Vond het ook echt heel jammer dat Lumen geen blijvertje is. Zou een leuke wending gegeven hebben voor een volgend seizoen ook spannend omdat ze onervaren is. En ik vond ze heel erg leuk samen :inlove:…maar ik had al zo’n gevoel dat ze weg zou gaan wie weet komt ze nog terug
@Repelsteeltje wrote:
Vond het ook echt heel jammer dat Lumen geen blijvertje is. Zou een leuke wending gegeven hebben voor een volgend seizoen ook spannend omdat ze onervaren is. En ik vond ze heel erg leuk samen :inlove:…maar ik had al zo’n gevoel dat ze weg zou gaanwie weet komt ze nog terug
Ik zei al tegen mijn man dat de schrijvers haar er ten minste nog een paar afleveringen in seizoen 6 hadden moeten houden voordat ze erachter kwam dat haar dark passenger weg was… Dat zou de nieuwsgierigheid van de fans meer hebben geprikkeld denk ik.
Ik was gewoon net echt een beetje teleurgesteld. Sowieso door het seizoen zelf, maar gewoon ook nog eens dat hij zijn grote liefde (zo voelde het denk ik echt voor hem) kwijt raakte. Ik vond het gewoon zielig.
Ik ben toch zo nieuwsgierig naar die spoilers, niet normaal :oops:
Nog 22 nachtjes slapen en dan komt ie weer op tv :dance:
Wij zijn inmiddels bij aflevering 10 van seizoen 5 :dance: :dance: :dance:
Ik heb ergens gelezen dat “Lumen” heeft bijgetekend voor 10 afleveringen in seizoen 6, ze zal dus nog niet helemaal van haar “dark passenger” af zijn … Of gewoon verliefd op Dexter misschien?
Ik vond het wel weer een sterk seizoen, ook sterk hoe hij er elke keer mee wegkomt. Alleen Quinn vond ik een zwak stukje. Gelukkig eindigen niet alle seizoenen zoals 4 … Daar heb ik echt weken mee rondgelopen.
Op naar seizoen 6 !!!
@deetje wrote:
Ik heb ergens gelezen dat “Lumen” heeft bijgetekend voor 10 afleveringen in seizoen 6
Ik hoop het… :oops:
Wat raar, de spoilers doen het niet. Heb het toch echt goed gedaan.
Gelukkig zeg ik niets geks. 8)
Edit beheer: er ontbrak een sluittag {/spoiler}
@Madre wrote:
aflevering 8-9-10
Er gebeuren genoeg spannende dingen waar iets beters mee gedaan had kunnen worden maar op de een of andere manier is de swung niet aanwezig. Echt hetzelfde als bij seizoen 3. Heel gek (dus ik verwacht heeeeeeeel wat van seizoen 6 die er dus blijkbaar gaat komen) 8)
Einde van aflevering 10 gebeurde iets waar ik al op zat te wachten.
Mark vond het ongeloofwaardig, ik niet. Ik vond het zelfs wel leuk.
Ik snap best dat als elkaars soulmates (lijken te) zijn ze met elkaar naar bed gaan.
Vanavond kijken we het seizoen af.
ik vind het seizoen juist behoorlijk bijgedraaid sinds die aflevering 6 of zo. Vind het toch weer rete-spannend, en ook wel de dexter-swung hebben, en op het begin na niet echt te vergelijken met het niveau van seizoen 3 (oke, ook niet met dat van 1,2 en 4).
Enige waar ik me dan aan stoor, is zoals in afl 10 (daar ben ik gebleven), dat het dan bloedstollend spannend is dat deb en quinn hun gaan betrappen, en dat ze wéér een uitweg vinden. Dat vind ik zo jammer hollywodiaans. Ik heb het seizoen dus nog niet uitgekeken, en heb maar 1 wens voor dit seizoen en dat is dat Deb met haar eigen ogen ziet wat haar broer zoal doet. Dan ben ik blij.
@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:aflevering 8-9-10
Er gebeuren genoeg spannende dingen waar iets beters mee gedaan had kunnen worden maar op de een of andere manier is de swung niet aanwezig. Echt hetzelfde als bij seizoen 3. Heel gek (dus ik verwacht heeeeeeeel wat van seizoen 6 die er dus blijkbaar gaat komen) 8)
Einde van aflevering 10 gebeurde iets waar ik al op zat te wachten.
Mark vond het ongeloofwaardig, ik niet. Ik vond het zelfs wel leuk.
