hoi kaatje en wienie
ik zit vandaag op clomid dag 2(50mg). maar ik denk dat ik dit keer geen ei zal hebben. ik denk zelf dat de 100 weer zal aanslaan zoals 1 jaar geleden. maar ik moet zeggen toen ik in februari begon dit jaar met 50 mg heb ik zeker wel een ei gemaakt. dus het is heel verschillend. en heel spannend moet ik zeggen hoor?
kaatje wat gaat de tijd toch vlug. ik weet nog dat we allemaal aan het mopperen waren op dit forum en nu zijn er al weer een paar ver zwanger. heel goed hoor?
ben erg benieuwd naar do. weten jullie hoe het met haar is??
xxx jody
Heee meiden,
Sorry lang niet geweest :oops:
Jody: Ik voor je dat 50 mg. nu wel aanslaat hoor!! Het kan best, hoor het wel vaker. Positief proberen te blijven! Wanneer heb je je eerste fm?
En hoe gaat ie verder met je? Jullie staan weer helemaal achter een nieuwe behandeling? Heel veel sterkte en dat jij ook maar gauw mag aansluiten!
Do: Hoe is het nu met jou meis? Al weer meer duidelijkheid inmiddels? Ik :thumbup: ook megahard voor jou hoor!
Wienie: Of kan ik beter zeggen WienEI :mrgreen: Met frisse moed weer begonnen? Echt balen dat je lichaam je voor je gevoel in de steek gelaten heeft… Was graag samen met je naar de febr. mama’s gegaan hoor! Maar nu wordt jij gewoon een maart-mama :mrgreen: Let maar op!! Succes met de fm morgen!
Kaatje: Jeetje meis, jij al bijna weer 15 weken. Wat gaat dat snel zeg!!
Heb je al een buikfoto gemaakt? Ben wel benieuwd namelijk.
Wat leuk dat jullie al zoveel spulletjes hebben… Ik zou denk ik ook helemaal los gaan als ik de 12 wk gepasseerd ben
Hoe gaat het verder met je? Ben je erg misselijk (geweest) enzo?
Nou, zoals jullie vlgs mij allemaal al wisten ben ik dus weer zwanger :inlove:
We zijn echt superblij en dankbaar dat het de eerste ronde na de curretage gelijk weer raak is! Maar de onbevangenheid is er wel een beetje vanaf. Wil zo graag de hele dag bevestiging voelen en ik ben nu eenmaal een aparte tante dat ik savonds altijd weeig en misselijk wordt en smorgen nergens last van heb haha…
Probeer zo goed als het gaat positief te blijven hoor. Tot nu toe heb ik nog helemaal geen bloed verloren en de vorige keer had ik al vanaf wk4 tot 5 constant verlies.
Ook heb ik mega duidelijke testen, lijkt wel of ze duidelijker zijn dan de vorige keer en dat zo vroeg al!! We vinden het erg spannend en kijken zeker uit naar de eerste echo 25 juni… En dan hopen we zooooo dat wij ook een kloppend hartje te zien krijgen
Verder ben ik al dagen niet zo fit, hang tegen een keelonsteking aan en heb nogal last van hardnekkige eczeem op mn handen… Maar gelukkig knap dat ook wat op nu…
Do, Wienie en Jody: Jullie gaan gauw volgen hoor!!! :kaars:
Kus :-*
Mar
Excuses dat ik jullie verwaarloosd heb, de afgelopen tijd!
Blijkt dat ik geen PCO heb (ook al dacht de vorige gyn dat wel!!) maar mijn cyclus werd dus verstoord door verhoogd prolactine.
Mijn prolactine is genormaliseerd en…ik ben zwanger!! En dat terwijl hubbie slecht scoorde met de zaadonderzoeken.
Ik ben zo blij!!!
@Mar: je had gelijk toen je zei, je zult snel volgen! :-*
Wauw Do!!! Van harte!!! Dan lopen jij en Mar gewoon gelijk geloof ik!!!1
Geniet ervan!!!
x Wienei
do ik ben heel blij voor je , eindelijk he?? er zijn er echt veel zwanger op dit moment. echt allemaal achter elkaar geloof ik. mar kaatje do, op het andere forum zijn er een aantal zwanger geloof een stuk of 3 misschien wel 4 hihi. wienie nu wij nog!!!
xxx
Heee meiden,
Ff hier ook nog een dikke gefeliciteerd voor Do!!! We schelen idd maar 1 dagje! Wie weet gaan we dezelfde dag bevallen :mrgreen:
Kaatje, hoe gaat het met jou?? Zag ergens op het showforum een bukfoto van je. Het begin is er al zeg, mooi hoor :thumbup:
Jody: Ben je inmiddels al bij de gyn geweest? Weet niet meer precies wanneer je heen moest maar dacht deze week. Ben benieuwd… hoop echt dat je nu een mooi ei hebt op 50 mg.!
