Stuitert even langs
Trallalie tralalaaaa!
Zien jullie mijn banner???!!!
x wienie
stuitert weer verder!!!
hhhaaaa wienie gefeliciteerd !!! wat goed zeg. dat is ook wel weer snel he??
xxx jody
Super Wienie!!
Joeeehooeee, ook hier een dikke gefeliciteerd voor Wienie!!! Super meis, geniet ervan hoor :inlove:
Jody: Hoe is het met jou nu???
Lissie: Meis, bij mij was het ook echt heel lang zoeken naar een juiste dosis, als je eenmaal de juiste mix hebt dan kan het heel snel gaan hoor!! Wij hebben er ook meer dan anderhalf jaar over gedaan en ik herken heel goed wat je schrijft. Geef niet op meid, ik weet zeker dat jouw tijd ook gaat komen!! Echt waar, bijna alle PCOérs raken uiteindelijk zwanger, zei het met een omweg… Blijf geloven! Hoop dat de verplichte rust je misschien toch goed zal doen, dat je weer met frisse moed verder kunt! Succes!!
Kaatje: Hoest met jou en beebje? Wanneer heb je weer een echo?
Ik ben vorige week dinsdagnacht opgenomen in het ziekenhuis omdat ik ineens niks meer binnenhield en vreselijke last had van maagzuur. Ik bleef maar overgeven, zelfs toen ik helemaal ‘leeg’ was… Heb bijna 3 dagen aan het infuus gelegen, vrijdag’s mocht ik gelukkig weer naar huis. Heb nu een aangepast lichtverteerbaar dieet en tot nu toe blijft alles binnen. Was wel ff heavy, want had nog nooit zo’n pijn gehad in mn maag, kon helemaal niks meer. Gelukkig heb ik ook goede meds en doet ons beebje het goed!! Die ligt zelfs 3 dagen voor op schema vlgs de gyn!! Heb vorige week zelfs het hartje gehoord, zo mooi :inlove:
Vrijdag weer een echo en dat is tevens mijn afsluitend gesprek bij de fertiliteitsarts…
Liefs
Mar
Wienie, ook hier heel erg gefeliciteerd meis. Stuiter maar lekker door :mrgreen:
Mar, Succes vrijdag bij de FA. Mag je daarna over naar de vk?
Oh Wienie wat ontzettend gaaf nieuws!!!
Van harte gefeliciteerd!!!
Stuiter nog maar lekker een tijdje door!
Jeetje Mar das toch even schrikken hoor! Weet je ook hoe het kwam dat je zo beroerd werd? Is dat toch van de zwangerschap?
Gelukkig gaat alles goed met beebje en nu ook met jou!
Kaatje, wat een mooie buik heb jij! Weet je eigenlijk al wat het wordt? Ik heb een bakerpraatje gehoord dat als je heel mooie zwanger bent je een meisje krijgt…
Ik ben gisteren zomaar ongesteld geworden! Niet een klein beetje, maar een heleboel! Ben ruim 4 weken te laat met mijn menstruatie, die had rond 11 juni moeten komen. Weet eigenlijk niet of ik nu de kliniek moet bellen, of dat dat onzin is. Sowieso willen we nog steeds die rustpauze, dus spuiten ga ik toch niet. Hoewel dat wel een beetje zonde voelt nu…
Fijne dag allemaal![/b]
Wienieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jeah!!!
Ik wist wel dat ´t zou helpen, mijn kaarsje!
Ik hoor deze week al steeds goed nieuws, waar m´n kaarsje voor brandt :mrgreen:
Mar, da´s schrikken zeg! Sow… Gaat ´t nu weer beter?
Goed dat ukkie zich staande houdt, geniet ervan!
Femmie, wat is jouw volgende “move” (weet even niet in welke fase je nu zit).
Lissie, misschien is dit juist 't goede teken van je rustpauze. Ga lekker genieten van je ventje en het mooie weer, wie weet brengt 't juist wel iets heel goeds als je er wat afstand van kunt nemen!
We weten idd al wat 't wordt: 'n ventje!
Nou ja, het werd nog voorzichtig gezegd door de echoscopiste doordat we toen pas 15 weken ver waren. Over 'n week krijgen we 'n screeningsecho (ook wel 20-weken echo genoemd, ze kijken nu ook naar afwijkingen, vind 't best spannend.) en dan vragen we nog 'n keer of ze naar 't geslacht wil kijken.
Toch spannend :mrgreen:
Jody, waar ben je en hoe is 't??
Liefs, Kaatje
ik ben hier??hahaha . ik ben er nog hoor. moet over een paar dagen ongi worden. zo niet dan ff testen .
hoe is het met jullie.
xxx
Oh, Jody, wat spannend!!!
Dat wordt extra duimen voor ons, de komende dagen.
Wanneer kun je testen??
Voor jody
Lissie, een heftige menstruatie is niet fijn, maar spoelt de boel wel ff lekker flink schoon binnen. Misschien dat je toch ff de kliniek kan bellen, gewoon om het door te geven voor in het dossier? Ik weet niet of ze dat weten willen?
Kaatje, ik kan me voorstellen dat je de 20 weken echo spannend vind meis. En heel verstandig het geslacht nog eens te vragen. 15 weken is toch nog vrij pril om goed te zien.
Onze volgende stap is mijn menstruatie en bloedonderzoek. Vandaag semenuitslag gehad: :dance: :dance: :dance:
64 miljoen zaadcellen per millimeter
63% goed bewegelijke bewegelijke cellen
(zo is het in mijn hoofd blijven hangen, mijn vriend had het opgeschreven, maar die is met de uitslag in zijn broekzak sporten :mrgreen: )
Verder heeft de gyn het niet gehad over het percentage “afwijkende worm”, maar hij kon alleen maar zeggen dat het goed was. :dance: Aan mijn vriend zal het dus niet gaan liggen :mrgreen:
“Dus dan gaan we na de vakantie aan de slag met onderzoekjes bij uw vrouw” had de gyn gezegt. Mijn vriend vond het zo leuk “mijn vrouw” hihi :mrgreen:
he ladies,
Ga zo in bed met een leuk boek, maar nog even snel hier kijken!!!
femmie, had je al "gesproken"aan de andere kant!
kaatjes, jouw kaarsjes doen wonderen!!! Hoest met je buikie?
jody, spannend! ook hormoontjes vast voor jou, helpt vast! :**:
lissie, een heleboel? als het zonde voelt, kan je toch alsnog beginnen als je wil? en wel goed een keer flink schoon spoelen daarbinnen!
mar, ook jou al “gesproken” ergens anders!
Do, hoe is t met jou? flink kwaaltjes al?
Hier alles goed. Ben blij en heb wel t idee dat t goed komt, kan toch niet weer mis zijn? Kwaaltjes ook al wat. Wel ben ik elke keer na wc bezoek toch weer opgelucht als er geen rood is…vind t zo eng dat ik af en toe even niet wee hoe ik t heb. t heeft toen toch allemaal meer indruk gemaakt als ik dacht denk ik. We gaan voor een beeb in maart, punt uit!!!
x wienei
jeetje iedereen van deze topic is gewoon zwanger!!! nu femmie en ik nog!!! maar ja ik heb net mijn eerste ronde gehad?? en sommigen van jullie hebben er een jaar over gedaan dus ik mag nog niet zeuren.hebben jullie eigenlijk allemaal pregnyl gespoten??
xxx
jody, lissielissie ook nog niet!
En hoop dat jullie snel volgen!!!
Femmie, goed nieuws zeg!!
Wie weet geeft 'm dat een hint: “uw vrouw”.
Klinkt toch wel lekker he
Wienie, geniet van je boek en alle fijne dingen, kwaaltjes, etc…
Het komt goed, dat moet gewoon he!
Wanneer heb je je echo (of had ik dat al gevraagd??)
Jody, jij, lissie en femmie zijn nu aan de beurt, jullie volgen vast snel!
:**:
Je vraag over pregnyl: even kort mijn hormonenspuitverhaal: heb 5 rondes gespoten, waarvan er 3 goed lukte en in die 3x heb ik pregnyl gebruikt.
Moet je naast clomid dan ook pregnyl spuiten??
Kus,
Kaat
HET IS ZOVER!!! BEN ZWANGER!!!(denk ik hahaha) zie een 2e vage streepje.
xxx
ps waar maak je die banners. en ik zou vandaag ongi moeten worden. dan ben ik toch vandaag 4 wk. als het goed is . hoe weet ik dat eigenlijk hoever ik nu ben??
x
Super Jody!!!
Het lijkt wel alsof het hormonen geregend heeft de laatste tijd!!
Haal anders zo’n digitale test voor de zekerheid! Heb ik ook gedaan toen!
X Do
P.S. Banners maak je bij community
OOoo wat super Jody!!! Een streepje = een streepje :dance:
Gefeliciteerd meissie!!! Hihi, zo zie je maar weer dat het sneller kan gaan dan je denk he… Dit was toch met 50 mg.??
Ga je nog een digi test doen vandaag???
@ all: please duimen om 11.45, heb ik weer een echo!!!
xx
meiden thanx voor de felicitaties.
mar laat me weten hoe het was met de echo!! ben erg benieuwd.
do hoe gaat het met je?? ben je erg ziek of valt het wel mee.
xxx jody
Jodyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!
Gefeliciteerd meis!
Ben nu niet thuis, dus kan hier geen plaatjes zien op de een of andere manier :?
Maar toch hartstikke leuk!
Nou de rest… dit is echt 'n voorbeeld van “als één schaap over de dam is… volgen er meer” :lol:
Mar, hoe ging 't vanochtend?
hoi kaatje
weet jij misschien hoe ver ik ben?? gisteren had ik ongi moeten worden. dan ben ik toch 4 wk of heb ik dat verkeerd.
xx jody