Dexter

Nu alles gezien t/m seizoen 5…wanneer komt seizoen 6?

Blijft leuk…

Het heeft helemaal niks met de uitzendingen zelf te maken, maar ik ben aan aan nieuw schilderij begonnen:

Hij wordt ook weer helemaal zwart/wit met in de rechter beneden hoek een paar felrode bloedpetters :mrgreen:

@Rivella wrote:

Het heeft helemaal niks met de uitzendingen zelf te maken, maar ik ben aan aan nieuw schilderij begonnen:

Hij wordt ook weer helemaal zwart/wit met in de rechter beneden hoek een paar felrode bloedpetters :mrgreen:

:inlove: gaaf!!!

Ik kijk het niet… Maar misschien zou ik dat toch eens moeten doen… Klinkt interessant en nog een mooie man in de hoofdrol ook

@Jiska wrote:

@Rivella wrote:

:inlove: gaaf!!!

Wauw supergaaf zeg 8)

Teken je hetzelf of heb je het overgetrokken of met een projecter ofzo.

In ieder geval heel erg knap, ik zou het niet kunnen.

Ik heb gisteren afl 4 van seizoen 5 gezien en

tot nu toe vind ik er nog niet zoveel aan

@mamma van sharondenise wrote:

Wauw supergaaf zeg 8)

Teken je hetzelf of heb je het overgetrokken of met een projecter ofzo.

In ieder geval heel erg knap, ik zou het niet kunnen.

[/spoiler]

Dankje, ik heb een heel proces om zo’n schilderij te maken.

Ik bewerk eerst de foto die ik wil gaan gebruiken voor een schilderij, eerst zwart wit maken en dan tot 2 kleuren reduceren.

Dan maak ik van die foto een sjabloon en dat neem ik over op canvas en dan begin ik met de zwarte stukken, daarna de witte stukken, vernis er over en klaar.

Zo’n schilderij duurt tussen de 6 en 15 uur om te maken want vooral de voorbereiding neemt veel tijd in beslag.

Met deze ben ik nu een uurtje of 8 bezig :mrgreen:

Jeetje wat een werk, maar wel heel cool.

Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, die laat je toch wel zien hè!!

:-*

Hoe staat het met het schilderij van Rivella??

Ik heb van een collega deel drie geleend. Heb nog een week aan werk aan mijn studie en ga in stijl afsluiten. Elke avond een uurtje Dexter kado.

Ik ga er zo eens lekker voor zitten.

Nou het is iets verder gevorderd maar nog lang niet klaar.

Ik ben even mijn zin in schilderen kwijt, gebeurd vaker en komt ook vanzelf weer terug.

Ik begin er ook pas weer aan als die zin terug is anders mislukt het geheid :lol:

(foto is niet optimaal en hij lijkt scheef omdat ik die tonvorm van de foto niet goed gecorrigeerd krijg :oops: )

Het zwart moet nog een keer net het wit nog helemaal (is nu kaal canvas) en als laatste nog een paar bloedspetters rechts onder :mrgreen:

wat gaaf! :thumbup: Tis dat ik er geen ruimte voor heb, anders zou ik er zo op bieden! :inlove:

Bedankt! :mrgreen:

Ik zit er net zo naar te kijken, ik denk dat ik het schilderij zelf in matte vernis zet en de bloedspretters met glanzende vernis doe, geeft het weer wat extra’s :mrgreen:

Leuk, de zin komt langzaam weer boven borrelen :mrgreen:

@Rivella wrote:

Bedankt! :mrgreen:

Ik zit er net zo naar te kijken, ik denk dat ik het schilderij zelf in matte vernis zet en de bloedspretters met glanzende vernis doe, geeft het weer wat extra’s :mrgreen:

Leuk, de zin komt langzaam weer boven borrelen :mrgreen:

:thumbup: is dit topic toch weer ergens goed voor.

Ik kende de serie niet, maar toevallig zag ik laatst dat ie op een zender van de digitale tv kwam (1e seizoen), dus gauw opgenomen. (want ik had er hier toevallig een keer een stukje over gelezen, dus was benieuwd!)

Hub overgehaald om de 1e aflevering mee te kijken… en nu vinden we 'm allebei super en zitten we elke week samen op de bank een aflevering te kijken :thumbup:

We zijn nu bij seizoen 2!!

Ik lees maar niks verder hier, want anders weet ik straks al iets wat ik eigenlijk nog helemaal niet zou horen te weten :mrgreen:

Rivella, heel mooi schilderij!!! :clap:

Is ie al klaar?

14 mei begint seizoen 5 bij de vpro, wordt weer dagelijks uitgezonden.

Marieke heel goed dat je dexter hebt ontdekt, weer iets om af te strepen op je lijstje thing to do before you die :mrgreen:

Thanks voor de tip Fiep.

Ik ben bijna klaar met deel drie. Nog drie afleveringen. Ik had weleens gehoord hier volgens mij, dat deel drie tegenviel, maar ik vermaak me wel hoor.

Gisteravond de laatste drie afleveringen van deel drie achter elkaar zitten kijken. Moet vandaag gewoon afkicken. Kan zo genieten van het dexter sfeertje in die series. Hoe is wat aardig gestoord is toch met zoveel humor gebracht kan worden.

Morgen komt het nieuwe seizoen op tv! :dance:

oh fijn, ik heb de eerste 5 (denk ik) aflevingen gezien op 13th street, maar op een gegeven moment was ik het een keer vergten, en dan kijk ik dus niet meer verder.

Ik wil dan wel alles in goede volgorde zien.

Even kijken of de vpro het weer online gaat zetten.

Zal wel niet, want met al die zeikerds gaan ze dat vast niet meer doen.

Jeuj vanaf morgen weer elke dag een mooie afsluiting van de avond :inlove:

mvsd, ja de afleveringen komen weer online hoor, ze zijn geloof ik 47 uur terug te zien. Ik zag dat er op 21 mei geen aflvering komt. Komt redelijk mooi uit, op 20 mei kan ik niet kijken en dan kan ik dus op mijn gemak de dag erna op internet kijken, zonder ‘opgejaagd’ te worden door weer een nieuwe aflevering 's avonds.

Zou eigenlijk best eerst de laatste afl. van seizoen 4 terug willen zien, effe het geheugen opfrissen zodat je weer helemaal in die shock van het einde zit :shock:

:dance: geloof dat ik vanavond toch maar weer ga kijken… heb seizoen 4 nog niet gezien helaas, maar weet 't belangrijkste wat daar gebeurd is ondertussen al wel :roll: en ik mis Dexter wel hoor :oops:

Seizoen 4 komt dan wel een keer.

Vanavond nog 2 afleveringen achter elkaar ook :dance: (maar betwijfel ik dat ga redden, ben moeee :zzz: :wink: )