diagnose PCO

WWWWaaaaaaaaaaaaaaaar zijn jullie allemaaaaaaaaaaal!!!

:oops: :oops: :oops:

Sorry, sorry meiden. Zolang niets laten horen! Hoe gaat het met jullie? Het is indd heeel erg stil hier!!! Waar zijn jullie? Winterslaapje? :zzz:

Ik kom gauw updaten, vanaaf nog hoor! Nu eerst eten, maar denk geef eerst ff een teken van leven :wink:

lieve allemaal

mijn computer is vanaf het begin van het nieuwe jaar kapot dus ik moet steeds ergens heen om op het internet te kunnen. dus hier ff snel een berichtje van mij. de 30 e moet ik naar het ziekenhuis en dan mag ik beginnen met clomid. dames ik probeer heel snel weer te komen ok?? klote computers ook!!!

xxxx jody

Haai meiden,

Hier ben ik!

Ik ga proberen om jullie nu weer bij te houden en echt te reageren!

Maandag had ik 'n fm in het ziekenhuis. Toen was er nog niets goed genoeg gegroeid om pregnyl te zetten, maar 't zag er goed uit voor cd 10. 't grootste eitje was toen 13mm. Ik mocht woensdag (gister dus) terug komen en dan maandagochtend en dinsdag nog spuiten, maar woensdag niet.

Woe zag er heel goed uit: 18mm en pregnyl mocht meteen gezet worden :dance:

Dus gelukkig is 't deze ronde wel weer gelukt! Nu nog 't leukste van 't hele karwei!! We zijn er gisteren al mee begonnen :inlove:

Ik denk dat als ik ongesteld wordt, dat ergens rond 10 of 11 februari zal zijn, ik houd de 11e maar aan :wink:

Hoest met jullie, lieve meiden??

Liefs,

Kaatje

hallo allemaal

hoe gaat het nou met iedereen. maandag naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken hoe me pcos er nu uitziet op m,n eierstokken en dan mag ik eindelijk weer met clomid beginnen. dat werd tijd zeg. kan ik eindelijk met jullie meepraten.

even tussen door. ik heb afgelopen woensdag sex gehad en daarna kreeg ik zo veel pijn in me baarmoeder en eierstokken dat ik niet meer kon lopen. ik dacht ff dat ik zwanger was zonder dat ik het wist en dat ik een mikraam aan het krijgen was. die pijn was niet normaal. maar m,n buik rommelde zowieso al een tijdje dus ik denk zelf dat ik weer ongi ga worden. maar waar die pijn vandaan kwam , ik zou het niet weten.

sorry moest het ff kwijt.

heb ik nog een vraagje. ik word nu best wel vaak ongi. elke maand a 2 maanden. maar zou dat z,n voordelen hebben als ik weer met clomid ga beginnen??

lieve meiden ,tot snel. xxx jody

hey hallo,

Jody, je hoort niet vaak een PCO’er die toch ongi wordt, dus denk dat 't een voordeel is en je misschien dan toch 'n eisprong hebt (gehad). Dat zal maandag duidelijk worden!

Vervelend zeg, die pijn. Kan me voorstellen dat 't je aan 't denken zet. ook dat merk je waarschijnlijk maandag dan wel, ik neem aan dat ze toch ook kunnen zien of je al in verwachting bent, hoe pril het ook is.

We hopen op goed nieuws, voor maandag!!!

Succes, meis!

Kom je gauw vertellen hoe het afgelopen is?

Ik duim voor je!

:-*

Kaatje

Heee meiden,

Sorry ik had beloofd laatst 'savonds te komen schrijven, niet gedaan… Ik wil vanaf nu ook weer vaker komen posten hier!! T is zo stilgevallen de laaste paar weken!

Jody: Spannend joh, ik vind het ook wel gunstig klinken dat je zo vaak uit jezelf ongi wordt. Misschien kun je dan wel met een lagere dosis clomid geholpen worden. Of mss zelfs helemaalg een clomid, dat zou toch een giller zijn zo’n spontane zwangerschap. Vreemd van die pijn die je beschrijft zeg. Hoe gaat het nu met je? Succes maanag!

Kaat: Mn duimen draaien voor je hoor!! Fijn dat je eidnelijk weer een kans hebt nu!!

@ the others: Hoe gaat het met jullie???

Ik ben deze ronde begonnen met Progestan en moet zeggen, mn luteale fase is al met 1 dag verlengd :dance: Niet te vroeg juichen hoor, maar hopelijk blijft de ongi weg! Ik heb wel een heel rommelig gevoel in mn onderbuik steeds echt het gevoel dat ik ongi wordt. Die bekende krampjes enzo. Maar mn temp is wel lekker hoog dus dat zou nog niet kunnen. Heb ook zere tepels wat ik anders nooit heb, maar verder geen veranderingen aan mn borsten ofzo. Moet dat altijd als je zwanger bent? Ik ga er niet vanuit dat het raak is, maar vind het toch wel spannend worden hoorrr!!

Liefs

Mar

he, ben ik weer, ongi en wel!!! Jippie!!! Nu maar hopen dat ik door mag, morgen echo…en dat vriendlief geen enatibiotica hoeft…heeft dat invloed op zaadkwaliteit? Lees maar een smijn topic daarover…

kaatje en mar, ik duim voor jullie…heb ik ook al bij ander topic gezegd!!!

jody, ik denk dat je lijf het nu zelf oppakt misschien? Want je wordt voor een PCOér nu wel erg vaak ongi…Dat zou misschien zelfs kunnen betekenen dat je gewoon elke keer wel een eisprong hebt!!! Succes!

