MAR WAT FANTASTISCH!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
P.S. de gyn vandaag gebeld en zelfs die heeft nu last van mijn hormonen! Ik heb net op HcG moeten prikken van hem en morgen krijg ik de uitslag!! Oh Mar, zou fantastisch zijn als ik met je mee mag zwangeren!!
[/b]
Spannend Do⦠ik voor je!
liefs,
Kaat
kaat wienie en do, nu wij nog zwanger worden.
zo zie je maar hoe onverwacht het kan komen.
nogmaals mar22 ben super blij voor je hoor.
xx jody
MAR, Wilde t net al groot neerzetten in ander topic, maar lukte niet!!! Of t nu luktā¦van harte!!!
Nou meiden, even kort ego, ik heb er gewoon even geen puf meer voor, weer vrolijk doen. Echo: cyste 6 cm. Moet nu wachten op weer niksā¦mag dga 14 aan de provera en als ik geluk heb gaat dat ding vanzelf weg, anders moet t operatiefā¦dus ik heb even gene hoop meerā¦elke keer hoop ik op goed nieuws en elke keer is t dat nietā¦t is gewoon even op nuā¦
als je maar kans hebt, dan heb je ook hoop, maar nu is t wachten op niks nakkes nada⦠:x
x wienie
lieve wienie
het komt heel vaak voor cystes bij pcos ers. en vaak verdwijnen ze ook weer. ik had er laatst 1 van 4cm. geef de hoop echt niet op. bij de een duurt het gewoon wat langer dan bij de ander schat. kijk naar mar22. ook heel onverwachts terwijl ze een maandje geleden nooit had durven denken dat deze dag zo dichtbij zou zijn voor haar. wie weet ben je over 1 a 2 mnd wel zwanger. ik weet dat je dat zeker niet durft te geloven maar naar mijn ervaring kan het zeker want ik zat toen net als jij. ik had geen hoop meer en toen was het toch raak. die dag gaat voor jou ook komen. in jou ogen is het einde nu zoek , en zoals ik al zei is het einde van deze ellende dichterbij dan je denk. jullie zijn al zo ver. en door die rot cyste, dat is nog niks , geloof me maar lieverd. zolang je een eisprong hebt met hormonen is het gewoon veel klussen. hihi. lekker veel oefenen.
xxx jody
jody, je hebt me aan t gekregenā¦
thanks voor je lieve berichtje⦠:-*
Wienie, 't valt allemaal niet mee heā¦
Laat die traantjes maar lekker lopen!
Jody, wat je zegt klopt als 'n bus. Je denkt steeds āzou 't dan nooit lukkenā, omdat alles maar tegen blijft zitten. Maar zoiets als wat Mar overkomt, overkomt ons ook 'n keertje. En ze heeft al veel ellende meegemaakt, het geeft mij in ieder geval weer veel hoop!
En wat betreft de cyste: ik heb er nu ook eentje, maar niets om je zorgen over te maken zeggen ze in het ziekenhuis!
Liefs,
Kaatje
Heee meiden,
Allemaal bedankt voor jullie -voorzichtige- felicitaties. Ben echt nog steeds van de kaart. Morgen bellen met de gyn⦠Zou het dan eindelijk!!! Eigenlijk weet ik wel dat het niet anders kan, maar toch ben ik zo onzeker heā¦
Do: Meis, jij maakt het nu ook wel spannend!! Ik hoop zo dat je met me mee komt zwangeren. Lijkt me heerlijk!!! (de andere meiden hier ook overigens, plek genoeg op de roze wolk!) Enne als de gyn ook al last heeft van jouw hormonen⦠dat beloofd wat :mrgreen:
Jody: Wat heb je een onzettend mooi stukje getypt, raakt me gewoon. Indd niks is onmogelijk. Moet je kijken hoe zwart het er voor mij uitzag. Niks sloeg goed aan en als het al aansloeg werd ik standaard veeeel te vroeg ongi of had ik een overstimulatie en cystes. En vanochtend dan toch een posi test. Ik hoop ook heel hard voor jou dat je gauw weer zwanger bent. Ik heb gisteren op je site gekregen en ik moest er van huilen. Ik vind het zo vreselijk wat jou is overkomen⦠Ik hoop dat je het verdriet ooit een plekje kunt geven en jullie een pracht van een broertje of zusje krijgen voor Jeremiah :vlinder:
Wienie: Had net ook al op je gereageerd, ik weet precies hoe het voelt en het is gewoon ronduit kt met een dikke hoofdletter!! Meis, ik zag het vorige maand ook compleet niet meer zitten, echt totaal ingestort na de kerst en zie nu⦠Ik hoop echt dat voor jou die positieve test heeeeel dichtbij is!!
Kaatje: Wat voor een cyste heb jij dan? Gaat die vanzelf weer weg? Voor jou hetzelfde meis, hoop dat jij ook heel dicht bij een posi test bent!! Weet je al wanneer je gaat testen??
Dikke :- voor jullie!!!
hoi hoi, vriendlief is niet thuis, dus daarom hier maar even kijken.
kaatje, hoe groot is die cyste van jou dan? En jij mag wel gewoon door? Ik mag namelijk niet door en ze zeiden zelfs al dat er kans is dat ie niet weggaat en dat t operatief moetā¦dusse dat snap ik dna niet zo. Ik wil die spuit erin!
jody, knap hoor, dat je zulke lieve dingen kan zeggen, terwijl mijn probleem natuurlijk niks is bij wat jij al hebt meegemaaktā¦ook voor jou komt t geluk weer!
doā¦spannend hoorā¦ik duim voor je!
mar, spannend hoor allemaal, maar het zal toch echt zo zijn hoor! anders geen streep he!!! En ja jouw verhaal geeft wel hoop! Maar toen jij cyste had was die meteen in je volgende ronde weg toch? Ik moet weer een ronde afwachten en kan dus niet zwanger worden. Ik hoop voor je dat t er 2 zijn! das pas gaaf!
ik ga gtst kijken
liefs
Hey meiden,
Wienie: Klopt, na 1 maandje verplichte rust waren ze weg. Ik had er in totaal 4 dus kun je nagaan. Ik denk echt wel zeker te weten dat jij straks die provera kuur āachter de kiezenā hebt hij weg is hoor!! Het is alleen nog zoān eind āloze tijdā ik had het daar heel moeilijk mee. Dus ik vind het heel normaal dat je ff geen puf en zin hebt om maar leuk te doen. Heel begrijpelijk meis. Veel sterkte :hug:
Vanmorgen nog maar es getest, dit keer met de digi van CB en binnen een minuut vercheen er zwanger in het display!!
Kan er dus niet meer omheenā¦Gelijk de gyn gebeld en vlgde week vrijdag krijg ik de eerste echo (om te kijken of ze al vruchzakje(s) kan zien aangezien ik 3 eisprongen heb gehad) best spannend dus⦠Ook hoor ik dan hoe lang ik door moet gaan met progestan⦠Ik vind het eerlijk gezegd best eng en hoop dan ook van harte dat het goed zit allemaalā¦
Meiden, ik vind het heel moeilijk dat ik nu wel zwanger ben, want ik weet hoe het steekt. Als jullie liever hebben dat ik het er hier niet over heb dan moeten jullie dat tegen me zeggen. Beloofd? Ik wil jullie geen pijn doen met mijn berichtjes⦠Ik denk aan jullie en blijf duimen en hopen en met jullie meeleven!
Koppie op!!
Dikke :-*
Mar
ā¦niet zwangerā¦
word zo nog teruggebeld hoe/wat met de metformin, aangezien mijn cyclus dus verlengd lijkt te worden en ik mij op dit moment erg beroerd voel (misselijk, erg gevoelige buik). Al ruim 1,5 week heb ik zoān last van mān buik, echt raar!
Afwachten op de ongi dan, zal op zān vroegst morgen zijn, temp was vandaag nog hoog.
X Do
wienie ik las je stukje nu zit ik ook in tranen. haha.
die cystes gaan idd 9 van de 10 keer vanzelf weg. en als dat niet zo is krijg je medicatie help dat ook niet dan moet het operatief verwijderd worden. maar hoe vaak gebeurt dat. ik heb ook al een aantal cystes gehad. maar ik zie het gewoon als een follikel die wat vergroot is omdat wij pcos hebben. maar als de ongi komt is ie gewoon weg!!!
ben vandaag in het zh geweest . ik heb een recept met 20 pillen clomid meegekregen. ik mocht gelijk met 100 mg beginnen omdat ik daar de vorige keer een ei van kreeg maar dat wou ik niet dus ik begin gewoon met 50 mg. dus ik moet me ongi afwachten ,komt het niet binnen 10 dg dan moet ik aan de prinolut. maar denk wel dat ik ongi ga worden omdat ik het al een tijdje voel rommelen daar beneden.
ok dames kan ik eindelijk meeschrijven hier. hehe dat werd tijd zeg. hihi
xxx jody
wienie wij geven niet op hoor!!! xx
ps mar ik heb er geen moeite mee hoor als je over je zwangerschap praat. ik zou het wel leuk vinden als je ons/mij op de hoogte houd.
xxx jody
lieve do
sorry dat ik niet op jou gereageert hebt, dus hier ff een berichtje van mij. ik ben je zeker niet vergeten hoor ?? hoe is het nou meid. mag ik vragen wat metfomine is?
hetzelfde wat ik tegen wienie hebt gezegt geld ook voor jou do!!!. geef de moed niet op ok. echt niet hoor? dat doe ik ook niet. en aan alle ellende komt een eind. (na regen komt zonneschijn). wij gaan gewoon door als bikkels!!! zodra je er steeds mee bezig gaat zijn gaat het niet lukken. als je over je heen laat komen is het heel onverwachts raak. 9 van de 10 keer gaat het zo. doe gewoon lekker je dingen, en schrijf hier vooral je frustraties op , daar zijn wij voor .
ik denk aan je xxx jody
ik zit met jullie te praten en ik word ongi. haha bedankt dames!!! kan ik eindelijk beginnen met clomid.
xxx
Do: Meissss aaaaaaaaaah wat een domper :hug:
O lieverd ik vind het zo naar voor je. Kan het niet zijn dat het nog te vroeg was? Verder wat Jody zegt daar sluit ik me bij aan⦠Ik had ook totaal niet het gevoel dat het raak was. Afgelopen vrijdag heb ik zelfs de hele avond lopen huilen omdat ik me zo klote voelde en 99% ervan overtuigd was ongi te worden⦠Ik voel echt met je mee!!
