaatje, wat leuk zeg dat jullie een kereltje krijgen gefeliciteerd!!! :inlove:

Had je er zelf ook al zo’n gevoel over of dacht je juist dat het een meisje is??

Jody: Hoe is het met jou nu? Je moet deze week toch weer naar de gyn??

liefs

Mar

hoi mar

ik moet morgenochtend naar de gyn. niets bijzonders eigenlijk. gewoon om te kijken wanneer ik weer ga starten met clomid. en eventueel nog een echo om te kijken hoe groot mijn eitjes nu zijn.

hoe is het trouwens met wienie. ik zie haar niet meer hier alleen af en toe op het andere forum. lange cyclus…

xxxx jojo

Hallo,

Ik leef nog hoor! Er was hier alleen zo’n lange tijd niemand, dus kwam ik op een gegeven moment ook maar niet meer. En ik ben ook helemaal clomid af, dat scheelt misschien ook. Had ook ee tijd geen zin om te schrijven als er toch bijna niemand meer kwam. Nu al 2 weken heel druk, dus daarom ook niet meer geweest.

Het gaat op en af hier. Momenteel is ikke niet blij, maar volgens mij komt t van eindejaarsmoeheid en hormonen van afgelopen weken. Over een weekje ben ik weer blij oké???

Ik heb dus nu na veel gespuit en gedoe een eisprong gehad, maar we zien dus wel. Ik druf bijna niet meer te hopen en te geloven dat ik weer zwanger zou worden enzo, maar het is ook net of het nu allemaal extra “trekt” omdat t mis is gegaan…voelt allemaal niet meer zo goed als toen, was toen wel raak, maar het eindigde niet goed, dus vertrouwen is beetje weg ofzo. Ach ja, komt vanzelf wel weer.

Verder alles goed hier? Volgende weken meer hoor.

Dikke knuf

lieve wienie.

dat gevoel ken ik heel erg goed!!!ik ben zo bang dat het niet meer zal lukken nu het bij mij ook fout is gegaan afgelopen aug. ook omdat het bij ons al een stuk moeilijker gaat om zwanger te worden. die leegte en hoop dat het snel weer raak mag zijn.

xxx

Wienie, wanneer heb je je eisprong gehad?

Hoop dat 't raak is!!

Snap wel dat je vertrouwen weg is, maar je mag je hoop niet kwijtraken hoor, dat moet je overeind houden!

Ook voor jou Jody!!!

Hoe was 't vanochtend?

Mar, ik had er 'n heel raar gevoel bij, wist niet goed wat te denken, maar in m’n dromen droomde ik vaker over jongensachtige baby-dingen. Heb ook 'ns gedroomd dat 't beebje er al was (te vroeg maar helemaal compleet) en toen was 't ook een ventje! Dus ik dacht “dan zal 't vast een meid worden” haha :mrgreen:

Vandaag heb ik lekker vrij!

Ga zo de babykamer leeghalen, zodat die opgeknapt kan worden. M’n vader komt 'n handje helpen, hopelijk 't weekend al!!!

ben er zo aan toe om de spulletjes in te ruimen!

Liefs,

Kaat

Jody, wat heerlijk dat je even lekker weg bent geweest.

Hoe was de echo?

Mar, dank je voor je oppeppende woorden. Ik probeer het voor ogen te houden maar diep van binnen ben ik toch bang… :shifty:

Mijn verstand staat op dit moment lijnrecht tegenover mijn gevoel (lees; angst),geen idee wanneer dat weggaat :shifty:

Kaatjes, ja ik heb ook PCO. Morgen twee weken geleden gesteld. Ik sta dus aan het begin van de mm. We gaat morgen zaad inleveren van mijn vriend voor onderzoek en als ik ooit weer ongesteld wordt moet ik bloed laten prikken en starten met clomid.

Wat heb je toch al een mooi buikje!!!

Mag ik vragen hoe lang jij in de mm gezeten hebt?

Dominique,
hoe is het met jou? Voorloopt je zwangerschap tot nu toe goed? Meis het is je zo gegunt.

