Tot nu toe word ik wel erg enthousiast van seizoen 2 hoor :shifty: . Ik vind het wel spannend. Ben nu 8 afl. ver in seizoen 2 en :drool: . Ik hoop vanavond de laatste 4 afl. van seizoen 2 erdoor te jagen. En smacht naar meer 8)
Ik heb dat dus eigenlijk NOOIT dat ik zo enthousiast ben over een serie ( en acteur :oops: ) maar ik vrees voor seizoen 4 als iedereen daar zo geheimzinnig over doet ik hoop niet dat het is wat ik denk dat het is. AUB NIETS VERKLAPPEN anders kom ik hier nooit meer lezen :mrgreen: .
Wel echt heel erg kan de kids wel op bed kijken 's avonds :oops: ben zo verslaafd hier ook een oudejaar gevuld met dexter. Mijn man kijkt nu ook mee dus
.
Die ringtone lijkt mij ook wel wat :mrgreen:
Oh en dat doosje :roll:
:mrgreen:
Seizoen 2 ook gezien nu. Ik vond hem ook gewoon goed hoor. Anders spannend dan seizoen 1 maar goed doorgeborduurd op het verhaal ( al klopte er een paar dingen niet met seizoen 1 wat ik dan wel weer jammer vond )
Nu moet ik wachten en seizoen 2 nog een keer meekijken omdat manlief wil dat ik wacht zodat hij helemaal bij is en we de rest samen kunnen kijken. Nou ja dat moet dan maar 8) het was vannacht weer 2.00 voordat hij de 1e serie gezien had :lol: hij is nu ook verslaafd :mrgreen: .
@Repelsteeltje wrote:
Seizoen 2 ook gezien nu. Ik vond hem ook gewoon goed hoor. Anders spannend dan seizoen 2 maar goed doorgeborduurd op het verhaal ( al klopte er een paar dingen niet met seizoen 1 wat ik dan wel weer jammer vond )
zet eens IN SPOILER wat je niet vond kloppen dan? ben wel benieuwd!
@fiep klophout wrote:
@Repelsteeltje wrote:Seizoen 2 ook gezien nu. Ik vond hem ook gewoon goed hoor. Anders spannend dan seizoen 2 maar goed doorgeborduurd op het verhaal ( al klopte er een paar dingen niet met seizoen 1 wat ik dan wel weer jammer vond )
zet eens IN SPOILER wat je niet vond kloppen dan? ben wel benieuwd!
Nou als je serie 2 nog niet gezien hebt spoilers dus nog niet openen :angel: .
De manier waarop dexter zijn slachtoffers gedumpt had klopte niet. In het 1e seizoen gaan hele lichamen de plomp in maar ze komen er in kleine vuilniszakken en stukken weer uit in het 2e seizoen :eh: of ben ik nou gek nee toch? bv het lichaam wat de icetruckkiller uit de plomp gevist had en in die caravan bij die cubaanse vluchtelingen teruggelegd had was ook nog heel alleen in het 2e seizoen komen alle lijken in stukken op de tafels te liggen er zit geen compleet lijf bij
En nog iets wat met de dood van Harry te maken had. In het 1e seizoen zie je hoe hij sterft in het ziekenhuis en er al een tijdje ligt en ook een teveel aan injecties met morfine krijgt door een zuster en alleen maar zieker en zieker word en een flash back met deb die in de zh verdrietig aan komt lopen dat hij overleden is maar in het 2e seizoen word aangekaart dat hij zelfmoord gepleegd zou hebben omdat hij niet met het monster dexter leven kan die hij gecreeerd heeft.
En er was nog iets maar dat is me even ontschoten maar dit vond ik het opvallendste
Komt misschien ook omdat ik serie 1 en 2 in 1x achter elkaar gezien heb dat dit me opviel en omdat ik dus nog niets over seizoen 3 en 4 gezien heb waarin misschien nog het 1 en ander uitgelegd word
Maar deze details neem ik voor lief :mrgreen: het blijft gewoon een boeiend proces en verhaal. Kan niet wachten op seizoen 3 en ik vond seizoen 2 dus niet tegenvallen :wink: .
Oh ja six feet under ken ik helemaal niets van maar ik begreep dat de dexteracteur daar ook in zit. Dit is geloof ik wel een reden in combi met de positieve verhalen over DIE serie om dat ook eens te gaan kijken :shifty: :mrgreen:
Maar vertel six feet under is dat spannend als in moord ed? Of is het de cynische humor die die serie leuk maakt?
@Repelsteeltje wrote:
Nou als je serie 2 nog niet gezien hebt spoilers dus nog niet openen.
De manier waarop dexter zijn slachtoffers gedumpt had klopte niet. In het 1e seizoen gaan hele lichamen de plomp in maar ze komen er in kleine vuilniszakken en stukken weer uit in het 2e seizoen :eh: of ben ik nou gek nee toch? bv het lichaam wat de icetruckkiller uit de plomp gevist had en in die caravan bij die cubaanse vluchtelingen teruggelegd had was ook nog heel alleen in het 2e seizoen komen alle lijken in stukken op de tafels te liggen er zit geen compleet lijf bij
.
dat laatste lijk waar je het over hebt, was een foutje van hem; hij werd opeens gedwongen haar ook te vermoorden, en van zijn plan af te wijken en had toen dus geen tijd meer om ‘de hele procedure’ af te werken, en kon het lijk dus alleen nog maar zo in zijn geheel in de zee dumpen. dat kwam hem duur te staan. Maar volgens mij zijn verder alle lijken toch gewoon in stukjes verpakt, alleen zie je dat niet altijd. MAar áls je wat ziet, is het toch altijd een paar vuilniszakken…dus geen continuiteitsfout hoor volgens mij.
en six feet under is een dráma-serie met heerlijke zwarte humor, maar geen spanning zoals dat van dexter. (ja heel af en toe wel, maar dat is zeker niet de hoofdmoot)
@fiep klophout wrote:
@Repelsteeltje wrote:
Nou als je serie 2 nog niet gezien hebt spoilers dus nog niet openen.
.
dat laatste lijk waar je het over hebt, was een foutje van hem; hij werd opeens gedwongen haar ook te vermoorden, en van zijn plan af te wijken en had toen dus geen tijd meer om ‘de hele procedure’ af te werken, en kon het lijk dus alleen nog maar zo in zijn geheel in de zee dumpen. dat kwam hem duur te staan. Maar volgens mij zijn verder alle lijken toch gewoon in stukjes verpakt, alleen zie je dat niet altijd. MAar áls je wat ziet, is het toch altijd een paar vuilniszakken…dus geen continuiteitsfout hoor volgens mij.
en six feet under is een dráma-serie met heerlijke zwarte humor, maar geen spanning zoals dat van dexter. (ja heel af en toe wel, maar dat is zeker niet de hoofdmoot)
OK dat zou kunnen maar ik dacht dat ik meerdere lijken heel het water in had zien plompen

Ik denk dat six feet under ook wel wat voor mij is

nee, dat is toch juist het typische van dexter: dat ie het zo vreselijk goed opruimt, om regel 1 maar te kunnen naleven (zorg dat je niet gepakt wordt). Ik kan me niet voorstellen/herinneren dat ie in seizoen 1 vaker dan die vrouw een lijk niet in mootjes heeft gedumpt.
en ja begin maar lekker aan sfu! na drie seizoenen dexter zeg ik toch dat sfu het wint qua briljantheid (haha is dat een woord?).
@fiep klophout wrote:
nee, dat is toch juist het typische van dexter: dat ie het zo vreselijk goed opruimt, om regel 1 maar te kunnen naleven (zorg dat je niet gepakt wordt). Ik kan me niet voorstellen/herinneren dat ie in seizoen 1 vaker dan die vrouw een lijk niet in mootjes heeft gedumpt.
en ja begin maar lekker aan sfu! na drie seizoenen dexter zeg ik toch dat sfu het wint qua briljantheid (haha is dat een woord?).
Je hebt gelijk

Hoeveel seizoenen heeft sfu? Dan snor ik die ook even op

5
doe david de groeten van me :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
5
doe david de groeten van me :mrgreen:
???
wat een brave uiterlijk ineens… :eh:
ja joh, in sfu speelt ie een ontzettende homo begrafenisondernemer he, en ziet ie er gemiddled dus zo uit:
overigens is David Fisher ook echt een meesterlijk personage, en Michael C. Hall een geweldig acteur dat ie beide personages zo vreselijk goed heeft neergezet (ik zou na sfu echt zweren dat ie echt homo was…).
Oh OK david :lol:
Nouuuuu geef mij dan de woest aantrekkelijke dexter dan maar :shifty: :drool: .
Ben wel erg benieuwd geworden naar sfu.
Nietzeggende en niet inhoudelijke spoiler over seizoen 4
wtf, wtf…
WTF!!!
We zijn net klaar met seizoen 4 en …
WHAT THE FUCK!!!
We zijn er helemaal stil van. En misselijk enzo…
Jaaaa … ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik kon er niet van slapen (maar ik was dan ook pas 1 uur 's nachts uitgekeken) en ben er een dag van slag van geweest :roll:
FIEP (en de rest): spoiler, seizoen 4. NIET OPENEN DUS!!!
Mijn man is echt ontzettend pissig…Hij vind het niet eerlijk omdat het de serie zo niet is volgens hem. Rita was een constante factor en hij vind het echt heel erg dat het op deze manier moet eindigen…
Ik vind het einde wel ‘goed’ of iig logisch. Was het geeindigd met alleen de dood van Trinity dan was het more of the same…Seen that, done that. Hoe dan ook is het misselijkmakend. Dat kind ook…
Ik vind dexter ook zo’n briljante serie! Helemaal geweldig. Mijn man en ik zijn nu seizoen 4 aan het kijken. Helemaal super. Alleen jammer dat elk seizoen maar zo kort duurt.
Trouwens, voor degenen die het nog niet wisten: Dexter (micheal c Hall dus) is in het echt getrouwd met Debra Morgan (zijn zus dus in de serie, Weet alleen niet hoe zij in het echt heet).
Mijn man zei dat laatst. Grappig feitje vind ik dat.
Ik ben helemaal Dexter fan! Nu ik hier heb gezien dat ie ook in Six feet under speelt, ga ik dat ook maar eens kijken misschien.