Repelsteeltje, VPRO weet nog niet of ze de volgende seizoenen gaan uitzenden…
Ja, ik vond het toch wel een goede climax gisteren…
Fiep, ik kon niet wachten tot vandaag hoor. Vond aflevering 11 zo spannend…
En natuurlijk zitten er erg veel amerikaanse dingetjes is, maar over het algemeen is het dus niet zo typisch dat je denkt: been there, done that…
Micha…oooeeeh leuk leuk…
@Mich@ wrote:
eeh ik geloof dat wij al in seizoen 5 zitten… met dexter.
Kan wel verklappen: het wordt nog spannender!!! rudy valt mee
seizoen 4 is pas in september begonnen in amerika
in 1 woord WAUW
Ik had hem niet zien aankomen.
Dat Rudy zijn broer was bedoel ik
meer meer meer :mrgreen:
Ik heb vorige week seizoen 2 gezien.
Niet zo vet cool kicken ( hahahaha) als Seizoen 1, maar zeker zum smullen…
Nu nog seizoen 3 op mijn lappie en dan is het even over.
Seizoen 4 ‘draait’ nu in Amerika, dus ik moet gewoon even geduld hebben…
ja precies zelfde gevoel bij seizoen 2: het was goed, maar ik werd niet zo weggeblazen als bij seizoen 1.
Het hele personage dexter maakt wel een goede ontwikkeling door in het tweede seizoen, en ik heb er zeker van genoten. Maar dus niet zo briljant als seizoen 1. Seizoen 3 ligt al op me te wachten, maar ik heb me tot nu toe nog prima in weten te houden
Hihi ik heb van SinterKees seizoen 1 gekregen en Emma lag net naast me op de bank vrolijk mee te kijken, nu is ze in slaap gevallen, ik hoop niet dat ze nachtmerries krijgt :mrgreen:
Dit seizoen had ik al via uitzending gemist bekeken, ben benieuw naar seizoen 2 (iets zegt me dat de kerstKees daarmee zal komen :mrgreen: )
wij zijn nu met seizoen twee begonnen, even wennen aan een andere dexter, maar wel weer net zo verslavend, heerlijke serie en een heerlijke dexter :inlove:
Ik vind mijzelf vandaag erg zielig dus begin ik met seizoen 3…
ooooooooh!!! Wij wachten braaf…tot FX het weer heeft.
:wall: :wall: :wall:
Is er iemand hier die seizoen 4 meekijkt met amerika … ?
Ik zit hier alleen thuis en nog 2 episodes te gaan … tjee wat spannend. Ik kan niet meer stoppen vanavond denk ik … Wat een goeie serie !!!
kent iemand van jullie The Wire?
(ontopic: net begonnen met seizoen 3 van dexter)
Uhh even voor de duidelijkheid begrijp ik nu dat seizoen 2 een andere acteur als dexter heeft? Omdat het over een 'andere 'dexter gaat . Hijs zo leuk .
Hoe komen jullie allemaal aan die seizoen 2,3,4??? downloaden of kopen op dvd ofzo :shifty: . Ik wil ook zien 8)
OK … in heb me niet kunnen inhouden en alles van seizoen 4 gekeken … moet nu echt ff bijkomen en het liefst ff blaten tegen iemand die ook 4 gekeken heeft (wat overigens het beste tot nu toe is) dus … pffffff … maar ik verklap nix :silenced: :silenced: :silenced:
Ik ga hierna maar ff een luchtiger serie uitzoeken om me op te storten … iemand suggesties ?
haha sorry deetje, kan je niet helpen met gezamelijk stoom afblazen, maar fijn te horen dat het weer bloedje spannend is!
en luchtige series…hmmm, hou je van engelse humor? the office? Extra’s? Beide briljant en 100% luchtig
en mocht je nog nooit aan six feet under zijn begonnen: doen! Niet luchtig, maar wel echt steen steen goed. En mét Michael C Hall in een van de hoofdrollen!
Ik vond seizoen 3
Niets van wat 1 en 2 zo briljant maken hoor…echt een beetje een tegenvaller. Gelukkig heb ik 2 afleveringen op een dag gekeken en heb ik niet hoeven wachten op elke week een nieuwe.
Ik ben dus weer erg benieuwd naar seizoen 4, hoor er wel veel goede dingen over.
Vor de tv-liefhebber: vpro gaat seizoen 2 binnenkort uitzenden!
@Mich@ wrote:
eeh ik geloof dat wij al in seizoen 5 zitten… met dexter.
nou, ik ben deze week een heel eindje opgeschoten in seizoen drie, en kan toch wel redelijk zeggen dat ik tot nu toe seizoen op alle vlakken veruit het beste en spannendste vond. Ik vond seizoen 1 briljant, 2 en 3 (tot nu toe) vermakelijke, kwalitatieve tv, maar zeker niet briljant…
@fiep klophout wrote:
@Mich@ wrote:eeh ik geloof dat wij al in seizoen 5 zitten… met dexter.
nou, ik ben deze week een heel eindje opgeschoten in seizoen drie, en kan toch wel redelijk zeggen dat ik tot nu toe seizoen op alle vlakken veruit het beste en spannendste vond. Ik vond seizoen 1 briljant, 2 en 3 (tot nu toe) vermakelijke, kwalitatieve tv, maar zeker niet briljant…
hier idem, wij zijn ook al ver met dexter, maar seizoen 1 tot nu toe ook het spannendst, alhoewel de andere ook erg verslavend blijven om naar te kijken, en dexter wordt steeds leuker :lol: :inlove:
@fiep klophout wrote:
:dance: ik hou het in de gaten :D
@Repelsteeltje wrote:
@fiep klophout wrote:Vor de tv-liefhebber: vpro gaat seizoen 2 binnenkort uitzenden!
:dance: ik hou het in de gaten :D
Oh echt gaaf zeg, maar nog niet bekend wanneer?
van de vpro site:
Goed nieuws! De VPRO gaat het tweede seizoen van Dexter uitzenden. Vanaf vrijdag 8 januari kun je 12 weken lang genieten en huiveren van het geheime leven van de forensisch bloedexpert uit Miami.