Mijn dringende vraag is of jullie de andere seizoenen van de geweldige serie ‘Dexter’ ook zullen gaan uitzenden?
Met vriendelijk groeten, Marlous
Geachte heer/mevrouw,
Op het ogenblik staan er nog geen uitzendingen van een tweede serie gepland. Maar dat wil niet zeggen dat het geheel uitgesloten is. Dus wie weet......
Mijn dringende vraag is of jullie de andere seizoenen van de geweldige serie ‘Dexter’ ook zullen gaan uitzenden?
Met vriendelijk groeten, Marlous Geachte heer/mevrouw,
Op het ogenblik staan er nog geen uitzendingen van een tweede serie gepland. Maar dat wil niet zeggen dat het geheel uitgesloten is. Dus wie weet......
Met vriendelijke groeten,
hmmmmmmm :think: nou dan zit er maar 1 ding op he.
maar hoe goed is de kwaliteit van download-dingen dan?
Sorry ik ben zo’n nerd die zelden iets downloadt. (hoewel ik wel af en toe films van anderen toegestopt krijg). En ik heb 1 aflevering op de computer gekeken, niet via de vpro want dat was precies de aflevering die zij missen. Maar dan mis ik toch echt de scherpte. Vind het zo zonde bij een serie die zo prachtig gedraaid is.
maar hoe goed is de kwaliteit van download-dingen dan?
Sorry ik ben zo’n nerd die zelden iets downloadt. (hoewel ik wel af en toe films van anderen toegestopt krijg). En ik heb 1 aflevering op de computer gekeken, niet via de vpro want dat was precies de aflevering die zij missen. Maar dan mis ik toch echt de scherpte. Vind het zo zonde bij een serie die zo prachtig gedraaid is.
Ik heb en hele handige vent die alles download.
Het gaat via nieuwsgroepen ofzo, de kwaliteit is erg goed gewoon dvd kwaliteit.
Enkel de allernieuwste films zijn vaak bagger, vaak opgenomen enzo dus daar moet je altijd een beetje geluk mee hebben.
Als de dvd’s al uit zijn zetten veel die op inet. Die kan je downloaden. Dus als je die zelf op cd zet en op je tv zet is het net alsof je de dvdbox zelf hebt gekocht.
(lous lees maar niet als je laatste niet gezien hebt)
die laatste scene is geniaal. En laat ook wel zien waar het uitzonderlijke van deze serie um in zit: dexter is in minder dan 2 afleveringen ondanks zijn gruweldaden toch de goedzak.
Mooi moment met Rudy; had ie voor hem gekozen, dan was ie het respect van de kijkers vast in no time kwijt geweest. Arme ziel; offert zijn kans op een metgezel op, alleen maar om ons als kijker te blijven binden
doakes eraan? denk het niet toch. er moet toch nog een en ander gebeuren wil dat in ‘the code’ vallen. en het houdt het natuurlijk onwijs spannend, zo’n collega die ruikt dat het toch een erg vreemde snuiter is, onze dex…
(lous lees maar niet als je laatste niet gezien hebt)
die laatste scene is geniaal. En laat ook wel zien waar het uitzonderlijke van deze serie um in zit: dexter is in minder dan 2 afleveringen ondanks zijn gruweldaden toch de goedzak.
Mooi moment met Rudy; had ie voor hem gekozen, dan was ie het respect van de kijkers vast in no time kwijt geweest. Arme ziel; offert zijn kans op een metgezel op, alleen maar om ons als kijker te blijven binden
Dat dacht ik dus ook gelijk. Prachtig dat ze zo'n 'monster' als Dexter zo kunnen neerzetten.
Ik vond het ,ook echt zielig toen hij in het hoekje in elkaar zakte van verdriet.
Maar goed, die spoiler dat Rudy zijn broer was had ik dus dagen geleden ergens gelezen en daar was ik niet blij mee. Ik denk dat de spanning gisteren dan nog groter voor mij was geweest...
Meesterlijke serie hoor.
Mark heeft hem gisteren van inet gehaald dus ik hoef gelukkig niet te wachten tot VPRO serie 2, 3 en 4 opkoopt...
doakes eraan? denk het niet toch. er moet toch nog een en ander gebeuren wil dat in 'the code' vallen. en het houdt het natuurlijk onwijs spannend, zo'n collega die ruikt dat het toch een erg vreemde snuiter is, onze dex...
Ik moet wel zeggen dat ik mij erger aan Doakes. Gewoon omdat hij zijn wantrouwen op die manier laat zien. Hem achtervolgen vind ik gewoon raar bijvoorbeeld. Snap best dat hij vind dat er iets niet goed is, maar je dan zo profileren? Als collega ook? hmmm..
OVerigens dacht ik vannacht : Dat het wel heel typisch amerikaans serie-achtig vond dat Rita die schoen vond. Ik denk dat dat er niet bij had gehoeven als ze toch ook Doakes in het laatste shot wilde hebben, maar goed..
eeh ik geloof dat wij al in seizoen 5 zitten… met dexter.
dacht dat er maar 4 waren?
lous er is wel meer amerikaans.
dat de sirenes precies op het juiste moment komen als ze met deb op de tafel staan...ik hoopte zooo dat dat niet zou gebeuren (of eigenlijk hoopte ik natuurlijk van wel, maar het zou zooo cliche zijn...maar goed, het was verhaaltechnisch natuurlijk wel een opluchting)
maar lous, gisteren dus netjes opgebleven voor de laatste?
en dacht al dat het over die broers ging wat je gelezen had. dat is natuurlijk zwaar klote om te weten
Ik heb alleen dus de laatse afl. nog niet gezien. Die wil ik vanmiddag als de jongste slaapt kijken of vanavond als de kids op bed liggen kijken maar denk er al heel de tijd verheugd naar uit :lol: .
Fantastisch vind ik het. Ik hoop ook enorm dat we niet lang op de volgende seizoenen moeten wachten.
Ik heb ook met heel veel moeite niet de spoilers geopend en over het stukje van Madre heen gelezen toen ze zei dat je niet moest lezen als je nog niet gekeken had.
Dexter :inlove:
Vic je kunt de afl. op uitzendig gemist volgens mij allemaal nog kijken. Doe ik ook want het komt erg laat. Het zijn er 12.