Goed nieuws! De VPRO gaat het tweede seizoen van Dexter uitzenden. Vanaf vrijdag 8 januari kun je 12 weken lang genieten en huiveren van het geheime leven van de forensisch bloedexpert uit Miami.
Hebben dexter hier ook gevonden en wat een super leuke serie. Zijn nu bezig aan seizoen 2, maar heb 3 en 4 al klaar liggen om te kijken. Hebben seizoen 1 er in 3 dagen doorheen gejaagd :mrgreen:
Volhouden dames … maar dat zal niet moeilijk zijn :mrgreen:
Ik ben erbij als jullie seizoen 4 gaan bespreken … en in september 2010 begint in Amerika seizoen 5 :lol: Nog erg lang wachten, maar het is nog lang niet op … gelukkig …
Lous, ben het met je spoiler eens (had dat per ongeluk al zonder spoiler hier her en der laten vallen :shifty: ).
op naar 4. eens kijken of ik die officieel ga aanschaffen (al ben ik dan weer zo’n hebberd die dan alles officieel wil hebben, dus misschien toch maar gewoon kopietjes scoren, sorry dex…)
Seizoen 5 is er inderdaad nog niet. was mis sorry.
Wij zijn ook in seizoen 4 aan het kijken.
Vind het wel spannend hoor waar wij nu zijn.
maar jij vond 2 en 3 dus spannender dan 1?
Nee toch?
Want dan zal 4 ook wel voor ons tegenvallen… 8)
ik hoor van iedereen dat 4 echt weer volle bak goed is. En och, omdat ik het altijd met six feet under vergelijk: daar was seizoen drie ook heeeel mager van, maar seizoen vier supersterk. Komt allemaal goed dus
Seizoen 4 is echt super cool,…je gaat helemaal in de mind van de killer mee en het einde is echt shocking,…was er gewoon een dag van slag van :shock: (zal verder niks verklappen)
Het eind van 4 word echt spannender zeker als je de strijd van Dexter ziet tussen het googelen met zijn gevoelens voor een normaal gezin en natuurlijk het killen van mensen