Ik snap best dat als elkaars soulmates (lijken te) zijn ze met elkaar naar bed gaan.
Vanavond kijken we het seizoen af.
ik vind het seizoen juist behoorlijk bijgedraaid sinds die aflevering 6 of zo. Vind het toch weer rete-spannend, en ook wel de dexter-swung hebben, en op het begin na niet echt te vergelijken met het niveau van seizoen 3 (oke, ook niet met dat van 1,2 en 4).
Enige waar ik me dan aan stoor, is zoals in afl 10 (daar ben ik gebleven), dat het dan bloedstollend spannend is dat deb en quinn hun gaan betrappen, en dat ze wéér een uitweg vinden. Dat vind ik zo jammer hollywodiaans. Ik heb het seizoen dus nog niet uitgekeken, en heb maar 1 wens voor dit seizoen en dat is dat Deb met haar eigen ogen ziet wat haar broer zoal doet. Dan ben ik blij.
tja, ik had gewoon niet de dexterswung gevoel. Al heb ik mij echt wel geamuseerd hoor…
Ik kijk nu naar seizoen 1 en echt de humor, de muziek ook, de swung, het is gewoon niet vergelijkbaar. Ik vind hem er ook gewoon een beetje ziekig uitzien. WEllicht is het psychisch en komt het omdat ik weet dat hij ziek is, maar het is allemaal net niet ofzo. Dexter blijft Dexter en ik hou van hem :inlove: maar voor ons (ook voor Mark) was het het net niet.
nou seizoen 5 afgekeken
en ik ben toch ook wel teleurgesteld. een behoorlijke anti-climax na die meesterlijke slotaflevering van seizoen 4. het is me allemaal te veel hollywood, te veel alles komt op z’n pootjes terecht (naja, behalve dat lumen dan niet bij hem blijft).
@deetje wrote:
ook sterk hoe hij er elke keer mee wegkomt.
grappig dat je dat sterk noemt, ik vind dat serieus het allergrootste minpunt van de hele serie.zoals ik al zei: ik had er vurig op gehoopt dat hij nu gewoon al was het maar alleen door deb ontmaskerd zou worden. Dat ze dan zo dichtbij zit, en weeeeer het laat gaan, tja, dat vind ik gewoon zwak, vooral omdat je dus op een gegeven moment gewoon wéét dat ie er telkens mee weg komt
@madre wrote:
Heb extra gelet op Joseph en tja, het is een gladde, maar een klein beschuitje sla ik echt niet af hoor. Dan ben ik maar een beetje raar.
haha, het houdt je wel bezig he 8) Ik vind um nog steeds vies, mn door zijn (kunst?)gebit…maar goed, als je nu vertelt dat je ook met laddy best een beschuitje zou eten, dan vind ik je pas echt een stoer wijf 8)
@fiep klophout wrote:
nou seizoen 5 afgekeken
en ik ben toch ook wel teleurgesteld. een behoorlijke anti-climax na die meesterlijke slotaflevering van seizoen 4. het is me allemaal te veel hollywood, te veel alles komt op z’n pootjes terecht (naja, behalve dat lumen dan niet bij hem blijft).
@deetje wrote:
grappig dat je dat sterk noemt, ik vind dat serieus het allergrootste minpunt van de hele serie.zoals ik al zei: ik had er vurig op gehoopt dat hij nu gewoon al was het maar alleen door deb ontmaskerd zou worden. Dat ze dan zo dichtbij zit, en weeeeer het laat gaan, tja, dat vind ik gewoon zwak, vooral omdat je dus op een gegeven moment gewoon wéét dat ie er telkens mee weg komt
@madre wrote:
Heb extra gelet op Joseph en tja, het is een gladde, maar een klein beschuitje sla ik echt niet af hoor. Dan ben ik maar een beetje raar.
haha, het houdt je wel bezig he 8) Ik vind um nog steeds vies, mn door zijn (kunst?)gebit…maar goed, als je nu vertelt dat je ook met laddy best een beschuitje zou eten, dan vind ik je pas echt een stoer wijf 8)
Wie is laddy?
Ik ben het met je eens dat het jammer is dat hij er steeds mee weg komt maar ik heb zo het gevoel dat het einde van seizoen 6 dat het hoofdonderwerp zal zijn.
Persoonlijk ben ik echter blij dat hij dit keer nog niet is gepakt want ik wil zo graag nog een Swungseizoen. Leave with a bang.
