Dexter

Jennifer Carpenter…

Ik wist het al ja…Leuk…Zij zijn vorig jaar op 31 december in het geheim getrouwd…

Oh al die spoilers :shifty: , ik mag niet kijken, ik mag niet kijken :mrgreen: :lol:

vrijdag seizoen 2 moet nog even kijken hoelaat,

gisteravond zapte ik voorbij 13th street en daar zonden ze ook dexter uit weet enkel niet bij welk seizoen ze daar zijn.

Toevallig zag ik ook een reclame gisteren op 13th street en zij gaan vanaf 18 januari seizoen 4 uitzenden… :angel:

Vandaag kwam er een pakketje met de post en daarin zat seizoen 1&2 van Dexter. Gekregen van mijn mannetje zodat ik me niet zou vervelen in mijn verlof periode. Hoop dus dat het echt een leuke serie is :-*

@ Madre - weer meer over einde seizoen 4, dus gespoilerd

Ik ben het wel met jou eens, het is niet leuk dat het zo eindigt … maar ik had ook eerst zo’n beetje zoiets van OK en weer loopt het goed af … hij komt er ook altijd mee weg (Dexter dus) Maar het klopt idd wel, en de ironie is natuurlijk dat zijn zoon nu hetzelfde meemaakt hij hij vroeger heeft meegemaakt. Nu zal hij zijn zoon moeten gaan beschermen om niet te worden zoals hij. Helemaal geen leuk einde maar wel erg sterk! Ben echt benieuwd hoe het verder gaat … helaas moeten we nog tot september wachten :frowning: en dat duurt nog heeeeel lang …

september? ik las juist op google november?

maar idd… je hebt gelijk in je spoiler… toch moest ik ff slikken hoor.

Season 5

Showtime has renewed Dexter through a fifth season, which will premiere on September 26, 2010.

Iets korter wachten dus … maar nog steeds te lang :wink:

Wij hebben de eerste paar afleveringen gezien, erg leuk moet ik zeggen :thumbup: Wel verslavend als je ze zo op dvd hebt,m dan wil je blijven kijken.

@juudje wrote:

Wij hebben de eerste paar afleveringen gezien, erg leuk moet ik zeggen :thumbup: Wel verslavend als je ze zo op dvd hebt,m dan wil je blijven kijken.

ja, ik heb seizoen 1 dus op tv gekeken, dat was dus dagelijks en dan nog vond ik het de hele tijd vervelend dat ik een hele dag moest wachten :mrgreen:

Seizoen 2 en 3 met dvd’s gekeken, en hoewel ik heel erg ben van goede series een beetje langzaam kijken want anders ben je er snel doorheen, zat ik vaak toch 3 aflveringen achter elkaar te kijken (‘oh anders doe ik die afwas morgen wel’ / ‘even tellen; als ik om 1 uur naar bed ga, heb ik toch ook nog 6 uur slaap’ / ’ ik heb het verdiend om er nog ééntje te kijken’ ) :angel:

seizoen vier komt morgen binnen geloof ik :dance:

:dance:

:lol: herkenbaar hier werd het in de kerstvakantie regelmatig een uur of 2 :oops: . Mijn man is ook verslaafd maar moet dus seizoen 2 eerst inlopen zodat we 3 en 4 samen kunnen kijken. Balen wel :evil: want het duurd me veel te lang. Hij is 's avonds ook regelmatig weg komt dan laat thuis maar dan toch nog 1 afl. kijken :lol: .

Ik word wel strontnieuwsgierig na al die :shock: :smiley: reacties op seizoen 4. Kan bijna niet wachten en mijn handen gloeien om die spoilers open te maken. Maar ik ben sterk :lol: 8) :angel:

Over seizoen 4 dus niet openen als je het niet wilt weten hoe het eindigtIk vond het eind van seizoen 4 dus ook shocking,…was er gewoon een dag niet goed van.

Zag gewoon telkens dat kind huilend in dat bloed zitten.

Inderdaad wel een geweldige wending in het bekende verhaal,…hulde aan de schrijvers :thumbup:

Michael C. Hall says he’s being treated for cancer

LOS ANGELES – “Dexter” star Michael C. Hall says he was diagnosed with cancer and is on the road to the successful completion of treatment.

