Dexter

Wij zijn bij aflevering 6 en het gaat al iets beter… 8)

Ok…

Seizoen afgezien en ik wil nu definitely seizoen 7 zien.

OMG…

oh en om even in the clear te blijven. Vond het seizoen pas na aflevering 3 of 4 spannend en/of interessant worden.

Het haalt het bij lange na niet bij seizoen 1, (2) en 4, maar die laatste aflevering…

OMG.

Ok, ik ben weer een beetje bekoeld.

De omg met hoofdletters mag ook wel ooooooooh worden.

Toch ben ik nu wel erg benieuwd naar seizoen 7.

maar als het een droom blijkt te zijn oid, dan haak ik gelijk weer af…

ook nét klaar met 6

het mocht eindelijk wel een keertje toch? ze zat er elk seizoen al tegenaan te hikken maar deed niks met de info. Time to face it…

ik heb helemaal geen OMG gevoel eigenlijk bij de laatste aflevering. vond het wel al met al een tof seizoen, religie bleek een mooi thema voor dexter. en de laatste afleveringen waren zeker spannend, maar de ontknoping dus eigenlijk vooral zoals ik al 2 seizoenen wenste…

en fijn dat het lammetje het overleefd heeft. Dat had ik niet getrokken anders denk ik.

Pfff…jullie maken mij nieuwsgierig :smiley:

Wij moeten nog beginnen aan deel 5 :wink:

@fiep klophout wrote:

ook nét klaar met 6

het mocht eindelijk wel een keertje toch? ze zat er elk seizoen al tegenaan te hikken maar deed niks met de info. Time to face it…

ik heb helemaal geen OMG gevoel eigenlijk bij de laatste aflevering. vond het wel al met al een tof seizoen, religie bleek een mooi thema voor dexter. en de laatste afleveringen waren zeker spannend, maar de ontknoping dus eigenlijk vooral zoals ik al 2 seizoenen wenste…

en fijn dat het lammetje het overleefd heeft. Dat had ik niet getrokken anders denk ik.

Ik had wel een omg moment, want ondanks dat we al 2 seizoen hoopte dat het ging gebeuren, had ik het niet nu alsnog verwacht.

Ben zeker benieuwd wat er gaat gebeuren, zeker nu ze dus ook weet dat ze verliefd op hem is.

Ik hoop niet dat ze daarom er een slap verhaal omheen gaan breien.

Ik vond het seizoen ook leuk, zeker na aflevering 3 want daarvoor was ik echt bang dat het niets zou worden.

Dat het lam leeft, ja, ik denk dat dat iets waar ze echt niet aan komen.

Dat is gewoon too much.

ik was er na rita niet zozeker van of ze het lammetje wel echt met rust zouden laten.

ik zag het van deb dan weer wel aankomen, grappig is dat.

Toen jij bij mij was had je het over dat je een idee had waar het heen zou gaan en dat je het jammer zou vinden als dat echt zou gebeuren, wat was dat??

@fiep klophout wrote:

ik was er na rita niet zozeker van of ze het lammetje wel echt met rust zouden laten.

ik zag het van deb dan weer wel aankomen, grappig is dat.

Toen jij bij mij was had je het over dat je een idee had waar het heen zou gaan en dat je het jammer zou vinden als dat echt zou gebeuren, wat was dat??

Dat ze verliefd zou worden…

Ben benieuwd wanneer de VPRO deel6 uit gaat zenden.

Hè hallo had nou niemand me kunnen waarschuwen dat deel 6 vandaag begonnen is.

Ik merk wel dat ik de ergenissen van de laatste serie even van me af moet schudden om er weer echt zin in te hebben.

@Bella wrote:

Hè hallo had nou niemand me kunnen waarschuwen dat deel 6 vandaag begonnen is.

Ja solly, ik zag van de week de promo voorbij komen en toen dacht ik er nog aan, maar allang weer vergeten natuurlijk om het hier te melden :oops:

@Bella wrote:
Ik merk wel dat ik de ergenissen van de laatste serie even van me af moet schudden om er weer echt zin in te hebben.

Ik heb van seizoen 5 enkel de de eerste paar afleveringen en de laatste aflevering gezien, dus wat dat betreft begint seizoen 6 voor mij met een schone lei.

Oh trouwens vanavond al de 2de aflevering hè!! :angel: :wink:

Ja het is elke avond, behalve zaterdag as. Dus we kunnen er even lekker goed induiken.

@Bella wrote:

het is even doorbijten vind ik, maar daarna maakt dex het wel goed. :thumbup:

@fiep klophout wrote:

@Bella wrote:

het is even doorbijten vind ik, maar daarna maakt dex het wel goed. :thumbup:

Zoiets lag me nog bij voor hier, dus ik ben vol goede hoop.

En ach naarmate de aflevering vorderde vond ik het ook al weer gewoon gezellig.

Maar bij het vermoorden van die man dacht ik wel van nou dat ik heb ik wel gehad. Ben wel erg nieuwsgierig naar dat andere sinistere duo.

@Bella wrote:

Maar bij het vermoorden van die man dacht ik wel van nou dat ik heb ik wel gehad. Ben wel erg nieuwsgierig naar dat andere sinistere duo.
das over de aflevering van gisteren, niet? Had echt precies hetzelfde…'daar gaan we weer :zzz: ’ :eh:

@fiep klophout wrote:

@Bella wrote:

das over de aflevering van gisteren, niet? Had echt precies hetzelfde…'daar gaan we weer :zzz: ’ :eh:

Ja precies, de eerste aflevering, ik dacht ook van Gaaaaaaap bij die moord.

Na een nacht van slecht en weinig slapen met moeite tot 23.15 opgebleven om na een min of 10 ws in slaap te zijn gevallen. Heb een stuk gemist en helaas is er dus geen uitzendinggemist :cry:

@Bella wrote:

Na een nacht van slecht en weinig slapen met moeite tot 23.15 opgebleven om na een min of 10 ws in slaap te zijn gevallen. Heb een stuk gemist en helaas is er dus geen uitzendinggemist :cry:

Oh wat balen zeg, ik heb het gisteren ook gemist.

Ik wist niet dat die overdreven betutteling al in gegaan was, wat een onzin zeg!!: twisted:

Welke loser had dit ook alweer bedacht?!

Ben wel in de mood voor een stevige klaagmail in de richting van hem of haar :silenced: :angel:

Weet ik ook meteen wie ik niet moet stemmen in september :wink:

Heeft iemand een linkje om hem wel online te bekijken, zonder dat ik hem moet downloaden.

Zit op het lappie van mijn nichtje dus durf niets te downloaden.