Ik denk aan je en mn msn venstertje staat altijd voor je open!! Kop op meis :-*
Jody: Wat fijn dat je ongi geworden bent. Ik hoop zo ontzettend dat dit de laatste keer is!! Meis, heel veel succes met de clomiddagen! Houdt ons op de hoogte en typ alles lekker van je af hier⦠Wanneer moet je voor de eerste follikelmeting??
Dikke kus
Mar
ik moet vandaag over precies 2 wk dus de 14 e cyclus dag. en dan zien we wel weer verder. ik hoop eigenlijk dat ik het in maart word.(zwanger) want vorig jaar rond die periode was ik zwanger van me kleine mannetje. zou wel leuk zijn dezelfde datum.
liefs jody
Ha die meiden,
Even tussen de kook door kokken, klinkt zo leuk!! hihi.
Ben lasagne aan 't maken uit de laatste allerhande, ben benieuwd. Hub vind 't niet zo lekker (lees: smerig maar eet 't), dus ik maak nu ook 'n diepvriesportie voor mezelf! jummie!!!
Mar, jouw banner!!! WAAW, hij is mooi zegā¦
Ik neem jou in gedachte vaak als voorbeeld, hoeveel ellende je meegemaakt hebt en hoe je er telkens zelf weer (met moeite) bovenop wist te komen, ondanks alles en met alle hulp die je nodig had! En nu⦠ik gun 't je zo van harte meissie!!! Hoeāst met hub, is hij ook van de āschrikā bekomen??
De cyste die ik heb is maar klein, werd gezegd. ik durf niet te zeggen hoe groot, omdat ik 't eigenlijk niet meer exact weet. Maar die zou zelf wel weggaan zei de fert.arts. Dus ik maak me niet zoān zorgen, ze deed er heel nuchter over, dus dan vind ik 't al lang goed!!
Wienie, ik mag gewoon doorgaan, tenminste⦠ik weet niet wat de situatie is als ik ongi wordt en de cyste er nog zit bij de uitgangsecho. Maar vooralsnog kan 't geen kwaad voor 'n zwangerschap.
Ik snap dat je doorwilt, had ik toen ook zo met die provera. Was ook wel 'n beetje kwaad of teleurgesteld op mān eigen lichaamā¦
Sterkte meissieā¦
Mar, van mij moet je blijven hoor! Vind 't moeilijker bij meiden waar 't zo vlug bij gaat, maar jij begrijpt als geen ander hoe wij ons voelen! Wat mij betreft gewoon lekker door roze-wolken, dan blijf ik er aan herinnerd worden waarvoor we 't doen!
Do, getsie wat vervelend weer. Het moet toch ergens van komen, zou je zeggen? Dat ze dat maar 'ns uitzoeken.
sterkte meissie!
:dance: Jody :dance:
Eindelijk, daar hadden we al lang op zitten wachten! En die ongi! Super! hihiā¦
Zelfde datum zou idd wel erg speciaal zijn! Zo denk ik ook vaak, als ik nu zwanger wordt, ben ik rond de verjaardagen van mijn ouders uitgeteld, daar kijk je toch 'n beetje op als 't aanslaat he! hiihi
De lasagne staat nu eindelijk in de oven (even tussen 't lezen/typen door erin geschoven). We eten 'n beetje aan de (veelste) late kant, als 't goed is hebben we rond half 9 pas ons bordje op schoot (voor de tv, hihi). Ik had er even niet bij stilgestaan dat 't zoveel tijd zou kosten. Nu maar hopen dat 't (me) smaakt!!!
Tot gauw, girls!
Kus,
kaatje
Hoi hoi,
Ben erg bang dat het misgaat
Heb dinsdagmi. roze verlies gehad wat aanhield tot gistermorgen. Toen stopte het en kwam het 's avonds terug met een klein stipje rood zelfs. Vandaag hele dag goed gegaan tot een uur of half 4. Weer steeds roze-verlies. Nu ook een heel zeurderig ongi-gevoel in mn buik. T voelt niet goed
Heb het zkh al gebeld, mag de dosis progestan verhogen, maar daar ligt het waarsch. niet aan. Als het niet goed gaat dan is er iets mis met het vruchtje en wordt het sowieso afgestoten⦠Maar dan heb ik er tenminste alles aan gedaan. Had vanochtend nog wel een hele positieve test, maar dat zegt vlgs mij ook niet veel. Ben echt heel erg bangā¦
Hai mar,
Wat een rot nieuws zeg, probeer je niet te druk te maken⦠is ook n iet goed!
Ja idd makkelijker gezegt dan gedaan.
Ik hoop dat t allemaal mee valt .
Liefs loes