Dexter

:dance:

Kwam laatst een keer een voorstukje van Dexter tegen op 13th Street, en dat was al heeeel erg leuk! Vorig weekend viel ik halverwege een aflevering binnen, en bleef toch kijken. Maarja, 't is seizoen 5 ofzo, en wilde toch wel weten hoe 't verhaal nou precies zit. En wat blijkt nou: zijn seizoen 1 t/m 3 gewoon te huur bij de bieb :dance: heb gister aflevering 1&2 al gekeken :dance: nog maar 10 te gaan 8)

Maar ik vind 't echt geweldig, 't is weer eens iets anders dan een ‘gewone’ CSI.

:shifty: verder heb ik hier niet zoveel te zoeken geloof ik, jullie zijn allemaal al veel seizoenen verder, maar wilde toch even komen melden dat er weer een Dexter-fan bij is :inlove:

Jiska, leuk! Ehm, ik ben ook niet verder dan de seizoenen die op ned3 uitgezonden worden. En seiz. 3 heb ik nog niet gezien. De bieb, wat een briljante tip :thumbup: zal eens kijken of ik hem daar kan vinden.

(ha, eindelijke weer ‘echte tekst’ in dit topic ipv al die spoilers :mrgreen: )

Ik ben weer begonnen in seizoen 1 en wat was dat toch een geweldig, meesterlijk seizoen…

:inlove:

Nog 4 dagen tot seizoen 5, voor de ontvangers van 13th street.

Maar volgens mij als je hem niet via je kabel kan ontvangen dan kan je hem wel online zien.

Ik ga nog even uitvogelen waar en hoe.

Linkje 13th street aankondiging seizoen 5.

http://www.13thstreetuniversal.nl/shows/dexter-s5

Nou, de eerste 3 dvd’s heb ik al gezien… nog 1 te gaan :dance: Vind 't echt helemaal leuk, en het wordt eigenlijk alleen maar leuker.

:dance: ga seizoen 2&3 heel snel reserveren, en twijfel nog over het boek. Iemand dat al gelezen?

Ik ben vanmiddag begonnen met kijken hoor. Ik ga denk ik i.p.v TVOH een paar afleveringen kijken.

Seizoen 2 staat op de rol…

Ben toch thuis tot ergens in Juni :mrgreen:

Heb ik wat te doen haha

Om maar even in de sfeer verder te gaan van het topic

Vette serie ( ja ik weet het spuit 11) Gauw seizoen 2 ergens plukken… en 3…Maar WAAR WAAR WAAR kan ik 4 vinden!! IK WIL VERDER KIJKEN :mrgreen:

Ik ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren met Rita en Dexter… En Doakes komt hij erachter wat Dexter is… Gaat hij wat met Debra krijgen… ( Doakes dan ) En Most off all word hij gepakt…I Guess not aangzien we 5 seizoenen zitten!! :mrgreen:

Jeehh ik mag meedoen met spoilers hahaah alleen ik loop vet achter :mrgreen:

@nachtvliinder wrote:

Om maar even in de sfeer verder te gaan van het topic

Vette serie ( ja ik weet het spuit 11) Gauw seizoen 2 ergens plukken… en 3…Maar WAAR WAAR WAAR kan ik 4 vinden!! IK WIL VERDER KIJKEN :mrgreen:

Ik ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren met Rita en Dexter… En Doakes komt hij erachter wat Dexter is… Gaat hij wat met Debra krijgen… ( Doakes dan ) En Most off all word hij gepakt…I Guess not aangzien we 5 seizoenen zitten!! :mrgreen:

Jeehh ik mag meedoen met spoilers hahaah alleen ik loop vet achter :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Ik zal morgen eens voor je kijken tot waar je de spoilers kan lezen, of had je dat al gedaan?

Is seizoen 4 nog niet uit op dvd, wel toch?

