Mar, geef de moed niet op meis… 't hoeft toch niet altijd wat fouts te betekenen?
Misschien kun je nog even met 't zkh bellen en vragen of je langs mag komen voor 'n echo? Dan weet je in ieder geval of je lichaam 't afstoot of niet. Ik duim voor je meissie!
Hou je taak. :hug:
:-*
Liefs,
Kaatje
hoi mar.
ik denk dat je je niet al te druk moet maken. bij 9 van de 10 vrouwen komt dit voor. ik had het ook alleen het was geen bloed maar heel erg bruinverlies. ik zat elke dat aan de tel met de verloskundige. hihi ze werd helemaal gek van me. zoiets als dit heet een innestelings bloeding. het woord zegt het al. zolang je geen pijn hebt is het ok. nu gewoon afwachten op je eerste echo. en als je het niet meer trekt bel gewoon het zh of de verlosk. je hebt niets te verliezen en dat is hun werk, dus gewoon bellen.
kaatje hoe gaat het met jou. wat is jou update??
wienie ik hoop ook zeker dat alles ok met jou is.
do ik heb al een tijdje niks van je gehoord. je weet dat je altijd welkom bent hier.
xxx jody
@Mar:
Hier temp omlaag, dus ongi zal wel volgen. Ik ben alleen heel erg beroerd nog steeds. Denk dat het de metformine is.
Ik mag niet stoppen ermee van de gyn (dus komende ronde hoef ik ook niet op een zwangerschap te rekenen!! ), maar ik zal het moeten blijven slikken, wil hij kunnen zien dat het echt niet werkt en mij hopelijk clomid of iets dergelijks voorschrijven.
Maar, wat denken jullie, zal ik “stout” zijn en tijdens mijn ongi geen metformine slikken? Misschien komt het dan goed op gang en voel ik mij minder beroerd?
X Do
Haai meiden,
Do, goh ja wee’knie meis. Ik weet ook niet wat 't doet en waarvoor 't is. mss als je dat even uit kunt leggen, kan ik aangeven wat ik zou doen als ik me zo beroerd zou voelen.
Take care :hug:
Jody, ben je al met clomid begonnen? En hoe gaat 't?
Mijn update: ik wacht nu op m’n ongi, naja, of niet. Hoop van niet, natuurlijk. Maar echt ons best hebben we ook niet gedaan vorige week :think: Mss was dat juist wel goed. Ach, we zien wel. Moet nuchter blijven in de ‘wachtweken’ :mrgreen: Ik wil eigenlijk ook wachten met testen tot de zaterdag na 9 febr. Dus over 2 weken pas, als er niets is. M’n lichaam mag me niet voor de gek houden! haha.
Oh, Mar had in 'n ander onderwerp nog 'n berichtje achtergelaten: ze heeft even wat heviger gebloed, maar 't is sinds vanochtend wat minder geworden (meer roze). Ik duim voor haar op vordering…
Mar :hug:
Liefs,
Kaatje
ik ben vandaag met me eerste pilletje begonnen. eindelijk.
kaatje ik hoop dat je ongi weg blijft. 9 feb is al snel hoor.
mar ik hoop dat alles ok met je is. ik denk zeker aan je. ik weet dat het heel eng is dat je nu bloed maar het komt echt veel vaker voor dan je denkt.mar ik hoop dat ik snel iets van je zal horen hoor!!!
wienie waar ben je , ik heb je al een tijdje niet gesproken . is alles ok met jou?? laat ook ff wat van je horen ok??
do , is alles ok met jou ook? het enigste wat ik kan zeggen is , geef de moed niet op ok?
xxxx jody
Hoi hoi,
Jody: Hoe gaat het met je? Nog geen last van opvliegers en dergelijke door de Clomid?
Do, Kaat, Wienie: Hoe is het met jullie nu?? Ik duim me helemaal suf hoor!!
Hier gaat het weer wat beter gelukkig. Gisteren nog wel even wat verlies gehad maar in tegenstelling tot de andere dagen was het al minder en zeker niet rood.
