Dexter

Ik ben verkocht! Wat een serie! En laten we eerlijk zijn; zouden we heel soms niet allemaal een heel klein beetje Dexter willen zijn?! :angel: ( Ik bedoel, laat mij 5 min alleen met die Benno L bijv. :evil: :silenced: )

Ja echt leuk dat het elke dag komt!

Maarreh… leek het nou maar zo of klopte er iets niet met het onderbeen van Tucci toen hij gevonden werd. Ik vind het er namelijk niet echt uitzien alsof het onderbeen er ook af is :eh: terwijl het wel gevonden is op de pompoenplantage.

Hier ook een echte Dexter fan,…zit momenteel het nieuwe seizoen op de pc te kijken.

Geweldig dat hij nu ook op tv is en super dat ze hem elke dag uitzenden,…zouden ze met meer series mogen doen. :thumbup:

pff deze aflevering was een beetje op de rand van wat dit mammaatje aan kan…

Ik heb dit toppic helemaal gemist, maar hier dus ook fan van Dexter net als six feet under is dit ook een vreselijk goeie serie.

De laatste scene was inderdaad heel erg, de tranen schoten in m’n ogen afschuwelijk.

Het enige minpuntje is de tijd ik val altijd wel ergens in slaap. heb ik altijd als ik tv kijk, achter de pc heb ik daar nooit last van.

Ik lees over tegenvallende kijkcijfers, houdt de vpro het na 1 seizoen weer voor gezien dan?

@mamma van sharondenise wrote:

Ik heb dit toppic helemaal gemist, maar hier dus ook fan van Dexter net als six feet under is dit ook een vreselijk goeie serie.

De laatste scene was inderdaad heel erg, de tranen schoten in m’n ogen afschuwelijk.

Het enige minpuntje is de tijd ik val altijd wel ergens in slaap. heb ik altijd als ik tv kijk, achter de pc heb ik daar nooit last van.

Ik lees over tegenvallende kijkcijfers, houdt de vpro het na 1 seizoen weer voor gezien dan?
tja tegenvallende kijkcijfers; het is ook een on-tijd voor zo’n serie. En in nederland slaan dat soort series sowieso niet echt aan. SFU is ook nooit echt aangeslagen in nl, terwijl het elders helemaal de bom is.

Ik schat in dat ze net als met sfu de seizoenen vast wel uitzenden, maar wel in een vreselijk traag tempo (al jassen ze deze er wel lekker snel doorheen!!). Ik heb bij sfu de dvdboxen allemaal aangeschaft zodat ik niet ongeduldig op de nps hoefde te wachten. Heb nu even niet zo veel geld, dus even op kopietjes over gegaan, maar de kopietjes van seizoen 2 en 3 van dexter vallen als het goed is morgen op mijn deurmat. :inlove:

Ja die laatste scene…man man…brrrrrrrr

@fiep klophout wrote:

pff deze aflevering was een beetje op de rand van wat dit mammaatje aan kan…

Goh ben benieuwd. Ben nu een dag achter (en zo houd ik het ook 8) )…

Vind vooral zijn karakter en hoe die zich ontwikkeld erg interessant.

Vanavond dus voor mij wat jullie gisteren hebben gezien…

:smiley:

@fiep klophout wrote:

@mamma van sharondenise wrote:

tja tegenvallende kijkcijfers; het is ook een on-tijd voor zo’n serie. En in nederland slaan dat soort series sowieso niet echt aan. SFU is ook nooit echt aangeslagen in nl, terwijl het elders helemaal de bom is.

Ik schat in dat ze net als met sfu de seizoenen vast wel uitzenden, maar wel in een vreselijk traag tempo (al jassen ze deze er wel lekker snel doorheen!!). Ik heb bij sfu de dvdboxen allemaal aangeschaft zodat ik niet ongeduldig op de nps hoefde te wachten. Heb nu even niet zo veel geld, dus even op kopietjes over gegaan, maar de kopietjes van seizoen 2 en 3 van dexter vallen als het goed is morgen op mijn deurmat. :inlove:

En dan maak je mij verder ook blij door ook weer 2 kopieen te maken?

Nou mij heeft het ook te pakken nu :shock:

Ik had me heel iets anders erbij voorgesteld, echt een compleet ander gevoel of zo, maar potjanpielepap wat is dit een super serie :shock:

En idd gister was echt heftig zeg, ik moest echt een traantje wegpinken op het eind :cry:

Wij hebben ook de meeste afleveringen gezien. Leuke serie.

Ik vind Jennifer Carpenter altijd zo’n bijzondere uitstraling hebben. Lekker onnozel, altijd met haar mond open en dan dat lijf! Bony!

En Dex en zij zijn in real life getrouwd he.

ja tof he! zooo grappig.

Oh wat leuk, dat zij een stel zijn…

Zat net trouwens in de supermarkt te denken:

Dat ik het zo raar vind dat die Rudy volgens Tucci zoveel mentholsnoepjes at en ik ze gisteren (ik loop een aflevering achter) tijdens dat weekendje geen enkele at.

Ik ben benieuwd of ze daar nog iets mee gaan doen, want het was best een issue, daarmee hadden ze toch iets van een ‘doorbraak’ wat betreft een vingerafdruk…

Deze serie is zo goed dat ik mij niet kan voorstellen dat ze zo’n ‘fout’ maken…Hij zal zich vast express hebben ingehouden met zijn snoepjes eten in elke scene die we tot nu toe van hem hebben gezien :angel:

Ik ga vanavond de aflevering van gisteren kijken, ben erg benieuwd…

of die rol van tucci is ook nog anders dan verwacht

Mix van humor en Horror.

Voordat ik zo een aflevering ga proberen, hoe erg is die horror.

Ik hou niet van onverwachtse dingen, wel van onverwachtse wendingen maar niet van schrkmomenten.

@joseetje wrote:

Mix van humor en Horror.

Voordat ik zo een aflevering ga proberen, hoe erg is die horror.

Ik hou niet van onverwachtse dingen, wel van onverwachtse wendingen maar niet van schrkmomenten.

het valt we mee joseetje. Het is veel meer een zwarte psychologische thriller dan horror vind ik.

Gisteren was de eerste aflevering dat ik het even zwaar te verduren had, en dat was ook meer door het projecteren van de verhaallijn op eigen leven dan om het schrikelement van de beelden an sich.

@fiep klophout wrote:

of die rol van tucci is ook nog anders dan verwacht

hmmmm, dat kan natuurlijk ook…

Ik las trouwens net ergens anders een spoiler die ik niet had willen weten…

:evil:

ja spoilers zijn klote. toen die aflevering van zaterdag maar niet online kwam, waren er ook grapjassen die de clou van die aflevering doodleuk gingen neer zetten op de site van de vpro. grappig hoor :roll:

Ja daar heb ik ‘mijn’ spoiler ook vandaan. Ben er echt niet blij mee, maar goed…

life’s a bitch…

Ik vind het zo’n :thumbup: serie. Echt iets nieuws. Zou het heel jammer vinden als VPRO er mee zou stoppen.

(ik kijk echter wel via uitzending gemist ivm het tijdstip)

Net de eerste aflevering gezien.

Geen horror gezien :mrgreen:

leuke serie!

Is weer eens wat anders he.