Jody, wat herkenbaar wat je zegt. Tijdens al die testen die ik afgelopen maanden heb gedaan, kon ik me elke keer niet voorstellen dat IK ooit een POSITIEVE test in handen zou krijgen. Kan het me nu nog steeds niet voorstellen, maar kaatjes is dus idd het levende bewijs (samen met weet ik het hoeveel vrouwen hier op het forum)

Wienie :hug:

hoi allemaal

ff een updatje. was vanmorgen in het zh voor een echo om eventueel met 100mg te starten. en plots zagen ze een eitje van 19mm die elk moment kan springen. 50mg help dus wel maar ik baal wel dat ik nu een langere cyclus heb. in plaats van 28dg is het nu 36 37dg. dus vandaag moest ik klussen van de gyn. hihi. dit had ik echt niet meer gedacht dat het zou werken. ps dit stukje zet ik ook in een ander forum, dus sommigen zullen dit dubbel lezen.

xxx jody

Hoi allemaal!

Ik ben een hele tijd hier niet meer geweest, omdat ik er even niet meer zo mee te maken wou hebben. Maar ik was zo nieuwschierig dta ik toch maar even weer kom kijken.

Kaatje, wat ontzettend fijn dat je zwanger bent!!! Een jongetje! Wow :slight_smile: gefeliciteerd meid!

Mar, jij ook ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap! Heerlijk als je bij die echo dat hartje ziet kloppen. Das toch wel heel spannend!

En ik begrijp dat Dominique ook zwanger is! Het kan dus allemaal toch! Van harte gefeliciteerd!

Wienie en Jody en femmie heel veel sterkte! Hoe de moed erin!

Liefs, lisanne

hoi lisanne

wat goed je weer te horen. kom je nu wel wat vaker of vind je het nog steeds moeilijk? ben je nog steeds bezig zwanger te worden. zo ja, hoe ver ben je nu en met welke behandeling ben je nu bezig??

xxxjody

Femmie, ik heb vanaf augustus vorig jaar in de mm gezeten. De fertiliteitsafdeling waar ik zat zette er nogal wat vaart achter en dat vond ik wel fijn. Hoor wel eens andere verhalen, helaas!

Maar daar was 't zo “werkt 't niet, dan naar 't volgende”!

Ik heb dus 3 cycli clomid gehad (50, 10 en 150 mg), wat niet aansloeg en daarna was het in de 5e cyclus raak d.m.v. puregon en pregnyl!! Wat ook niet altijd goed aansloeg, maar 't deed wel z’n werk :mrgreen:

Jody, da’s goed nieuws!!! Er gebeurd tenminste iets, beter dan dat je weer opnieuw moet afwachten of de hogere dosis wel iets doet!

Zet um op he!!! :pray:

Lissie, leuk dat je je weer even komt melden! Gaat alles goed met je?

Ik moet soms nog wel aan je denken, dankzij jou kletsen we hier he :wink:

Vandaag laatste dagje van huis naar A’dam gereden. ik woon achter Eindhoven, dus da’s nogal 'n trip, zeker als je nog zo’n hummeltje in je buik hebt wat al je energie opvreet :?

En toen ik van Amsterdam tot Nijmegen file en enorme drukte had, vond ik 't wel genoeg. Heb er ruim 'n uur langer over gedaan dan normaal. Ben blij dat ik thuis ben… En nu lekker rusten! :dance:

Mijn paps komt morgen de wandjes in de babykamer maken! :inlove: De schat!!

Gaan jullie nog iets leuks doen met dit druilerige weertje?

Kaat, wat lief dat je een duimkaarsje voor ons brandt! Ik ben vandaag lui, maar het is hier wel weer gezellig druk! Fijn dat iedereen er weer is!

Later meer!

Knuf

Lisanne, hoe is het met jou? Heeft de rust je goed gedaan? Erg hè, die krachten van KOK dat het je zo aan kan trekken :roll:

Kaatje, bij mij gaan ze ook direct concreet te werk. Het is idd wel fijn dat er niet aangetobt wordt, maar zeker in het begin was het toch wel even heel confronterend.