Heb het idee dat het na inspanning extra snel komt. Had het namelijk na het fietsen en boodschappen doen… Doe dus maar ff een btje rustig aan nu. Ooo nog 5 nachtjes slapen! Pfff wist niet dat een week zo lang kon duren…
Gisteren kwam mn schoonmoeder aanzetten met een lievig pakje en 3 slabjes. Had nog zo gezegd dat ik dat niet wilde! Maar ja ze bedoeld het goed dat weet ik… Vanmi. op visite bij mn schoonzusje die is ook helemaal door het dolle heen. Moet iedereen afremmen vlgs mij…
Nou ja, ze bedoelen het goed en leven gewoon heel erg mee… We’ll see vrijdag…
liefs
lieve mar
ik ben zo blij voor je??eerst schrijf je ook zo lang mee dat het maar niet wil lukken enzo en nu ben je opeens zwanger. de tijd dat je in de mmm zat ging super langzaam en nu opeens je zwanger bent gaat het super snel. althans bij mij was dat zo!!! ik vind het echt leuk !!!
ik heb niet echt last van de clomid, heb vandaag me 2 e pilletje geslikt!!
we zullen zien hoe lang het duurt.
xxxx jody
waar is de rest dan!!!
Hier!!! :mrgreen:
Jody :dance: :dance:
Eindelijk!! En… al last van de hormonen??
M’n nod is eigenlijk 10 februari (niet de 9e hoor ) Maar ik ga maar uit van de 11e, mocht m’n lijf me weer voor de gek houden…
Mar, blij te horen dat 't beter gaat! Zoals ik al eerder schreef: nog maar 3 nachtjes… aftellen he!
Ik denk aan je hoor!!!
M’n lichaam is m’n hoofd echt op hol aan 't brengen, geloof ik. Niet alleen de puistjes zijn in flinke getalen aanwezig, ook m’n (.)(.) zijn sinds 'n paar dagen nogal gevoelig! En gegroeid, hubbie straalt helemaal! :mrgreen:
En dan plas ik me ook nog 'ns wezenloos, lijkt wel! Normaal gesproken ga ik op 't werk hooguit 1x per dag naar 't toilet, nu kan ik 't niet op 1 hand tellen hoor. Collega’s zijn wel blij, want ik combineer 't nu steeds met koffie halen!!! haha.
Kus,
Kaat
lieve lieve kaatje,
zal je zwanger zijn!!!hihihihi ,ik hoop het zo voor je!!! maar jij en mar 22 mogen ons niet verlaten hoor? zwanger of niet zwanger ,ik vind dat jullie hier gewoon MOETEN blijven mailen hahaha.
vandaag me laatste pilletje, ik denk wel dat de 50 mg al iets doet want ik voel een beetje gerommel , dus nu is het afwachten . maandag fm en dan weet ik meer.
xxx jody
Zo is ik weer, had even forum/babybreak, even teveel van alles. Maar ik is back!
jody, fijn he dat die ongi e rdan toch weer is! stapje vooruit!!! Clomid blues weer in aantocht! Lief dat je zo vaak naar me vroeg!
mar en kaatje, jullie heb ik al “gesproken” voor jullie allebei de duimen hoor! voor mar dta het goed is en voor kaat dat het goed komt!
do, ik weet niet wat het effect is als je geen metformine zou pakken?
Ik duim lekker door voor ieder hier!!!
Hier verder alles wel oke, ik ga e rmaar niet vanuit dat die cyste straks weg is, dan valt t alleen maar mee (gewoon stukje zelfbescherming denk ik, want stiekem moet dat ding van mij NU verdwijnen!)
En morgen mag ik alweer ana de provera, dan is dta weer een stapje vooruit in plaats van op d eplaats. Als ik maar niet teveel ga mopperen en puisten krijg…het is tenslotte bijna carnaval!!! Verder probeer ik maar te denken, ooit zal t lukken in plaats van wil zo snel mogelijk bij wijze van, dat maakt t allemaal iets “makkelijker” en dus droom ik maar weer over de toekomst en heb ik d ebabykamer alweer ingericht hoor!!! (in mijn hoofd dan he!!!) Hebben jullie daar ook al ideeen over?
Tot snel weer!!!
x wienie
he wienie, goed dat je er weer bent!!!
ik heb vandaag me laatste pilletje clomid geslikt. ik heb wel het gevoel dat het iets doet.maar of het een eisprong is weet ik niet.
kaatje ik ben erg benieuwd, ik hoop het zo ???
mar hoe gaat het nou met jou, je bent ook al een tijdje niet geweest he??ik hoop maar dat alles ok is met je.
do , ik hoop dat je er nog bent… ik heb het gevoel dat het niet helemaal lekker gaat met je. (wat ik zeker wel kan begrijpen). maar het kan sneller raak zijn dan je denkt. neem ff een pauze?
loes,tja best grappig dat je mannetje ook een surinamer is hihi. ben je nou al aan de clomid? ik ben heel erg vergeetachtig(nog steeds). ik weet niet of jij het al weet maar ik heb in aug een vroeggeboorte gehad en hij heeft het niet kunnen overleven , vandaar mijn zwangerschapsdementie , hihi. ik lach wel maar zo grappig is het niet. het is zwaar irritant moet ik zeggen.nog steeds vergeet ik dingen hier op het forum. maar ja , hopelijk komt het nog goed met me.
xxx jody
Heee girls!