Wienie: Voor jou draaien de duimpjes ook mega hier :thumbup:
kusss
Mar
hoi
vandaag bij de gynea geweest en wat ik al dacht 2 eitjes van 11 mm hihi. mijn gevoel was toch al dat de 50 mg niet zou werken dus op naar de volgende maand!! nu hoop ik wel dat de 100 mg zal gaan werken anders word ik heel nerveus denk ik met de gedachte dat helemaal niets meer zal werken en dat het einde dan zoek is. haha zo ben ik, ik denk altijd kilometers vooruit.
xxx :vlinder:
Jody, echt balen meis dat het niet geholpen heeft.
Ik heb er ook last van hoor dat ik te ver vooruit kijk. Dat maakt mij ook gek, want zeker op dit moment zie ik de toekomst niet zo rooskleurig.
Meis, probeer de moed niet te verliezen, de gyn probeert niet 100 mgr als het zinloos zou lijken (hoor wie het zegt :roll: )
hoi femmie
tja vorig jaar werd ik met 100 mg zwanger. een jaar later ,dus afgelopen februari ben ik met 50 mg begonnen en die werkte toen ook , daar heb ik toen ook een ei van gehad. en toen ben ik gestopt tot nu en de 50 mg heeft nu niet gewerkt dus ik hoop echt dat de 100 mg dit keer weer zijn werk zal doen.
ik denk ook vaak heel ver vooruit omdat wij al moeilijk zwanger worden en als de clomid niet helpt dan moeten we weer een stap verder tot we niet verder kunnen en dan is het einde zoek omdat we zonder hulp een kleine kans hebben op een zwangerschap. ach ja , we zien het wel.
xxx jody
Heee Jody dikke knuffel :hug: … Maar welke CD zit je nu? Want als ze al 11 mm. zijn vind ik het toch wel een btje hoopgevend hoor!! Ik heb echt vaak gehad dat ze vroeg in mijn cyclus die grootte hadden en dan een paar dagen later toch flink gegroeid waren! Wanneer moet je weer terug komen??
En meis, echt waar ook al ZOU Clomid niet aanslaan (wat ik absoluut niet bij jou verwacht) dan zijn er no ZOVEEL andere meds. Denk aan bijv. spuithormonen zoals Puregon. Ik heb dat 2 maanden gespoten en deed het daar als een speer op, eigenlijk veels te goed daarom slikte ik de laatste 2 keren ook weer Clomid… Er is altijd iets wat aanslaat, onthoudt dat goed! Ook voor jou Femmie, probeer een klein beetje vertrouwen te houden… Hoe moeilijk dat nu ook lijkt, jullie zullen zien dat het goedkomt!!! (en ik weet ook best dat je daar nu helemaal niks aan hebt…) Dikke knuffel meiden :hug: :-*
hoi mar
gisteren zat ik op cyclusdag 13 dus ik denk dat 11mm op die dag wel heel klein is. dus ik wacht volgende maand gewoon ff af. ik ga nu naar fuerteventura en ik ben zondag terug(spanje). dus in de tussen tijd ben ik er niet. dus tot zondag allemaal.
xxxx jody
ps bedankt voor je woorden mar, dat geeft me toch weer een beetje hoop. thanks. xx
Weet niet of je dit nog leest meis, maar wil je heeel veel plezier wensen in Fuerteventura!! Tis echt een mini-tripje he… :mrgreen: Geniet ervan, heb je wel verdiend!!! liefs
:shock: :shock: Whaaaaaaaaaaaaaa, wat lees ik nu!!! :shock: :shock:
Geweldig, Mar en Do! Gefeliciteerd meiden, jullie hebben 't hartstikke verdient!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Jody, ik had dat zelfde met spuiten, de eerste keer dat ik spoot (ik weet niet eens meer welke dosis) werkte 't wel, tweede keer niet en de derde keer gingen we dus 'n dosis omhoog!
Je moet de hoop niet verliezen, hoor! :thumbup:
Femmie, jij ook niet he!
Ben je ook 'n PCO’er, als ik vragen mag??
Wienie, hoe is jouw status nu? Ben je inmiddels weer aan 'n ei (of voorbij)?? Wil wel weten of ik moet duimen hoor!