Wienie, luierse vandaag :mrgreen:

We hebben even een pauze genomen in de mmm, misschien dat ik daarom ineens ook weer graag hier meelees!

Ik ben vorig jaar in de mm begonnen, eerst met 50 clomid, daarna 100 en toen 150. Helaas sloeg dit niet aan, daarna in november een LEO gehad. Dit hielp ook niet en de cyclus daarop met clomid weer geprobeerd. Dit sloeg ook niet aan, dus nu begonnen met Puregon.

De eeste ronde Puregon begonnen met 75 eh en dat sloeg wél aan, alleen had ik toen teveel eitjes: 6. Dus ik moest stoppen en wachten op mijn menstruatie, die dus niet kwam.

Weer provera slikken en toen weer opnieuw spuiten, dit keer begonnen met 50 eh, dat deed niks dus over naar 58, toen begon de boel wee te hard dus weer terug naar 50 eh. En toen na het weekend waren ineens mijn eitjes weg! Waarschijnlijk zelf gesprongen.

Dus weer wachten op mijn menstruatie, maar die kwam weer niet.

ik zou dus weer provera moeten slikken en dan weer beginnen met Puregon, maar de arts en fertiliteitsverpleegkundige gaan op vakantie en dan zou het haastwerk worden. Vandaar dus even een pauze. Maar in Augustus gaan we weer beginnen.

Nou dat was mijn samenvatting van mijn medische malle molen.

Ik moet zeggen dat ik het af en toe echt zat ben! Al ruim een jaar bezig en nog geen enkele kans gehad! Maar ik weet dat we gewoon geduld moeten hebben, tegenwoordig kan er zoveel en ik ben al blij dat ik iig wel reageer op Puregon!

Fijne zondag!

hoi lissie

wat een gedoe he?maar gelukkig slaat deze wel aan alleen je moet nog ff de juiste dosis weten te krijgen . maar dat zit er gelukkig wel aan te komen hoor? en zodra je aan de hormonen zit en het doet goed zijn werk dan ben je zwanger in een mum van tijd hoor?? op een moment dat je het niet verwacht.

xxx jody

Lissie, soms kan een verplichte rustpauze ook echte rust geven. Ik hoop dat het lichamelijk ook zijn vruchten afwerpt :mrgreen:

Ik duim iig heel hard voor je, en… ik ga rond dezelfde tijd starten :wink:

Ha meiden!

Lissie, je hebt gewoon net niet die eenheid gevonden die jouw lichaam wil. Voor je 't weet, is 't zover (zo dacht ik ook toen we ineens zwanger waren!!). En je reageert tenminste, dus geef de hoop niet op, het komt echt goed :thumbup:

Wienie, tuurlijk! Ik hoop dat je gauw met me al die gekke dingen kunt delen!

Geldt voor de rest ook natuurlijk!

Hoe’st met Mar en Do?? Alles goed meiden?

Hier gaat 't goed, 't is weer weekend dus ik ben bekaf van werk en ga nu rustigaan doen en genieten.

Mijn paps is bezig met opknappen van de babykamer, de schat. Het wordt zo mooi! ik show wel als 't klaar is!

Kan niet wachten met inruimen :mrgreen:

Ik heb ook nog 'n paar fotootjes in 't showtopicje gezet. Hier is de link:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1739225#1739225

Liefs,

Kaat[/i]

kaatje wat een buik heb je voor 17wk. ik was 20 wk toen het fout ging en je zag bijna niets. gohhh!! wel leuk hoor nu al zo,n buikje. dat zou ik ook wel willen de volgende keer.

xxx jody

Kaatje, wat een mooie foto en mooi buikje!!!

Kaat, super buikje! En wat een leuk haar!

Ik zit verder op de wachtbank en ik wacht…tijd vliegt wel dat scheelt!!!

Thanx meiden!

Word er stil van :oops:

Wanneer kun je testen Wienie??

Er brand nog steeds een :kaars: hoor! :pray: