oh wat leuk dat er nog meer seizoenen komen :dance: Vraag me wel serieus of ze het niveau zoveel seizoenen vast kunnen houden
dat vraag ik me ook af. vind het ook een beetje jammer nu te weten dat er nog een volgend seizoen komt. betekent dat ie ook in 5 er dus weer onderuit komt. op een gegeven moment houdt het wel een beetje op toch, en dat lijkt me ten koste gaan van de spanning...
Ehm, spoiler much..
Die opmerking of er een seizoen 6 kwam stond in een spoiler en jouw opmerking hier nu niet.
Dus ik weet het nu ook.. :snooty:
nee hoor, lune schreef het open en bloot. ik heb de spoiler van rivella ook met opzet neit geopend.
Ja zag het, had het al veranderd.
Maar ben dus niet zo heel blij. Alles hier staat in spoilers en opeens wordt er van alles buiten spoilers gezegd.
Ga hier dus denk ik niet snel meer kijken. Jammer.
het is gewoon een beetje lastig natuurlijk met tig mensen die in allerlei verschillende seizoenen zitten.
Ik vind zelf de op de reguliere zender uitgezonden programmas wel een goede leidraad voor wat in spoilers en wat niet. Dus dat zou betekenen dat seizoen 4 gewoon besproken kan worden, en mensen die dat nog niet gezien hebben hier niet moeten kijken.
en ook wel handig als er bij een spoiler staat over welke aflevering ie gaat.
Nu is de opmerking over een nieuw seizoen niet heeeeeel veel verradend, maar ben het verder wel met je eens. maar het gaat zo snel he, zoals dat jij uberhaubt vertelde dat er iets heftigs in vier zat, dat vond ik achteraf al te veel om te weten, terwijl het natuurlijk ongeveer 0 info is.
Weer iemand van het bureau die hem verdenkt, en weer iemand die zijn geheim kent en dat op een bepaalde manier gebruikt…
Maar goed, we kijken gewoon verder.
zelfde gevoel een beetje. Na 4 had ik zo het gevoel dat het nu niet op zelfde voet verder kon gaan, en dat gaat het dan eigenlijk wel gewoon… :? Ik vermaak me nog wel, maar ben wel teleurgesteld dat het gewoon door lijkt te kabbelen.
Weer iemand van het bureau die hem verdenkt, en weer iemand die zijn geheim kent en dat op een bepaalde manier gebruikt…
zelfde gevoel een beetje. Na 4 had ik zo het gevoel dat het nu niet op zelfde voet verder kon gaan, en dat gaat het dan eigenlijk wel gewoon… :? Ik vermaak me nog wel, maar ben wel teleurgesteld dat het gewoon door lijkt te kabbelen.
Spoiler afl 6 en 7 seizoen 5.
Precies, Mark en ik hadden gisteren echt een twijfel of we wel of niet 6 en 7 gingen kijken. Gedaan en die waren een stuk beter en leuker. Maar het niveau van 1 en 4 gaat het denk ik niet krijgen.
Precies, Mark en ik hadden gisteren echt een twijfel of we wel of niet 6 en 7 gingen kijken. Gedaan en die waren een stuk beter en leuker. Maar het niveau van 1 en 4 gaat het denk ik niet krijgen.
haha wat liggen we heerlijk op 1 lijn. Ik vind het ook echt vanaf afl 6 wel de juiste kant op gaan. Het is nog lang geen topseizoen maar dat kabbelende van de eerste afleveringen is er wel vanaf.
maar uh, die quinn he, die vind ik zooooo vies, ik kan me zoooo niet voorstellen dat een deb (of eenieder welke andere vrouw) daar naast wil liggen…
haha wat liggen we heerlijk op 1 lijn. Ik vind het ook echt vanaf afl 6 wel de juiste kant op gaan. Het is nog lang geen topseizoen maar dat kabbelende van de eerste afleveringen is er wel vanaf.
