tja het is heel erg rustig hier , IS ER NOG IEMANd!!!
ik ga weer ongi worden een deze dagen. ik word het nu bijna elke maand gelukkig. en ik weet ook zeker dat ik een ei heb gehad van de clomid 50 mg. gelukkig maar want als ik weer begin hoef ik me niet zo heel erg zorgen te maken dat het niet zal werken.
ik wil rond mei weer beginnen met de pilletjes. ik vind dat een mooie tijd.en dan maar hopen dat het in juni juli raak zal zijn.
IK HEB LANG NIKS GEHOORD VAN KAATJE. WEET IEMAND HOE HET MET HAAR IS??? HOOP DAT IK SNEL IETS VAN HAAR VERNEEM HIER.
en do hoe gaat het met jou , ik heb jou ook al een tijdje niet gezien.
:vlinder: xxx jody
Hoi Allemaal,
Ook weer eens een berichtje van mij. Ik lees wel mee, maar van schrijven komt niet veel.
Jody ik hoop dat het in mei dan gelijk lekker lukt! Wel jammer dat je nu nog zo lang moet wachten :?
Wienie: ik duim voor je dat je gevoel je niet in de steek laat! Super dat die cyste weg is!! :thumbup:
Do: Wat raar hoe jouw gyn doet. Is het misschien een idee om een second opinion te gaan halen? Ik vind het ook maar raar dat jij metforminde moet slikken. Helemaal omdat je niet te zwaar bent én geen last hebt van je suiker! Ik vind het helemaal niet gek dat je het eerst met clomid wil proberen, dat wilde ik ook.
Ik heb na de LEO geen eisprong gehad, dus met provera weer ongesteld geworden. Daarna 150mg clomid geslikt om te kijken of het evt nu wel werkt. Gisteren dag 21 en progesteron geprikt en volgende week donderdag een afspraak bij de fertiliteitsverpleegkundige. Dan zal ik wel horen of ik moet gaan spuiten. Nouja, ik zal wel eerst weer een afspraak moeten krijgen bij de arts, dus voordat ik ga spuiten zijn we wel een maandje verder!
Hoe is het verder met jullie?
Groetjes, Lissie
hoi allemaal
wat is er allemaal aan de hand, ik zie helemaal niemand meer hier op het forum?? vind ik wel jammer !!!ben erg benieuwd hoe het met iedereen is . maar goed.
ik hoor het wel als er nog iemand is.
xxxx jody
Wat os het hier toch rustig…waar is iedereen elke keer???
Ikke even snel nu hoor, niet zo lekker…als ik die griep maar niet ga krijgen!!!
lissie, en wanneer krijg je de uitlsag van die test? Of krijg je die aps bij de arts? Jammer dat d eleo niet meteen werkt, maar misschien komt t nog? Succes alvast voor d egyn!
Jody, jij doet ook al van die oproepjes waar iedereen is!!! Alles goed? En zoekend naar een huis?
Morgen weer voor fm, maar heb er geen goed gevoel bij. En ik heb de laatste paar keren wel gelijk gehad wat mijn gevoel betreft. Ik heb alweer zo’n wat dikkere buik, echt zo’n kwabje wat over mijn broekrand hangt als ik zit. Dat had ik vorige keer ook en toen was t veel te veel die 7 eitjes.
Of zou t van de puregon komen? Het is echt precies in de spuitzone. Andere kant, ik spuit minder als vorige keer en een dag korter. Dan kunnne het er toch niet meteen weer teveel zijn? Of zou d ecyste toch niet weg zijn geweest???
Jeetje ik vind t toch weer spannend hoor!
Als t wel goed zit, en ik zou rond dag 14 mijn eisprong hebben dan zou dta wel grappig zijn, wnat ben ook nog eens jarig dan! Zou wel heel toevallig zijn…en ook wel beetje zweverig, zo van dit moet m gana worden…heb altijd gezegd dat ik 27 een mooie leftijd vind om kids te krijgen…gek he…want ik word dus maandag 27.