Hier gaat alles z’n gangetje, ukkie groeit goed hebben we weer gezien afgelopen dinsdag op de echo. Lijkt nu al op paps: slapen en niet wakker willen worden :mrgreen:
Mar, volgens mij hoort dat gewoon bij de zwangerschap hoor, dat grieperige gevoel. Ik had dat ook toen ik net zwanger was. Ben niet misselijk geweest, en nog eigenlijk niet. Ik heb wel kokhalsnijgingen en heb afgelopen week voor het eerst boven de pot gehangen :sick:
Verder gaat 't wel, op tijd naar bed en niet te veel hooi op m’n vork nemen!
Het rare is (waar ik niet bij stil stond, maar wel logisch is) dat als je die magische grens voorbij bent, je ineens andere kwaaltjes gaat krijgen! Ben nu soms benauwd, alsof m’n keel dichtgeknepen wordt en dat doet best pijn, kan m’n benen niet meer zo optrekken als eerst en wordt 's ochtends wakker met bandenpijn!
Echt, het is heerlijk om zwanger te zijn :mrgreen: Echt hoor, ik meen 't
Oh, wat zal ik nu lekker slapen, nu ik weet dat er weer twee zwutsen bij zijn hier :dance: :dance:
Laten we 't gauw compleet maken met Jody en Wienie :kaars:
Liefs,
Kaat
Voor diegene die 't niet weten:
Zwutsen = Zwangere Mutsen
Morgen dames!
@Jody: :hug: hopelijk slaat een hogere dosering clomid wel aan!
@Wienie: yep Mar loopt 1 dag op mij vooruit!
@Kaatjes: Fijn dat je nu weer lekker kan slapen!
Woensdag heb ik mijn eerste echo, ik hoop zo dat die goed is! Misschien ga ik het dan echt geloven!
:-* Do
hoi hoi
ben weer terug!! was echt lekker daar. aardig gekleurd :oops: maar veel te kort.
hoe is het hier met iedereen.?hoe gaat het met de zwangeren?al last van kwaaltjes? zijn jullie al wat aangekomen?
aahhhhh ik wou dat ik al mee kon praten met jullie!!!hihihi
geloof me ik kan niet meer wachten hoor?het moet echt niet langer duren dan 3 a 4 mnd. :wall:
ps ik mag eigenlijk niet zeuren want ik ben net met mijn 1e ronde klaar(die niet werkt) op naar de volgende ronde, yoepie jeeee.)haha.
xxx :**: jody
kaatje heb je trouwens al een buikje???
FOTO GRAAG!!!
xxxx jody
Jody, welcome back! :-*
Hoop ook dat je gauw mee kan praten, we duimen voor de volgende ronde!!
Vanmiddag ben ik even op kraamvisite geweest bij mijn nichtje, ze heeft 8 dagen geleden 'n dochtertje gekregen: Anouk.
Wat 'n lekker knap frummeltje, heb er heerlijk van genoten!!!
Zo raar dat zij en ons huubke straks maar 'n halfjaar schelen in leeftijd :shock:
Buikje begint te komen!!! Ben inmiddels wel 2 weken verder, zal gauw 'n nieuwe foto maken.
whaaaaaa wat goed om dit te zien zeg??? ben zo blij voor je. ik kan idd niet wachten tot ik mijn foto ernaast kan zetten hihi.
had jij dit ooit gedacht dat er nu een foto van jou met een buikje hier op het forum zou komen te staan??(een zwangerschap) ik denk het niet , maar toch is het lekker zo. haha.vind het zo leuk.
xxx jody
Wat krijg je al een mooi buikje Kaatje! Super hoor, ik kan niet wachten tot ik mag showen!!
Net terug van de gyn en we hebben een kloppend hartje gezien :inlove: Ben zo opgelucht, ik kneep hem echt ff in de wachtkamer… 13 juli de 2e echo!
liefs
Jody, nee, dat kon ik me niet voorstellen dat dat voor ons was weggelegd, maar je moet niet stoppen met dromen, dat blijkt wel weer
Kan niet wachten tot jullie foto’s er ook staan :thumbup:
Ohhhhhhhhhhhh, Mar :-*
Zo blij voor jullie, het is gewoon ECHT!
Nu gaan genieten he, jullie verdienen 't!
Weer 'n reden om uit eten te gaan
Ik houd me nu al 'n week stil, maar 't lukt niet meer…
De echoscopiste had 'n vermoedden over 't geslacht, maar we moeten er vanuit gaan dat 't ook zo is (tenslotte heb ik nog nooit 'n verhaal gelezen dat 't zo werd gezegd en toch 't andere geslacht bleek te zijn… wel andersom! Sja, ook wel te verklaren hoor )
Wij krijgen 'n kereltje
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: