ok seizoen afgelopen dus? dan zal ik ook mijn mening even geven (zonder spoiler mag toch wel dan?)
ik heb zelfde gevoel als jullie. En hoewel ik het uiteindelijk best een leuk en spannend seizoen vond, ben ik toch teleurgesteld. Ik had veel meer gevolgen voor hem verwacht nav het dramatische einde van seizoen 4. Ik had verwacht dat hij hoe dan ook op een andere voet verder zou gaan, of dat nou links om of rechtsom zou zijn. Maar eigenlijk kabbelt het gewoon een beetje verder. Dat vind ik echt jammer. En dat ie overal meer mee weg blijft komen, maakt absoluut dat de spanning eraf gaat. Want je weet toch, hoe spannend een scene ook lijkt, dat ie uiteindelijk toch zich er wel uitlult…
ik had van seizoen 5 een vuurwerk seizoen verwacht, en liefst ook gewoon een afsluitend seizoen, waarin dingen zo drastisch zouden veranderen (opgepakt?) dat een volgende seizoen niet eens meer mogelijk zou zijn.
Dat zelfs deb die eind vorig seizoen er al zo dicht bij was, er niet echt achter gekomen is dit seizoen, ik vind het echt jammer.
Nog 2 maanden en dan begint seizoen 6…
Hoop dat hij net zo goed zal zijn als 1 en 4 want volgens mij is het het laatste seizoen…
:dance: ben nu nét begonnen met seizoen 5, dus tegen de tijd dat het 6e seizoen begint heb ik 5 al afgerond :mrgreen:
Ben erg benieuwd… seizoen 4 was geweldig, vergelijkbaar met seizoen 1, maar aan jullie commentaar te horen gaat seizoen 5 tegenvallen :? nahja, afwachten maar, en dan op naar deel 6 :dance:
Rivella, hoe is 't nu met je schilderij??
Ik keek er ook nooit naar tot mijn Tsjechische vriend tegen me zei dat ik het moest gaan kijken.
Ik heb toen alle 5 seizoen gedownloud en ze binnen 6 weken bekeken :oops:
Vond het echt een leuke serie.
Wij zijn bijna aan het eind van seizoen 4…
Leuke serie!! :mrgreen:
Alleen sommige dingen hadden ze anders moeten aanpakken. Af en toe loopt het zo soft af als het spannend is, maar verder. Wij kijken met plezier.
rioolpost:
zijn nieuwe vriendin, irl
ik zeg niks.
(en altijd leuk om dit topic weer te moeten zoeken met google, aangezien de zoekfunctie van kok nog steeds de slechtste zoekfunctie ever is)
Ze lijkt wel sprekend op die andere :think:
Dat is gewoon Jennifer Carpenter hoor
@ Jiska: Het schilderij is nog niet veel verder gevorderd, ik ben druk met mijn nieuwe baan :mrgreen:
I’m confused :?
Zijn ze nu weer bij elkaar, of valt hij op de dubbelgangster van Jennifer, of is dit een oude foto?
Is er al iets bekend over seizoen 6?
Deze foto is al meer dan een jaar oud, dus zal wel een roddel wezen.
sorry, plaatste verkeerde linkje erbij. hij heeft iig een andere jonge blom. (maar uh wat ziet jennifer er hier slecht op uit dan)
Ik dacht ook al dat is toch gewoon die Jennifer. Ik had ook nog zitten googlen en er is inderdaad een of andere blom van 25 maar ik kon geen foto vinden.
Er waren blijkbaar ook roddels geweest dat hij wat had gehad met Julia Stiles uit deel 5 - ik vond haar daar echt heel leuk. Maar dat bleek niet waar iig.
seizoen 5 vandaga binnen gekregen… kan niet wachten tot mannetje thuis is :inlove:
Wat zijn jullie al ver
Hier (België) begon gisteren seizoen 4, maar die hebben we opgenomen en gaan we morgenavond kijken :inlove:
Was seizoen 4 een van de beste seizoene, of juist niet?
Marieke, ja seizoen 4 was veruit de aller aller beste.
Heb hier gewoon met buikpijn van de spanning zitten kijken, en dat heb ik niet snel.
Sennepn, veel plezier met 5, ik heb ook nog steeds niet alle aflveringen gezien van seizoen 5, wel de finale, dus de afloop weet ik wel.
Dankjewel, ben benieuwd!
Owwww… :wall:
Wij zijn van de week begonnen met seizoen 4.
Was ik gister bij een vriendin, die had seizoen 5 besteld en net binnen. Lag op de tafel, dus ik pak (zonder erbij na te denken) de dvd op en begin met de achterkant te lezen.
Dat had ik dus beter niet kunnen doen :doh:
Nouja… ik weet nog niet hoe het gebeurt, dus dat scheelt dan weer :roll:
Vanmiddag met hub de laatste aflevering van seizoen 4 gekeken… :shock:
Komt seizoen 1 t/m 4 achter elkaar op tv hier… Ging ik er vanuit dat volgende week seizoen 5 begint…niet dus :?
Wacht het eventjes af…en anders leen ik 'm van een vriendin
Volgens mij zijn wij in afwachting van 6