Goed genoeg gezweven en gepiekerd, morgen zien we het wel!!!
Fijne avond, ik ga tukken!!!
Liefs wienie
Ja en dan kom ik met toch een beetje voorzichtig blij nieuws! Wat ik voelde klopt idd, dat is t werken van eierstokken, dus wat dat betreft zat ik goed met mijn rare gevoel. En toen ik naar het zkh ging had ik weer een goed gevoel en ja hoor, klopte ook! 3 eitjes nu. 1 van 15 en 2 van 12 mm. Ook heeeeeeel veel kleintjes, ik reageer toch wel heftig hierop zegt de gyn. Vrijdag terug en na wat rekenen denkt ze dat t dan 1 van ong 19 en 2 van ong 16 mm zal zijn. Dat mag allemaal nog net en dan zou t misschien dus een driedubbele kans zijn denk ik! Mag doorgaan met 50 spuiten en dan dus vrijdag weer kijken. Ze willen het wel heel goed in de gaten houden. Er is altijd een kleine kans dat d eboel vrijdag toch afgeblazen wordt, maar aan de andere kant is de kans klein dat die kleintjes nog doorgroeien naar te groot en kans op meespringen.
Al met al is dit voor mij al heel goed nieuws!
Liefs wienie
hey wienie
ik moet nu weg dus ik zal morgen even op je reageren.
ik snap echt niet waar iedereen is zeg!!! ben erg benieuwd naar mar22 en kaatje. heb do ook al een tijdje niet meer gehoord
nou tot snel
xxx jody
Ik kan hier wel even iets neerzetten, namens Mar…ze hebben vandaag echo gehad en was niet goed…hartje was paar dagen terug gestopt met kloppen…dus heel naar. Dan weten jullie het, op ander forum bracht iemand anders het nieuws, omdat ze het zelf even niet opbracht.
voor mar :kaars:
:kaars: Mar :kaars:
Heel veel sterkte de komende periode.
Liefs, lisanne
:kaars:
Bedankt meiden, ik weet even niet wat te zeggen… Do bedankt voor je pb’tje…
Op onderstaande link heb ik vanavond mn verhaal gedaan voor zover dat lukte…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=35215&postdays=0&postorder=asc&start=45
We zijn er echt helemaal kapot van en hebben het totaal niet zien aakomen. Voel me nog op en top zwanger…
liefs
Mar
lieve lieve mar
ik weet ff niet wat ik moet zeggen hoor??? dit is zo k*t. het doet zo veel pijn. ik weet het meis. als je ergens mee zit kan je me mailen ok? je weet me te vinden. :vlinder: :vlinder: :vlinder:
hier dan toch wel een blij bericht!
gister meting 2 eieren, dus ze waren iets minder doorgegroeid, maar toch 2! allebei 17. Vanochtend bij ehbo pregnyl laten zetten, arts raadde het af om zelf te doen en moet zeggen was zo gepiept en viel me heel erg mee! Hij wil graag in een spier en dat mag je niet zelf. Voelt nu een beetje als spierpijn in mijn bil. Gyn zei morgen rond 23 uur klussen dusse we gaan ervoor! Kan je ei ook eerder springen dan na 36 uur? Want mag ik vanavaond dan niet klussen voor de zekerheid??? Maar ja elke dag is niet goed…dus vanavond dan maar niet?? Ik vind het maar wat spannen dnu hoor, een echte kans!
En nu ga ik werken…morgen geen tijd…bijna jarig en dat vier ik morgen!!!
liefs wienie
Hey Dames,
Sorry voor mijn afwezigheid…
Ik zit nu op dag 36, maar heb wel al sinds maandag spotting (minimaal bruine afscheiding). Mijn temperatuur is nog steeds hoog.
