:dance: geloof dat ik vanavond toch maar weer ga kijken… heb seizoen 4 nog niet gezien helaas, maar weet 't belangrijkste wat daar gebeurd is ondertussen al wel :roll: en ik mis Dexter wel hoor :oops:
Seizoen 4 komt dan wel een keer.
Vanavond nog 2 afleveringen achter elkaar ook :dance: (maar betwijfel ik dat ga redden, ben moeee )
zelfs als je de grootste ontwikkeling van seizoen vier al weet, zou ik echt niet zomaar een seizoen (het beste seizoen nota bene) overslaan… echt zonde…(zowel het echt overslaan als het nu overslaan en later inhalen)
Seizoen 4 is echt het alerbeste, althans van de eerste 4 seizoenen dan.
Al denk ik niet dat seizoen 5 ook maar enigzins kan tippen aan de genialiteit en spanning van seizoen 4, ook al had ik nog niet alles gezien.
Dus jiska, ik zou je ook afraden om eerst 5 en dan daarna 4 te gaan kijken.
Mijn top 4 van seizoenen tot nu toe is trouwens.
1.seizoen 4
2.seizoen 1 en 2 gedeelde 2de plaats
4.seizoen 3
Jeetje hoeveel keer het woordje seizoen hh in deze post, en wat een raar woord eigenlijk seizoen, hoe vaker je het schrijft of zegt hoe vreemder het gaat klinken :lol:
Heb seizoen (inderdaad een heel apart woord, helemaal als je 't tig keer achter elkaar typt!) 4 op de laptop staan, zelf de ondertiteling eronder gezet :dance: en ik installeer mezelf dus dadelijk met laptop op de bank om heerlijk een uurtje Dexter te kijken :dance:
Ik heb vier gekeken en daarna drie - maar zit nu af en toe in mijn geheugen te graven hoe het ook al weer zat in vier.
Drie had ik van iemand geleend maar misschien moet ik vier toch nog maar eens kopen - die moet je toch gewoon in huis en hebben en nog een keer kunnen kijken.
ik weet nooit waar je hier nu openlijk over mag praten over niet.
maar over deel vijf
ok je verdoofd een man temidden van een soort van tentenkampje van dakloze sex offenders. En ineens ligt die man op je ‘werktafel’. Toch knap als je zo’n man ongezien weggedragen krijgt :think:
Bella, ik er viel me deze week nog iets op wat naar mijn mening niet klopte… wat was het ook alweer :doh: … het viel me op omdat het echt een foutje was dat ik niet zou verwachten in deze serie.
Ik moet sowieso nog wel heel erg in het verhaal komen deze keer. Het ‘magische’ van een superfantastische serie mis ik deze keer wel enigszins. Ik merk dat ik bij elke moord denk ‘oh, weer een beetje meer van hetzelfde’ :shifty: Ik hoop dat dat nog beter wordt de komende afleveringen. Ik vind Dex ook iets minder sympathiek worden, geloof ik.
Ik moet sowieso nog wel heel erg in het verhaal komen deze keer. Het ‘magische’ van een superfantastische serie mis ik deze keer wel enigszins. Ik merk dat ik bij elke moord denk ‘oh, weer een beetje meer van hetzelfde’ :shifty: Ik hoop dat dat nog beter wordt de komende afleveringen. Ik vind Dex ook iets minder sympathiek worden, geloof ik.
Meer mensen die daar last van hebben?
mijn hele mening over seizoen vijf zal ik bewaren tot ie helemaal is uitgezonden, maar het is wel een bekend verschijnsel bij dexter dat het begin van elk seizoen altijd een beetje magertjes is…
Ik heb een late dienst. Maar afgelopen dagen elke keer wat langer op mijn werk moeten blijven dus ik ga eens kijken of ik een half uurtje eerder weg mag. Kan ik het gewoon lekker voor mijn eigen buisje bekijken.
Yep, vanavond de laatste. Toch wel weer een spannend seizoen :o
Ben benieuwd hoe het vanavond af gaat lopen.
