Dexter

Deze verslaafde :oops: is al bij seizoen 6 aflevering 6.

@esmie wrote:

Deze verslaafde :oops: is al bij seizoen 6 aflevering 6.

huh??? is die al uit dan??? onder welke steen heb ik al die tijd gelegen joh??? Ik zit hier maar te wachten tot ie een keer uitkomt, dacht zelfs dat ze nog aan het draaien waren… :eh:

en marieke, wow, dik 2 maanden over seizoen 4 gedaan, hoe doe je dat?? :angel:

Volgens mij word 6 ook al uitgezonden op 13th street.

Ik heb er ook nog helemaal niets over gehoord.

Ik ga eens op de vpro site kijken of er al iets bekend is.

Ik kijk al mijn series altijd op channel 131. Ben te ongeduldig om te wachten tot ze hier op tv komen. Nu kijk ik gewoon wanneer het mij uitkomt :smiley: geen pauze’s tussendoor alleen geen ondertiteling maar ik begrijp het wel gewoon.

@fiep klophout wrote:

en marieke, wow, dik 2 maanden over seizoen 4 gedaan, hoe doe je dat?? :angel:

Tsja, er komt elke week maar één aflevering, dus dan duurt het wel ff voor je ze alle 12 gezien hebt :wink:

WOOT!!!

De laatste aflevering van seizoen 6 is afgelopen dus vanavond beginnen Mark en ik eindelijk aan het seizoen.

Spannend.

Hoop dat hij echt dat het weer een beetje niveau seizoen 1 is want 5 (en 3) vond ik echt teleurstellend

ik ga er binnenkort ook weer aan beginnen denk ik. maar eerlijk gezegd merk ik dat ik lang niet zo sta te springen als na eerdere seizoenen. Blijkbaar is 5 seizoenen eigenlijk de max om echt aan de buis gekluisterd te zijn. dan is het wel een beetje klaar met het concept.

Maar ik ben nog net nieuwsgierig genoeg om season 6 niet zomaar ongezien voorbij te laten gaan.

Ik heb hem net gekeken :mrgreen:

Echt een topeinde kan niet wachten hoe het verder gaat.

@fiep klophout wrote:

ik ga er binnenkort ook weer aan beginnen denk ik. maar eerlijk gezegd merk ik dat ik lang niet zo sta te springen als na eerdere seizoenen. Blijkbaar is 5 seizoenen eigenlijk de max om echt aan de buis gekluisterd te zijn. dan is het wel een beetje klaar met het concept.

Maar ik ben nog net nieuwsgierig genoeg om season 6 niet zomaar ongezien voorbij te laten gaan.

Omdat ik 5 een soort van negeer zal dit mijn max zijn 8)

Is er nog niets bekend wanneer de vpro gaat beginnen met uitzenden?

Verder ga ik met Fiep mee, maar ook ik blijf toch kijken.

Ik moet trouwens nog een paar afleveringen van seizoen 5 zien.

iemand die op 13 street ook seizoen zes kijkt?

@fiep klophout wrote:

iemand die op 13 street ook seizoen zes kijkt?

Ik kwam gisternacht tijdens het zappen ineens in een aflevering terecht van Dexter.

Ik heb geen idee welke aflevering het ging over een schoolreünie van high school.

Ik heb de laatste 20 minuten gezin ofzo.

Ik ben nog steeds wel nieuwsgierig wanneer ze hier gaan beginnen met uitzenden, bij de vpro dan bedoel ik.

das de eerste aflevering van seizoen zes. Vanavond aflevering 2

Ik heb nu 2,5 aflevering achter de rug maar kom er niet echt in… :shifty:

@Madre wrote:

Ik heb nu 2,5 aflevering achter de rug maar kom er niet echt in… :shifty:

ik ook niet echt.

ondertussen begint het toch echt beetje te voelen als grote herhalingshow. hoppatie, hij vermoordt even iemand, ondertussen zijn er ook andere moordenaars die met een bijzonder motief vanalles uitspoken enz enz.

Er meoten nog heel wat bijzondere registers opengetrokken worden wil ik nog echt geraakt worden.

ik hoorde dat ook dit niet het laatste seizoen is :shifty: :roll: zoooo zonde. Ze hadden in 5 gewoon naar een eind moeten werkt…

vanavond maar weer gewoon breaking bad, kijken of dat meer kan beklijven.

Ja of gewoon stoppen bij 4.

Heb net 4 gekeken en ben nu wel meer geinteresseerd…

Ik vind breaking bad nog steeds erg leuk.

@Bella wrote:

Ik vind breaking bad nog steeds erg leuk.

Ik ga hier eens even op googelen :slight_smile:

Ben ooit door dit topic nieuwsgierig geworden naar Dexter en inmiddels siezoen 6 afgekeken en de laatste afleveringen vond ik toch wel weer de moeite waard. Ben wel weer benieuwd naar seizoen 7, terwijl ik na seizoen 5 eigenlijk helemaal niet de behoefte had aan seizoen 6 :slight_smile:

en opeens is het seizoen echt op gang. fijn!

@fiep klophout wrote:

en opeens is het seizoen echt op gang. fijn!

Er is dus nog hoop??