Vanmorgen bij de gyn geweest: mijn prolactine blijkt verhoogd (was het dus blijkbaar in augustus ook al, alleen toen heeft hij er niets aangedaan! :shock: ). Ik heb een recept gekregen voor iets, maar weet de naam even niet (de apotheek moest het bestellen, dus heb nog niets in huis). Dit zou de prolactine moeten afnemen. (verhoogd prolactine kan een innesteling in de weg zitten). Met de medicijnen mag ik pas beginnen als ik echt ongesteld ben geworden.
Verder was mijn LH te laag, maar het kan zijn dat de dag na het bloedprikken de LH-piek is geweest voor de eisprong. De dag na de eisprong was mijn progesteron nog laag, wat ook weer zou kunnen zei de gyn.
Vandaag weer op progesteron moeten prikken, aangezien ik al 4 dagen spotting heb en mijn temp hoog blijft. Volgende week terugkomen.
Ik heb nu even geen tijd om bij te lezen, ik hoop dat dat later vandaag nog lukt, want de komende dagen heb ik geen internet.
X Do
waar is iedereen? alles goed met jullie?
jammer dat hier bijna niemand meer komt. ik ga zelf ook minderen. ben er teveel mee bezig vandaar.
Veel geluk voor jullie hoop ik!!!
Liefs wienie
ja idd waar is iedereen. ik mail niet veel meer omdat niemand terug mailt. ik hoop dat jullie nog eens langs komen.
heeft er iemand wat gehoord van kaatje???
xxx jody
waar is iedereen toch?! jammer dat het hier zo rustig is, daarom ben ik er zelf ook nauwelijks meer!
Succes allemaal en misschien ooit tot ziens!!
Liefs wienie
hoi iedereen
ik laat maar weer ff wat van me horen. ik hoop dat iedereen snel weer terug komt
xx jody
Hoi lieverds,
Ben erweer!! Sorry, maar had en heb gewoon even tijd nodig soms. Voel me na de curretage vreselijk lusteloos… Ik ben vorige wk donderdag weer met spoed naar het zkh geweest en er bleek toen nog allemaal zwangerschapsweefsel te zijn. Toen heb ik 2 dagen lang weeënopwekkers gehad en dat leek op het laatste moment toch nog aan te slaan… Afgelopen maandag heb ik weer een controle gehad en was het weefsel gelukkig met de helft verminderd. Er zit nu nog een stolsel, maar de gyn verwacht dat dat er met een vlgde menstruatie uit zal komen.
Vrijdag moet ik nog weer even heen, dan naar mijn eigen fertiliteitsarts…
Hoe is het verder hier?? Hoop dat het gauw weer wat drukker wordt! Ik zal er mn best voor doen!
liefs en een dikke :-*
Mar
lieve mar
ben blij dat je er weer bent. hoe gaat het nu met je?? ben je morgen online dan kom ik wel ff overdag. tussen 3 en 4 uur.
weet je hoe het met kaatje is ?? ik hoor niets meer van haar. gaat alles ok met haar , weet je dat misschien??
xxx jody
He Jody,
Heb geen idee hoe het met Kaatje is, . Vraag mezelf ook af hoe het met haar gaat. Heb haar al een hele tijd niet meer gezien hier. Meen dat ze in een verhuizing zat toch?
Dus Kaat, als je dit leest, geef ons een teken van leven!!
Met mij gaat het wel redelijk. Morgen moet ik nog even naar mn eigen arts en maandag gaan hub en ik lekker saampjes naar Parijs. 2 dagen Parijs-city en 2 dagen Disneyland :inlove: Even lekker onze gedachten verzetten!!
Hoe gaat het met jou nu dan? Wanneer mag/ wil je weer beginnen? Jouw vriend wilde toch even een pauze had ik begrepen of heb ik dat verkeerd? Ben benieuwd hoor! Ben zo helaas niet op msn, ga ff bij een vriendin koffie drinken vanmi. Jammer, want zou graag even met je bijkletsen!! Ik hoop dat het een beetje met je gaat meis. Denk goed aan jezelf he!!
kussies
Mar