In a statement Wednesday, Hall said he was fortunate to be diagnosed with a “treatable and curable condition,” Hodgkin’s lymphoma, and thanked his doctors and nurses for their expertise. The name of the Los Angeles area health facility where he has undergone treatment was not released.

Craig Bankey, a spokesman for the actor, said the disease is in complete remission and Hall’s treatment will continue as planned.

The 38-year-old Hall plans to attend Sunday’s Golden Globe awards with his wife, actress Jennifer Carpenter, and the upcoming Screen Actors Guild ceremony. He’s a nominee at both awards shows for his role as a serial killer in Showtime’s “Dexter.”

Bankey said Hall will return to production on the drama’s fifth season later this year.

@juudje wrote:

Vandaag kwam er een pakketje met de post en daarin zat seizoen 1&2 van Dexter. Gekregen van mijn mannetje zodat ik me niet zou vervelen in mijn verlof periode. Hoop dus dat het echt een leuke serie is :-*

juudje, jij gaat je niet vervelen hoor, je bent straks net zo dexter verslaafd als dat ik ben, heerlijk :mrgreen:

@niek1 wrote:

Over seizoen 4 dus niet openen als je het niet wilt weten hoe het eindigtIk vond het eind van seizoen 4 dus ook shocking,…was er gewoon een dag niet goed van.

Inderdaad wel een geweldige wending in het bekende verhaal,…hulde aan de schrijvers :thumbup:

ik kon mij niet beheersen, ben nu op de helft van seizoen 4, en heb de spoiler gelezen, vanavond ipv 1 aflevering 2 kijken, wil nu helemaal weten hoe het eindigt.

@proudmama wrote:

@niek1 wrote:

ik kon mij niet beheersen, ben nu op de helft van seizoen 4, en heb de spoiler gelezen, vanavond ipv 1 aflevering 2 kijken, wil nu helemaal weten hoe het eindigt.

wow, jij durft. spoilers lezen terwijl je het seizoen nog niet gezien hebt (dan gaat toch een heel groot deel van de spanning er af??? :eh: )

Maar ik kan me ook niet beheersen en heb er gisteren ook 3 afleveringen doorheen gegooid, en het had niet veel gescheeld of ik had er 4 op rij gekeken… :shifty: (maar spoilers lezen doe ik dus echtttt niet.)

hmmm, hall in een heftige periode dus… :?

lous, nog verder gekomen met sfu?

Nee…Het lukt mark niet ze te downloaden. Dus ik denk dat ik vrijdag maar weer probeer iets met jouw dvd’s te doen… 8)

Vandaag is het natuurlijk mollentijd…

Ja ik lees ook nooit spoilers…

Kwam toevallig ergens tegen dat Rudi de broer van Dex is

(spoiler seizoen 1) en dat vond ik toen echt niet cool om te weten…

nou ik zit net op wikipedia te kijken of die vent nou lundy of laundy heette, kom ik toch bijna midden in een enorm iets terecht wat ik niet had willen lezen. kon het net op tijd wegklikken :shifty: super gevaarlijk hoor, googelen op dexter als je nog niet alle afleveringen gezien hebt…

ik had bij sfu ook een major thing ontdekt door iets te goed naar een plaatje te kijken…vond ik zooooo zonde…(en dan draait sfu nog veel minder om spanning en plotwendingen maar meer om emotionele ontwikkelingen en zo, bij dexter weten hoe het afloopt maakt het bijna het kijken niet waard lijkt me)

Ik keek seizoen via vpro en daar kon je reacties onder plaatsen. Toch flauw dat mensen het nodig vinden om daar waardevolle info te tikken…ZO kwam ik aan mijn spoiler…

En Fiep…Googelen… :roll:

Dat is toch gewoon een regel…

@Madre wrote:

Ik keek seizoen via vpro en daar kon je reacties onder plaatsen. Toch flauw dat mensen het nodig vinden om daar waardevolle info te tikken…ZO kwam ik aan mijn spoiler…

En Fiep…Googelen… :roll:

Dat is toch gewoon een regel…

ik doe niet aan regels lous…