Maar ik blijf vinden dat er deze keer wel meer ongeloofwaardigheden in zitten.
Zoals een nanny die er blijknaar geen probleem mee heeft om dag en nacht te werken, zolang hij maar belt dat het later wordt ipv zomaar een nacht wegblijven :silenced:
Of dat hij toch wel vrij gemakkelijk en doorzichtig die DVD kon verwisselen. En dat niemand dan in de gaten heeft dat het een andere is (ander schijfje, of heeft D toevallig exact dezelfde in zijn la liggen?) en dat niemand dan merkt dat daar geen vingerafdrukken van de daders op zitten - wat op de rest vast wel zo is - en dat het nummer met een ander handschrift geschreven is.
En zo zijn er steeds wel meer dingen waarbij ik denk … :eh:
Ik vond het steeds zo leuk dat D ondanks alles toch een hele sympathieke man was, maar dat is deze keer wel minder, hij wordt steeds meer seriemoordenaar en steeds minder die hele zachtaardige jongen…
Drella ik ben het helemaal met je eens. Ik erger me daar ook meer aan.
inderdaad dat schijfje - volgens mij moderne technieken staan voor niets tegenwoordig en alsof ze dan niet merken dat ie helemaal leeg is ipv nu ogenschijnlijk onleesbaar. We kijken tegenwoordig allemaal CSI en de techniek staat voor niets en nu zouden hun ineens dat allemaal niet kunnen
Over die nanny heb ik me ook verbaasd, het kan allemaal maar dag en nacht en ze is nu zelfs dagen met hem pad. Kijk met Rita, die was dat allemaal wel gewend.
Ben ook benieuwd met dat busje nu. Quinn heeft afdrukken achtergelaten en loopt met een druppel bloed op zijn schoen. En Deb heeft die libby natuurlijk meerdere malen bij hem gezien. Dus ws komt ie zo van Quinn af. Maar ja laat hij zelf dan geen enkel spoor achter in zo’n bus, achterin zich losgerukt en gevochten hebbend?
Ik vermaak me en vind het een gezellig serie maar dit irriteert me normaal aan andere politieseries en nu dus ook aan deze. Vind hem niet meer een seriemoordenaar aan het worden. Het is nu echt iets wat ze samen doen en ze moeten onderhand wel om haar te beschermen. Dat is liefde zegt Deb
En dan weten we nu allemaal waarom er iig in nederland een regel bestaat dat onderzoeken tav eigen teamleden door een ander team gedaan worden 8) Dan kan je niet zo snel een bloedmonster laten verdwijnen ofzo die je van iemand schoen hebt geschraapt - ach ik heb me vermaakt de afgelopen avonden. Ik vond het een schattig stel maar ik vond het al met al misschien wel de slechtste van alle series tot nu toe.
Maar inderdaad, die Quinn… dat bloed op zijn schoen was niet het enige dat naar hem wees. Dus omdat het bloed niet van Liddy is worden alle andere verdachte omstandigheden opgelucht van tafel geveegd? :eh:
De familie van D die voor de deur staat, en dat hij dan doodleuk zegt ‘sorry ik moet werken’ en vervolgens meer dan een dag zich niet meer laat zien… en zijn familie (en nanny) vinden dat allemaal wel best… :eh:
En zo verbaast het me ook elke keer - niet alleen in deze serie overigens - dat hij zo gemakkelijk wegkomt met zijn andere bezigheden onder werktijd.
Maaaaar: het was inderdaad wel weer anderhalve week prettig vermaak laat op de avond. En hoe dan ook: het blijft wel een interessant verhaal met onverwachte wendingen en een onvoorspelbaar einde. Heb toch weer verschillende keren met een bonzend hart op de bank gezeten omdat het zo spannend was :shifty:
mamavanSD ik heb inderdaad ook wel een beetje hetzelfde… het is wel klaar nu. Het originele gaat er een beetje vanaf met zoveel seizoenen. Ik had - zeker in het begin van deze serie - bij elke moord het gevoel van ‘dat weten we nou onderhand wel’.