Dexter

Wij hebben gister afl 2 gezien van seizoen 5.

Idd wel slim om ook algemene dingen onder een spoiler te gooien.

Ik denk dat mijn man seizoen 1 kado krijgt voor Sinterklaas en dan 2 voor zn verjaardag en 3 voor kerst :lol: Wil ook wel opnieuw kijken, dat is wel heel fijn aan mijn selectieve geheugen’ op tvgebied vergeet ik echt alles dus het zal voor mij weer net zo spannend zijn :mrgreen:

Rond bladzijde 8 van dit topic zijn trouwens spoilers over deel 4 van een paar kokkers, ook mijn reactie op het einde.

ik heb al een plaatje van deel 5 gezien dus ik weet al of het een paar jaar overslaat of niet.

@Drella wrote:

:cry: :cry: :cry: ongelofelijk…

ik heb gisteren de aflevering volgens mij voor de 4de keer gezien, en ik moest weer huilen. nu wil ik best de hormonen de schuld geven, maar ik verdenk de kwaliteit van de serie ervan er ook iets mee van doen te hebben…

ik zag dat de verwachtingen zijn dat 13 street in januari of feb begint met 5. misschien dat ik daar wel op wacht.

mama van sharon

ik had precies hetzelfde voorgevoel over dat deb eraan zou gaan.

zie spoilers op blz 10

Ja ik had vannacht als soort van nazorg al jullie spoilers zitten lezen, eigenlijk het hele toppic, alle 20 blz.

Ik wil nu dus gewoon weer alles zien!!

Ik had dit wel verwacht - sowieso kon hij zelf ook niet echt verder gaan op deze manier met zijn gezin - er ging hoe dan ook wat gebeuren.

Ik kon de vorige afleveringen wel gewoon volgen maar in de laatste merk je wel dat er allerlei endjes aan elkaar geknoopt worden waar ik niet helemaal van de hoed en rand wist om het echt te kunnen plaatsen maar dat er cirkels weer rond waren was wel duidelijk.

Heb dit topic eens van voor naar achteren een beetje doorgelezen - de spoilers gelaten voor wat ze waren - kwam er iig achter dat John Lithgow een prijs had gewonnen. Vond hem altijd al goed en in Dexter echt geweldig.

Kwam op internet tegen dat broer en zus in werkelijkheid getrouwd zijn maar dat wisten jullie vast allang.

had een tweedehandsie op het oog maar die was vandaag verdwenen. Wilde het nog eens proberen met mijn oude laptoppie maar dat hoeft dus niet meer.

Ik mis Dexter!! :frowning:

mijn moeder vroeg net of ik nog een kadootje voor mij en voor roel wist voor sint of kerst (waar we dan ook aan gingen doen) dus ik doe mij voor mij en roel samen deel 1 van Dexter :mrgreen: Kunnen we kijkafspraakjes maken om samen te kijken.

Nou we hebben deel 1 in huis - om een keer in onze eigen schoen te doen geloof ik :mrgreen:

Maar ik geloof dat we een beetje gaan valspelen en we hebben voor morgen een kijkafspraakje gemaakt met z’n tweeen.

Vaders en zijn vrouw waren vandaag voor verjaardag lasse hier en gaven aan dexter te hebben willen volgen lately maar ze snapten het niet. Nou kunnen ze mooi na ons iig deel 1 kijken.

Ik ben vandaag begonnen met afl. 1 van seizoen 1 :lol: Beter laat dan nooit toch :mrgreen:

@Vicky wrote:

Ik ben vandaag begonnen met afl. 1 van seizoen 1 :lol: Beter laat dan nooit toch :mrgreen:

Wij moeten nog beginnen - heb hem klaar liggen maar we willen het samen kijken maar moet je wel tegelijk thuis zijn of niet dat Roel al slaapt als ik nog iets voor mijn studie moet doen.

@Vicky wrote:

Heel veel plezier, je zal er geen spijt van krijgen.

Ik wil seizoen 5 zien.

Als iemand weet wanneer 13th street gaat uitzenden, wil je me dan even waarschuwen :pray:

@Vicky wrote:

Heb net ook deel 1 zitten kijken - Roel was al in slaap gevallen op de bank maar ik dacht ik heb al lang genoeg gewacht. Heerlijk in mijn eentje zitten smullen. Grappig om te zien dat de meeste er in iig in seizoen vier nog in zitten - wat ouder en rijper weliswaar.

Moest me beheersen om niet gelijk ook afl 2 te kijken maar dan wordt het echt te laat.

Vicky vanaaf afl 2 van deel 1??

Ik ga nu aan mijn studie werken en hou mezelf voor als kadootje aan het einde van de avond.

@Bella wrote:

Vicky vanaaf afl 2 van deel 1??

Ik ga nu aan mijn studie werken en hou mezelf voor als kadootje aan het einde van de avond.

Nope, woensdag… Maandagavond sport ik van 19-21. Morgenavond heb ik knutselavond op Kaylee haar school en woensdag ga ik mezelf trakteren op nog een aflevering van Dexter :mrgreen:

Gisteren afl. 2 van seizoen 5 gekeken. Na het einde van seizoen 4, wilde wij persé verder kijken. Dus de eerste 8 delen van seizoen 5 gedownload.

Blijft leuk…

Gisteren is de laatste aflevering van seizoen 5 uitgezonden in Amerika…

Binnenkort beginnen Mark en ik eraan beginnen… :dance:

@Madre wrote:

ik ook!!!

@fiep klophout wrote:

@Madre wrote:

ik ook!!!

ooooooh we moeten gewoon weer duo-kijken… :inlove:

Maar ik download voor nu en dat duurt volgens mijn computer nog 12 dagen. 8)

Zodra de box te koop is, koop ik ze alle 5… :inlove:

Dexter-acteurs vragen scheiding aan

van onze redactie

Michael C. Hall en zijn vrouw Jennifer Carpenter zetten na twee jaar huwelijk een punt achter hun relatie.

Het koppel, dat broer en zus vertolkt in de hitserie Dexter, houdt het na twee jaar huwelijk voor gezien. De twee waren al enige tijd uit elkaar en een woordvoerder van het stel heeft laten weten dat een verzoening er niet meer in zit, zo meldt Entertainment Weekly.

De bekendmaking komt slechts één dag nadat Michael zijn hodgkin-behandeling afrondde. Gedurende zijn strijd tegen de ziekte stond zijn vrouw Jennifer hem door dik en dun bij. Michael en Jennifer hadden sinds 2007 een relatie en trouwde in januari 2009.