Hahahh Nee ik druf niet. Ik had gisteren al een spoiler te ver gelezen

Dat ze broers . Jammer maar ja ook weer niet… Ik was TE nieuwsgierig hahah

2 is bijna binnen. Ik ga nu de laatste kijken van seizoen 1…

Hahah nog meer goede serie’s meiden? :mrgreen:

Gaat ik straks dan wel even voor je kijken, heb nu geen tijd voor.

Andere series sowieso six feet under, ik ben maar tot seizoen 3 gekomen, maar ga ze lenen bij de bieb.

Dus ik kan voorlopig ook weer vooruit.

Andere series, ik vind series zoals Heroes en the 4400 ook wel spannend.

@nachtvliinder wrote:

Hahahh Nee ik druf niet. Ik had gisteren al een spoiler te ver gelezen

Dat ze broers . Jammer maar ja ook weer niet… Ik was TE nieuwsgierig hahah

2 is bijna binnen. Ik ga nu de laatste kijken van seizoen 1…

Hahah nog meer goede serie’s meiden? :mrgreen:

Ik ben er nou niet echt uitgekomen tot waar je kan lezen, alles loopt door elkaar heen in dit toppic qua seizoenen en spoilers.

K.lote van je spoiler dat was juist de enige die je niet van seizoen 1 moest lezen.

Hier net de eerste van seizoen 5 gezien.

Begrafenis van Rita.

En wat een tegenvaller dat Deb het met die Quinn moest doen :shifty:, zo niet gepast.

oo shipss en dan open ik per ongeluk he spoiler :wall: :wall: :wall: :wall:

@nachtvliinder wrote:

oo shipss en dan open ik per ongeluk he spoiler :wall: :wall: :wall: :wall:

:shifty: ik ook :oops: veeeel te nieuwsgierig :doh:

Nahja, tegen de tijd dat ik aan seizoen 5 toe ben, ben ik dat vast alweer vergeten!

Seizoen 1 heb ik nu helemaal gezien, nu wachten tot nr 2 bij de bieb binnen is gekomen :dance:

Oh mutsen, en ik zet het er nog bij :lol: :lol: :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

Is seizoen 4 nog niet uit op dvd, wel toch?

Volgens Bol wel; sinds november!

Ennnnn:

http://www.watch-dexter-online.net/

seizoen 1 t/m 5 in het Engels :dance:

@mamma van sharondenise wrote:

Oh mutsen, en ik zet het er nog bij :lol: :lol: :lol:

:lol: hihi maakt niet uit; eigen stomme schuld, moet ik maar niet zo nieuwsgierig zijn :mrgreen: En ach, voorlopig ben ik toch nog lang niet toe aan seizoen 5, dus wie weet ben ik 't dan echt wel vergeten :wink:

Gisteren weer de laatste aflevering van seizoen 1 gezien…heerlijk.

Heb ook seizoen 1 van ‘six feet under’ binnen dus daar begin ik binnenkort aan…

Hmm ben nu in seizoen 2 bezig… De eerste aflevering moest ike cht even doorheen… Seizoen 1 was namelijk te goed…

Maar hij begint steeds spannender te worden…

was wel anti climax toen doakes hem had achtervolgd bij de bijeenkomst en het daar mee afgedaan was.

Maar toch weer rete spannend of hij nou gepakt word of niet en hoe hij zich hier in hemelsnaam gaat uit redden!! Ik ga zo weer kijken :mrgreen:

En 4 ben ik aan het binnen halen :mrgreen:

:shock: :mrgreen:

Die Maria toch!!!

:shock: :mrgreen:

Ow is het zo erg dat ik gewoon tegen Dexter aan het praten ben… NIet doen… Oww shitt toch geen camera he!! :shifty:

hahahah JEETJE… Tis wel heel errug gesteld met mij op dit moment volgens mij. :mrgreen:

Ik las net op Wiki dat hij net genezen is van kanker…

Jeetje heftig hoor!