Ik merk dat ik hier zelf ook niet meer zo vaak ben, ik houd het soms niet bij hoor, al die kletsende gezelligheid!!!

Nou de groeten weer!!!

Liefs wienie

Aarrrggghhh, wordt hier helemaal frustie!

Ik ben 3 dagen over tijd (als ik 28 dagen reken) en zit 1 dag voor mijn NOD als ik 31 dagen reken.

Volgens mijn gyn zou ik nu op dag 34 zetten (die rekende vanaf eerste dag vloeien, ook al was het oud bloed :? )

Mijn temp-grafiek ziet er nu wat beter uit, FertilityFriend vind vruchtbaar slijm blijkbaar watery en niet sticky… :eh: De grafiek kunnen jullie hier zien http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=30605&start=165

Is het de Metformin??

testje???

succes!

Was negatief, maar dat was die ook bij mijn twee miskramen… Ik geloof niet dat ik makkelijk positief test ofzo? Of Matcare-ongevoelig ofzo.

Woensdag moet mijn hubbie langs het ziekenhuis en als de ongi er dan nog niet is, vraag ik wel of ze op HcG willen prikken?

die matcare testen worden niet door iedereen als goed ervaren. probeer anders eens een ander merk?

Tja, die kan ik nu op zondag niet halen en eer ik hem kan halen is woensdag, wanneer ik ook in het ziekenhuis ben, denk dat ik dan gelijk maar laat bloedprikken als ik dan nog niet vloei…

Ergens het idee dat het de Metformin is, maar weet niet in hoeverre Metformin je cyclus helemaal in de war kan maken…

tja dan kan dat niet nee. Succes!!! Ik duim voor je hoor! Weet niet of ze dat zomaar doen, prikken zonder afspraak enzo? Toitoitoi!

Ik weet het ook niet, ik bel van tevoren, kunnen zij het navragen bij de gyn…

Heeee Do, wat spannend lieverd!! Oooo ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt hoor! Ik heb ook geen idee of Metformine je cyclus zo in de war kan maken, naar wat ik heb gelezen erover schijnt het toch meestal stabiliserend te werken :think: Heb je er al op gegoogled?? En indd als je wo. nog niet ongi bent en testen blijven :thumbdown: vragen om een bloedtest? Heb je verder ook kwaaltjes waarvan je denkt… Hmmmm, t zou maar zo es kunnen zijn?? Hoop het voor je hoor! :kaars:

Nou ik heb steeds zulke menstruatieachtige krampjes… Vooral vanmorgen was het ff heel hevig en was ervan overtuigd ongi te worden maar nee niks hoor… M’n gevoel zegt nee, maar aangezien ik al 3 dagen denk ongi te worden en er niks komt ga ik toch weer twijfelen. AAAAARGHH!!! :wall:

Nja, we wachten nog maar ff…

Dikke :-*

Mar

mar22 dat had ik ook toen ik zwanger was.die krampjes of drukkend gevoel in je onderbuik.ik was allang blij dat ik een eisprong had gehad van de clomid en stond er totaal niet bij stil dat ik zwanger zou kunnen zijn want ik had best wel een ongi gevoel. maar goed, spannend. ik hoop het zo voor je.

ps ik moet trouwens dinsdag naar het zh was in de war met maandag. hihi.

kaatje wienie en do hoe gaat het met jullie.

do erg spannend deze dagen voor je meid. hou ons op de hoogte.

mag ik vragen hoe vaak jullie zonder hormonen ongi worden (voor jullie allemaal). voor mijn zwanger schap was dat 1 keer in de 2 a 4 mnd.

xxx jody

Meiden, ik geloof dat ik zwanger ben!!! :shock:

Vanmorgen getest en er kwamen toch gelijk heel duidelijk 2 streepjes te staan!!!

Oooo ik zit helemaal te shaken joh, hub en ik kunnen het gewoon niet bevatten…

Probeer ff fotootje te plaastsen…

Pfffffffffff… niet te geloven na bijna een jaar MMM dan toch…

Mar, da’s toch gewoon ECHT zwanger hoor.

Heb nu die test van je al 2x grondig bestudeerd en kan er niet vanaf: je bent zwanger… meis, je wordt mama! Echt waar…

Gefeliciteerd :-*

Geniet ervan!!!

Do, ik snap zowieso al niets van die grafieken, dus kan er geen zinnig woord over zeggen. Hoop dat je woensdag mag prikken en er goed nieuws uit komt voor je! Succes meis.

Jody, jij ook woensdag? Zou 't een goede dag zijn dan?

Succes!!!

wienie, ik had 't al gezegd: JOEHOE… Nu 'n nieuwe ronde. Ben benieuwd welke dosis je nu moet spuiten of hoe ze die overstimulatie gaan proberen te voorkomen. Geen ei is zo voorspelbaar wat de volgende ronde zou zijn, maar te veel eitjes… ben wel nieuwsgierig hoor! succes met de echo vandaag!

Nou, klussen is wat door elkaar gesmeten geloof ik. Hubbie had do en vr zo’n drukke dagen dat 't niet lukte. woe wel, maar do moest ook zei de arts. Hij baalde wel volgens mij. we hebben zaterdag maar van elkaar genoten, in de hoop dat dat ook nog mag baten. We zien wel, ik verwacht er niet veel van, het zal 't over 2 weken wel uitwijzen he!

Liefs,

Kaatje

mar wat een super goed nieuws, echt ongelooflijk zeg. het kan sneller gaan dan je zelf denkt he. dat shaken van je ken ik maar al te goed. zo zat ik ook toen ik een 2 e vage streep zag. daarna had ik ook nog 3 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven. ik ben zo blij voor je zeg.

xxx jody