Wienie: Fijn dat je terugbent en veel succes met de provera dagen. Ik weet het, die zijn echt kt maar dan kun je straks tenminste weer verder! Je cycstes zijn vast en zeker weg hoor! Ik duim voor je en denk aan je!
Kaatje: Oei, oei wat spannend zeg! Bijna NOD-time! En groeiende (.)(.) had ik ook, ja echt ha ha!! Het valt nu pas echt op trouwens, zit al bijna in een C-cup :mrgreen:
Duimerdeduimduimduimduimduim Hoe voel je je nu?
Jody: Hey lieffie, ik blijf hier zeker schrijven hoor, tuurlijk! Ik vind het zelf ook altijd erg jammer als mensen weg gaan als ze eenmaal zwanger zijn. Alsof ze dan ‘beter’ zijn ofzo, je snapt het vast wel… Dus ik blijf zeker hangen hier hoor veel te benieuwd hoe het met jullie gaat!
Vandaag dus je laaste pilletje gehad, joh wat spannend zeg! Wanneer had je ook alweer fm? Duim zeker voor je! Hoe gaat het verder met je momenteel?
Do: Waar ben je??? Gaat het wel goed? Heb je al een paar keer proberen te spotten op msn maar daar ben je ook niet. Hoop dat alles goed met je gaat hoor meissie!! Laat je gauw wat horen?
Nou nog 2 nachtjes tot de eerste echo! Het gaat trouwens erg goed met me. Helemaal geen verlies meer gehad vandaag. Afgelopen dagen steeds een klein btje maar zeker geen krampen en rood bloed. Ooooow heb echt kriebeldekriebels hoor voor vrijdag! Verder ben ik vanmorgen voor het eerst goed beroerd geweest, wou een bakje yoghurt eten na mn ontbijt maar moest kokhalsen van die zure lucht :eh: en heb ik steeds zeerdere borsten en een mega paarse zwangerschapstest, nog knalpaarser dan de afgelopen dagen, hoop dat het goed zit!!!
Veel liefs en een :- :hug:
Mar
Helaas, 't mocht weer niet zo zijn…
Ben er best wat bedroefd door
Morgen afspraak maken met de fert.arts voor 'n uitgangsecho. Ik vraag dan meteen of we deze ronde 'n samenlevingstest krijgen. Wie weet is 't wel heel logisch dat 't niet lukt.
Liefs,
Kaatje
Aaaaah lieffie, wat naar!!! He gedsie
Laat de moed niet zakken hoor, ik weet hoe het voel nu en dat is gewoon zwaar kt!! Met een hoofdletter! Indd vragen om een ST! Vreemd ook dat je gyn daar niet zelf mee komt. Nou laat je maar ff lekker vertroetelen meis. Denk aan je. :hug: :kaars: :- :-*
Thanx mar!
Ik weet 't… de moed niet laten zakken. Maar je weet hoe dat gaat he Komt wel weer!
De gyn is wel met 'n ST gekomen, maar toen groeide er niets. Dat was in ronde 2, ronde 3 was 'n andere arts, en toen had ik er ook niet om gevraagd. Nu doe ik dat wel, wil 't gewoon weten!
Ik ga zo lekker met hub en m’n hondjes 'n eind wandelen en spelen, lekker ontspannen! Helpt vast stukken!
En ik blijf maar denken: hoef in ieder geval niet aan de provera maar mag als 't goed is vrijdag alweer spuiten. Naja, ik spuit gewoon vrijdagochtend weer!
Liefs,
Kaatje
hoi kaatje
wat klote man!!! hoe lang ben je nu precies bezig?? ik hou het niet allemaal bij , sorry. ga gewoon uit van 1 a 1,5 jaar om zwanger te worden. ik heb een boek, als zwanger worden niet vanzelf gaat, echt een goed boek , er staat echt alles in. hier een voorbeeld,
in de leeftijd van 17 tot 35 jaar is 90% na 6 mnd zwanger.
in de leeftijd van 17 tot 35 jaar is95% na 12 mnd zwanger.
in de ;; ;; jaar is 96 a97% na 24 mnd zwanger.
uiteindelijk blijft minder dan 5% van de paren kinderloos. ruim 95% van de paren krijgt wel een kind. dus kaatje gewoon blijven klussen,onze tijd komt zeker wel . en waarschijnlijk al heel snel!!! in de lente zijn wij vruchtbaarder hihi.
xxx jody
@Kaatje: :hug: :-
@Mar: hoe was je echo??? :dance:
@Jody: Spannend!
