Dexter

@fiep klophout wrote:

van de vpro site:

Goed nieuws! De VPRO gaat het tweede seizoen van Dexter uitzenden. Vanaf vrijdag 8 januari kun je 12 weken lang genieten en huiveren van het geheime leven van de forensisch bloedexpert uit Miami.

He bah eens per week maar :mrgreen: :wink: , we zijn verwend natuurlijk iedere dag één aflevering, en nu maar eentje per week.

Maar ik kijk er naar uit :dance: :dance:

Oeh lekker iets om naar uit te kijken op de vrijdagen :dance: :dance:

Hebben dexter hier ook gevonden en wat een super leuke serie. Zijn nu bezig aan seizoen 2, maar heb 3 en 4 al klaar liggen om te kijken. Hebben seizoen 1 er in 3 dagen doorheen gejaagd :mrgreen:

Het is me gelukt :smiley: .

Hier liggen ook seizoen 2 t/m 4 te wachten :drool: vanavond als de kids op bed liggen ga ik meteen kijken.

Helaas niet geschikt voor jeugdige kijkers want anders was ik nu al begonnen :mrgreen: .

Ik denk dat ik vanavond al wel een afl. of 4 verder ben :angel: .

Is er nu eigenlijk ook al een seizoen 5 bezig of niet :think: ?

volgens imdb zijn er vier seizoenen, maar ik hoor meerdere mensen over seizoen vijf, misschien wordt die momenteel geproduceerd?

hier gisteren ook 3 afleveringen achter elkaar geknald, de seizoenen worden allemaal eigenlijk pas in de laatste afleveringen spannend he.

Wij beginnen vanavond samen aan seizoen 4…

:dance:

wij zijn gisteren met seizoen 4 begonnen, hoop dat er nog een seizoen komt anders wordt het afkicken van dexter :frowning:

Volhouden dames … maar dat zal niet moeilijk zijn :mrgreen:

Ik ben erbij als jullie seizoen 4 gaan bespreken … en in september 2010 begint in Amerika seizoen 5 :lol: Nog erg lang wachten, maar het is nog lang niet op … gelukkig …

Veel kijkplezier!

D.

nou, net seizoen 3 afgekeken.

Lous, ben het met je spoiler eens (had dat per ongeluk al zonder spoiler hier her en der laten vallen :shifty: ).

op naar 4. eens kijken of ik die officieel ga aanschaffen (al ben ik dan weer zo’n hebberd die dan alles officieel wil hebben, dus misschien toch maar gewoon kopietjes scoren, sorry dex…)

Oooh! Gaaaaafff! We hebben wat zitten kijken op project free tv nogwat. En ook hub vindt het nu een leuke serie dus seizoen 2 kijken we samen! :lol:

(als hij weer op bizniztrip moet naar de US moet hij maar dvd’s meebrengen :angel: )

Seizoen 5 is er inderdaad nog niet. was mis sorry.

Wij zijn ook in seizoen 4 aan het kijken.

Vind het wel spannend hoor waar wij nu zijn.

@Mich@ wrote:

maar jij vond 2 en 3 dus spannender dan 1?

@fiep klophout wrote:

@Mich@ wrote:

Nee toch?

Want dan zal 4 ook wel voor ons tegenvallen… 8)

@Madre wrote:

@fiep klophout wrote:
@Mich@ wrote:

Nee toch?

Want dan zal 4 ook wel voor ons tegenvallen… 8)

ik hoor van iedereen dat 4 echt weer volle bak goed is. En och, omdat ik het altijd met six feet under vergelijk: daar was seizoen drie ook heeeel mager van, maar seizoen vier supersterk. Komt allemaal goed dus :angel:

Seizoen 4 is echt super cool,…je gaat helemaal in de mind van de killer mee en het einde is echt shocking,…was er gewoon een dag van slag van :shock: (zal verder niks verklappen) :wink:

ik vond 1 goed… 2 minder… 3 verloor ik mijn interesse maar toch in 4 werd het weer leuk :slight_smile:

@Mich@ wrote:

ik vond 1 goed… 2 minder… 3 verloor ik mijn interesse maar toch in 4 werd het weer leuk :slight_smile:

huh, maar na seizoen 1 zei je dat het daarna alleen maar spannender werd? :think:

echt, wat een fanpulp is er te koop joh van dexter.

al heeft deze natuurlijk wel wat

(jups madre, hij komt van jou)

Hoef je er niet bij te zeggen hoor.

Jammer dat het niet zo’n langwerpig doosje is he… 8)

Ik heb gisteren de eerste 2 afleveringen van 4 gezien en die vond ik een beetje saai, maar dat zal wel komen door introductie enzo… :angel:

Het eind van 4 word echt spannender zeker als je de strijd van Dexter ziet tussen het googelen met zijn gevoelens voor een normaal gezin en natuurlijk het killen van mensen :stuck_out_tongue:

Mark en ik zijn in bezit van een dexter-ringtone… :angel:

Zelf gemaakt natuurlijk…

Maar goed, vanavond hele avond kijken. Hebben we nog iets aan het ouderjaar… 8)