Helemaal met je eens ... ik bedoel dan ook: sterk verhaal, ongeloofwaardig dus. Ik begrijp wel dat hij niet ontmaskert wordt, want dan is het verhaal voor Dexter afgelopen. Wat ik dan wel weer spannend vind is dat Deb heel dichtbij komt. In een volgend seizoen zal het voor Dexter waarschijnlijk nog moeilijker worden om alles voor Deb verborgen te houden.
Wat ik echt ongelooflijk vond is hoe hij wegkwam bij die moord in die loods, met die gast in dat plastic erbij ... dat ging mij ook wel erg ver :shock:
@deetje wrote:
Helemaal met je eens … ik bedoel dan ook: sterk verhaal, ongeloofwaardig dus. Ik begrijp wel dat hij niet ontmaskert wordt, want dan is het verhaal voor Dexter afgelopen. Wat ik dan wel weer spannend vind is dat Deb heel dichtbij komt. In een volgend seizoen zal het voor Dexter waarschijnlijk nog moeilijker worden om alles voor Deb verborgen te houden.
Wat ik echt ongelooflijk vond is hoe hij wegkwam bij die moord in die loods, met die gast in dat plastic erbij … dat ging mij ook wel erg ver :shock:
hahaha, die vond ik juist MEESTERLIJK!!!
@Madre wrote:
@deetje wrote:
Helemaal met je eens … ik bedoel dan ook: sterk verhaal, ongeloofwaardig dus. Ik begrijp wel dat hij niet ontmaskert wordt, want dan is het verhaal voor Dexter afgelopen. Wat ik dan wel weer spannend vind is dat Deb heel dichtbij komt. In een volgend seizoen zal het voor Dexter waarschijnlijk nog moeilijker worden om alles voor Deb verborgen te houden.
Wat ik echt ongelooflijk vond is hoe hij wegkwam bij die moord in die loods, met die gast in dat plastic erbij … dat ging mij ook wel erg ver :shock:
hahaha, die vond ik juist MEESTERLIJK!!!
ja ik ook!
maar er was een andere waar ie ontsnapte, in aflevering 10, kan me het voorval zelf helaas nu al niet meer herinneren, maar daar waren hij en lumen zonder ook maar enige uitleg gewoon opeens verdwenen toen deb aankwam, tja, dat vind ik dan echt zwak.
en deetje, had je ‘sterk’ dus verkeerd geinterpreteerd… :wall:
lous, ik bedoelde liddy ipv laddy of wat ik ook schreef

brrrrrrrrrrrr…
Hahah kunnen jullie niet gewoon even hyven of FB of twitteren
Nu zie ik alleen enkeld maar spoilers :mrgreen: Ik lig helemaal stuk!!
Maareuhh ik heb seizoen 1 liggen maar manlief wilt er nog niet aan beginnen :eh: :thumbdown:
@nachtvliinder wrote:
Maareuhh ik heb seizoen 1 liggen maar manlief wilt er nog niet aan beginnen :eh: :thumbdown:
het viel mij ook alweer op, mooi he 8)
maar speciaal voor jou dan: in de laatste spoiler gaat het erover of lous met deze man het bed wil delen…

en zeg maar tegen die man van je dat ie niet weet wat ie mist en dat ie stom is als ie niet wil beginnen aan een van de beste series.
Nee dank je Fiep…
Dan vind je maar geen stoer wijf…
Nee hoor L.ous dan maar niet stoer.
Ieuwwwwwwwww :sick:
Wie is het en gaat hij een grote rol spelen in seizoen 5?
Nachtvlinder,
Geen gezicht hè al die spoilers :lol: :lol:
iedere keer als er iets gepost is dan kijk ik weer, maar dat hoeft net zo goed niet, ik kwel mezelf er enkel maar mee.
Nog 11 dagen tot aflevering 1 seizoen 5 op 13th street :dance:
[/spoiler]
Euuh Fiep nee dank u. Liever Madre dan ik :mrgreen:
En ik zal het doorgeven… Ik wil echt beginnen. Soms ( ze staan op mijn lap ) kijk ik een stukje en dan gauw weer afzetten want jullie maken mij zo nieuwsgierig!! :mrgreen:
Oke 1 ding dan… Die stem had ik niet bij hem verwacht…Gek he
@nachtvliinder wrote:
dan begin je toch lekker zelf?
Ik kijk nu ook weer seizoen 1 op mijn laptopje hoor.
Nou ik weet niet wie die vent is en welke rol hij speelt maar mijn hart springt niet bepaald een gat in de lucht aan het idee van een beschuitje met hem.