Dexter

Ik zag het gisteren uit mijn ooghoeken voorbij komen bij boulevard.

Ben ondertussen bij de ene laatste aflevering van deel 1 aanbeland.

Had een paar dagen afkickverschijnselen omdat de dvd speler het begaf maar voor 40 euro heb je tegenwoordig een nieuwe - dus dat leed even snel verholpen.

Ik moet nu op pad voor deel 2.

@mamma van sharondenise wrote:

Dexter-acteurs vragen scheiding aan

van onze redactie

Michael C. Hall en zijn vrouw Jennifer Carpenter zetten na twee jaar huwelijk een punt achter hun relatie.

Het koppel, dat broer en zus vertolkt in de hitserie Dexter, houdt het na twee jaar huwelijk voor gezien. De twee waren al enige tijd uit elkaar en een woordvoerder van het stel heeft laten weten dat een verzoening er niet meer in zit, zo meldt Entertainment Weekly.

De bekendmaking komt slechts één dag nadat Michael zijn hodgkin-behandeling afrondde. Gedurende zijn strijd tegen de ziekte stond zijn vrouw Jennifer hem door dik en dun bij. Michael en Jennifer hadden sinds 2007 een relatie en trouwde in januari 2009.

oh, jammer…

Oh, jammer :frowning:

Wanneer komt seizoen 5 in nl op tv? Is dat al bekend?

Bella, hoe vond je seizoen 1?

ik vind seizoen 1 goed! Ik vermaak me prima en moet me elke avond beheersen niet meerdere afleveringen te gaan kijken.

Net deel twee gekocht. Als kadootje voor mezelf omdat ik zo hard werk aan gezin, werk en studie :mrgreen:

Oh help, wij zijn helemaal verslaafd. Vrijdag heb ik deel 1&2 gekregen, we zijn nu al bij de 3e disk van seizoen 1…

Echt super

Ik heb net disk 1 van deel twee erop zitten.

ik ben in seizoen vijf begonnen :dance:

en na twee afleveringen kan ik zeggen dat

ik toch redelijk warm zet met mijn gevoel dat dex zelf nog wel eens verdacht zou kunnen worden van rita’s dood.

ik ben benieuwd of seizoen 5 het hoge niveau van 4 kan vasthouden.

@fiep klophout wrote:

ik ben in seizoen vijf begonnen :dance:

en na twee afleveringen kan ik zeggen dat

ik toch redelijk warm zet met mijn gevoel dat dex zelf nog wel eens verdacht zou kunnen worden van rita’s dood.

ik ben benieuwd of seizoen 5 het hoge niveau van 4 kan vasthouden.

Ik vind van wel, ik zit nu aflevering 10 van seizoen 5 te kijken en het is nog steeds echt Dexter :thumbup:

Heb net de season final er op zitten van seizoen 5 voor de mensen die willen weten of er nog een seizoen 6 of meer aan komt…

The series was picked up by Showtime for a sixth season, which was billed as not being the final season, leaving possibilities open for a seventh. :dance: :dance: :dance:

@Drella wrote:

Oh, jammer :frowning:

Wanneer komt seizoen 5 in nl op tv? Is dat al bekend?

Bella, hoe vond je seizoen 1?

Als je 13th street kan ontvangen dan kan je vanaf 24 januari het 5de seizoen volgen.

http://pietboon.wordpress.com/2010/11/22/dexter-seizoen-5-vanaf-24-januari-in-nederland-te-zien/

dan al joh? dat had ik wslk met wachten nog wel vol kunnen houden…

(hoewel, dan zou ik weer de helft missen vanwege baartoestanden en zo. en ik vind het ook wel lekker om er gewoon een paar afleveringen doorheen te jassen op een avond omdat ik daar gewoon zin in heb)

Wij keken van de week de laatste van seizoen 5… En met kerst krijgt mn man seizoen 1, dus kunnen we opnieuw beginnen tot 6 begint :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

dan al joh? dat had ik wslk met wachten nog wel vol kunnen houden…

(hoewel, dan zou ik weer de helft missen vanwege baartoestanden en zo. en ik vind het ook wel lekker om er gewoon een paar afleveringen doorheen te jassen op een avond omdat ik daar gewoon zin in heb)

Ja joh, als seizoen 5 net zo bloedstollend spannend als 4 is dan houd dat enkel maar de weeën tegen door de adrenaline.