@Wienie: Fijn dat je er weer bent! :-
Hier:
Van de metformin wordt ik supergestoord. Ik ben er aan het eind van vorige ronde heel erg beroerd van geweest. Het lijkt de eisprong alleen maar te verlaten en de ongi te bemoeilijken. Ik ben nu 30-01 een drupje oud verloren, 1+2/02 begon het licht, 3+4/02 ontzettend zwaar (zwaarder dan normaal), 5+6/02 licht, 7/02 spotting, 8/02 heel licht bij afvegen 1x en vandaag 1x oud bij afvegen. :think: :think: :think:
Hopelijk mag ik ermee stoppen en met clomid of iets dergelijks beginnen!
Over 1,5 week naar de gyn!
Ben echt superdruk met werk enzo, dus excuus dat ik niet vaak op kok ben!
:-* Do
Heee meiden,
Sorry, sorry dat ik hier nu pas kom reageren!
Do: Wat balen dat je cyclus zo in de war is. Kan me goed indenken dat je het wijt aan de metformine. Gelukkig mag je gauw weer naar de gyn toe. Vraag anders ook es aan hem of hij je progesteron wil prikken op dag 3,6 en 9 na de eisprong. Dan kan hij zien of het op dag 9 heel snel keldert (wat bij mij het geval was, na de eisprong had ik heel hoog progesteron alleen zakte het ineens inmekaar) Verder hoop ik indd dat je gauw aan de clomid mag en niet lang meer door hoeft te modderen… Sterkte meis, kop op he! Fijn weer wat van je te lezen!
Kaatje: Nogmaals voor jou hier een hele dikke :hug: Heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen en je relativisme! Je komt er wel meissie!!
Vrijdag dus de echo gehad en het vruchtje zat mooi middenin de baarmoeder. Super apart om te zien joh! Ben nog helemaal ontroerd ervan. De baarmoedermond was goed gesloten dus het bloedverlies kwam waarsch. van de innesteling. Ik heb de echo trouwens ingescand, zal proberen of ik hem kan plaatsen. Dat kleine boontje in het midden is het vruchtzakje
Apart he! Heb 28-2 de tweede echo en dan kunnen we ook het hartje zien kloppen!!
Meiden, hoop dat jullie allemaal gauw zwanger mogen zijn, denk aan jullie en geef niet op he
Kusss :-*
lieve mar
goed voelt het he om zwanger te zijn. en na 8 wk kan je gewoon al armpjes en beentjes zien. maar wel heel erg klein en het hartje. ik vind het echt super joh?? hoe ver ben je nu?? het begint bij mij ook echt weer te kriebelen. ik hoop dat het gauw lukt. ik kan niet meer wachten. ik mis die schopjes zo erg, dat is echt mooi. ik voelde jeremiah al met 15 wk en 6dg. en dat is al heel vroeg. vaak bij de eerste zwangerschap voel je de baby meestal pas rond de 20 wk. bij mij was dat gelukkig niet het geval.
maar helaas is hij te vroeg geboren. ik hoop dat het snel weer zo mag zijn.
maandag zit ik op cylcus dag 14 en dan heb ik ook de echo. ik weet niet of de 50 mg wat met me doet. ik voel wel wat raar van onderen maar dat heb ik ook zonder clomid. dus of er iets is gegroeit , ik zou het niet weten. ik heb ook nog steeds niet geklust dus of ik deze maand op tijd zal zijn mocht ik toch een ei hebben ,weet ik dus niet.
maar goed we zullen zien. hihi.
xxxx jody
lieve kaatje.
wij gaan gewoon door hoor met slikken , wij gaan niet opgeven he??? misschien zijn we binnenkort wel samen zwanger.dat zou wel leuk zijn he?
lieve wienie,
wat ga jij nou verder doen , ga je toch met de clomid verder of ga je er nog bij spuiten?? ik denk altijd maar , gelukkig ben ik niet de enigste en kan je alles met elkaar hier delen.
do, ja die methformine word ook gebruikt om af te vallen toch? maar wanneer je die metformine krijgt weet ik verder niet. ik weet wel dat het iets met je suikers te maken heeft. zolang we een eisprong krijgen is het goed, toch?
xxxx jody