maar uh, die quinn he, die vind ik zooooo vies, ik kan me zoooo niet voorstellen dat een deb (of eenieder welke andere vrouw) daar naast wil liggen…
hahaha, nou ik vind hem niet lelijk, ook niet topaantrekkelijk ofzo…
Ik zou er verder niets mee willen, maar 1 klein beschuitje, ach…
Wij gaan morgen denk ik het seizoen afkijken. Vanavond bezoek. [/spoiler]
ik zou nog liever met batista het bed delen en ik twijfel zelfs of ik niet ook liever nog met masuka zou slapen dan met quinn… hoewel, masuka is wel heul vies he…
al vond ik um formidabel in die scene waar ie zijn fantasie de vrije loop liet toen ze de arts en dingetje in folie gewikkeld vonden
ik zou nog liever met batista het bed delen en ik twijfel zelfs of ik niet ook liever nog met masuka zou slapen dan met quinn… hoewel, masuka is wel heul vies he…
al vond ik um formidabel in die scene waar ie zijn fantasie de vrije loop liet toen ze de arts en dingetje in folie gewikkeld vonden
Hahahaha, nou je laat mij helemaal stom voelen, alhoewel, ik val op totaal andere mannen dan jij dus ik zal het mij niet persoonlijk aantrekken. 8)
En Masuka…NOPE-NEVER!!!
Ook niet omdat hij zoveel fantasie heeft. Was weer een geweldige scene en gewoon ook heel goed opgelost van Dexter. Vond het erg leuk. Denk dat ik daarom ook blij was met die aflevering. Er gebeurde weer echt iets dexterssssss…
Ik deel de mening over quinn wat een gluiperd :sick: maar batista is wat mij betreft ook een no-go :mrgreen: Geloof dat ik alleen dexter maar erg smakelijk vind
Mijn mening over heel seizoen 5
Al met al heb ik erg weer erg genoten al waren er wel wat dingen jammer. De foute vriendjes van Deb zijn inmiddels wel uitgemolken vind ik. Ook idd weer een collega die hem door heeft maar als hij dan net beet heeft weer loslaat jammer. Ook de scene met quinn bij de bus van liddy dat Dexter net niet ondekt werd was ook wel weer erg makkelijk. Ook de escape uit de laatste aflevering dat deb dexter en lumen ongezien liet gaan vond ik wat slap. Beetje anticlimax dat het zo makkelijk ging. Voorspelbaar dat Lumen niet zou blijven. Wie weet komt hier nog een vervolg op in seizoen 6? Ik vond dat dexter nu er wel heel toevallig net wel goed vanaf kwam op een te lieve manier. Toch vond ik het geheel met het verhaal van de groep mannen wel weer goed bedacht en op zich best spannend. Ik was in ieder geval weer verslaafd en heb in 4 avonden heel het seizoen bekeken. Ik ga eventuele verdere seizoenen gewoon weer kijken.
En idd die scene met masuka GEWELDIG :mrgreen: Ook de manier hoe het gefilmd was met masuka die helemaal los ging met al die gebaren enzo die hij erbij maakte heerlijk vond die idd helemaal dexter zoals het bedoelt was :mrgreen: .
Nou ik heb 1 en 2 gezien. Het idee was dat Roel en ik samen zouden kijken maar hij loopt wat achter - heeft namelijk alleen nog maar afl 1 van deel 1 gezien :shifty:
Maaruh ik ga even dexter pauze houden en dan denk ik in loop van mijn laatste studie module mezelf trakteren op deel 3.
Er gebeuren genoeg spannende dingen waar iets beters mee gedaan had kunnen worden maar op de een of andere manier is de swung niet aanwezig. Echt hetzelfde als bij seizoen 3. Heel gek (dus ik verwacht heeeeeeeel wat van seizoen 6 die er dus blijkbaar gaat komen) 8)
Einde van aflevering 10 gebeurde iets waar ik al op zat te wachten.
Mark vond het ongeloofwaardig, ik niet. Ik vond het zelfs wel leuk.
Ik snap best dat als elkaars soulmates (lijken te) zijn ze met elkaar naar bed gaan.
Tja, helaas zoals ik al dacht, beetje het niveau van seizoen 3.
Heb nu nog hogere verwachtingen voor seizoen 6.
Paar dingen waren voor mij voorspelbaar.
Deb die ze liet gaan omdat ze het stiekem gewoon mooi vond. , Dex die loog over het bloed op de schoen, voor wat hoort wat idee…
Ik vond het toch echt verdrietig dat Lumen besloot weg te gaan. Ik had het wel een beetje gedacht, dat als haar demons weg zouden zijn haar gevoel van ‘the same’ ook weg zou gaan, maar ik vind het toch gewoon heel jammer.
Ik vond ze gewoon ook echt leuk samen. Dexter was echt gelukkig, wellicht om verkeerde omstandigheden/redenen, maar hij had echt het gevoel zijn match te hebben gevonden, zijn soulmate. Maar goed.
Heb extra gelet op Joseph en tja, het is een gladde, maar een klein beschuitje sla ik echt niet af hoor. Dan ben ik maar een beetje raar. 8)