Kan je het maar beter gehad hebben, dan kan je in februari gewoon lekker rustig bevallen.

Is seizoen 5 ook goed, of is het ook weer een minder seizoen zolas bijv seizoen 3.

En er komt gewoon nog een seizoen 6 en ook misschien een seizoen 7 aan, wat een goed nieuws zeg!!! :dance:

Ben wel benieuwd of de scheiding van Hall en Carpenter invloed heeft op de chemie tussenbeide in de serie.

oh wat leuk dat er nog meer seizoenen komen :dance: Vraag me wel serieus of ze het niveau zoveel seizoenen vast kunnen houden (ik heb 3 dus nog steeds niet gezien, ik hoor inderdaad alleen maar dat die minder is).

Ik heb geen 13th street, dus ik zal moeten wachten op de vpro voor seizoen 5. Of wellicht toch eens gaan kijken hoe dat downloaden werkt :shifty:

@Madre wrote:

@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:
Gisteren is de laatste aflevering van seizoen 5 uitgezonden in Amerika…

Binnenkort beginnen Mark en ik eraan beginnen… :dance:

ik ook!!!

ooooooh we moeten gewoon weer duo-kijken… :inlove:

Maar ik download voor nu en dat duurt volgens mijn computer nog 12 dagen. 8)

Zodra de box te koop is, koop ik ze alle 5… :inlove:

Lous ik wil ze wel lenen…of dvdtjes meenemen en mark lief aankijken dat hij ze voor me brand?

Ik heb er nu zoveel over gehoord dat ik wel erg nieuwsgierig ben geworden maar dan wil ik het wel vanaf aflevering1 zien…

@Drella wrote:

oh wat leuk dat er nog meer seizoenen komen :dance: Vraag me wel serieus of ze het niveau zoveel seizoenen vast kunnen houden

dat vraag ik me ook af. vind het ook een beetje jammer nu te weten dat er nog een volgend seizoen komt. betekent dat ie ook in 5 er dus weer onderuit komt. op een gegeven moment houdt het wel een beetje op toch, en dat lijkt me ten koste gaan van de spanning...

@fiep klophout wrote:

@Drella wrote:
oh wat leuk dat er nog meer seizoenen komen :dance: Vraag me wel serieus of ze het niveau zoveel seizoenen vast kunnen houden

dat vraag ik me ook af. vind het ook een beetje jammer nu te weten dat er nog een volgend seizoen komt. betekent dat ie ook in 5 er dus weer onderuit komt. op een gegeven moment houdt het wel een beetje op toch, en dat lijkt me ten koste gaan van de spanning...

Ehm, spoiler much..

Die opmerking of er een seizoen 6 kwam stond in een spoiler en jullie opmerkingen hier nu niet.

Dus ik weet het nu ook.. :snooty:

Dames, kunnen we aub spoilers gebruiken?

vind dit niet zo heel leuk geloof ik…

@Madre wrote:

@fiep klophout wrote:
@Drella wrote:

Ehm, spoiler much..

Die opmerking of er een seizoen 6 kwam stond in een spoiler en jouw opmerking hier nu niet.

nee hoor, lune schreef het open en bloot. ik heb de spoiler van rivella ook met opzet neit geopend.

@fiep klophout wrote:

@Madre wrote:
@fiep klophout wrote:
@Drella wrote:

Ehm, spoiler much..

Die opmerking of er een seizoen 6 kwam stond in een spoiler en jouw opmerking hier nu niet.

nee hoor, lune schreef het open en bloot. ik heb de spoiler van rivella ook met opzet neit geopend.

Ja zag het, had het al veranderd.

Maar ben dus niet zo heel blij. Alles hier staat in spoilers en opeens wordt er van alles buiten spoilers gezegd.

Ga hier dus denk ik niet snel meer kijken. Jammer.