Dexter

@Nefarious wrote:

Ik heb bijna zitten huilen met de laatste aflevering. :frowning:

ja… :frowning:

Echt zoo heftig, zag m echt niet aankomen :shock:

En aflevering 1 van het nieuwe seizoen ook al gezien… :frowning:

@Lune wrote:

@Nefarious wrote:

alles wat voorloopt op de huidig uitgezonden afl misshcien even spoileren? Zelfs als het redelijk algemeen blijft…

@Madre wrote:

ooooh ik vind het superleuk dat je kijkt Bella, maar echt eeuwig zonde dat je niet NU stopt en bij het begin begint.

Ik vindt het gewoon veel te spannend - ik heb zelden de laatste jaren iets gezien wat me zo intrigreerd (of hoe schrijf je dat :shifty: ) en lekker duidelijk ook elke avond op het zelfde tijdstip - heb anders nooit door wat, wanneer is.

Zeker niet met jaren onregelmatig gewerkt te hebben - volgde nooit wat eigenlijk.

Heb getracht deel 1 tweedehands te bestellen via bol.com maaruh ik denk dat mijn 10 jaar oude laptop al dat hippe gedoe niet aan kan - heb pc trouble - dus moet even wat anders bedenken.

Meiden ik moet elke vrije avond aan een studie spenderen en heb nu een kadootje voor mezelf om op tijd te beginnen ipv halve avond te vergooien aan god mag weten wat. Dus ik ga dit niet meer van me af laten pakken ondanks al jullie wijze raad om eerst al het andere te kijken.

Maar ik neem aan dat deel vijf wel even gaat duren voor ze dat gaan uitzenden - zullen we afspreken dat ik dan netjes bij ben :mrgreen:

Men heb net de aflevering van gisteren gekeken.

Het is echt killing, zo f*cking spannend.

Ik begrijp dat ik vanavond een zakdoekje bij de hand moet houden, bij de laaste aflevering.

@mamma van sharondenise wrote:

Ik begrijp dat ik vanavond een zakdoekje bij de hand moet houden, bij de laaste aflevering.

er komt er nog 1 na die van vanavond, toch?

@fiep klophout wrote:

Nee toch?

Vanavond is afl 12

Gister was afl 11, op de vpro site staat dat dit Afl. 11 Wish you were here was, maar moest zijn Hello Dexter Morgan.

Vanavond Afl. 12: The Getaway

Ik ga even wiki informeren, en dan maar alle spoilers ontwijken :shifty:

@fiep klophout wrote:

@Lune wrote:
@Nefarious wrote:

alles wat voorloopt op de huidig uitgezonden afl misshcien even spoileren? Zelfs als het redelijk algemeen blijft…

Ben ik wel voor want ik vind het juist zo leuk om me te laten verrassen - hoewel je ergens wel aanvoelt komen dat dit weleens goed mis kan gaan - maar nu ga ik toch al gerichter bepaalde kanten op denken door wat hier geschreven wordt.

@fiep klophout wrote:

Nee toch?

Vanavond is afl 12

Gister was afl 11, op de vpro site staat dat dit Afl. 11 Wish you were here was, maar moest zijn Hello Dexter Morgan.

Vanavond Afl. 12: The Getaway

Ik ga even wiki informeren, en dan maar alle spoilers ontwijken :shifty:

doe maar niet. spoilers zijn zo zonde om per ongeluk te lezen. als gisteren 11 was, dan is vanavond idd de laatste.

Ja klopt hoor Fiep vanavond de laatse.

Zonder spoilers te zien.

Ik laat mij verassen vanavond.

maar de reactie zal ongeveer zo zijn denk ik.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Zoiets :mrgreen:

tot straks!!

Van de laatste aflevering van het 4e seizoen ben ik serieus dagen van slag geweest, en mijn man trouwens ook.

spoileren lous…

spoiler over laatste aflevering

ik vond het echt jammer uberhaubt te weten dat er iets heftigs gign gebeuren. Juist omdat het in die laatste minuten gebeurt, als je dan door dit soort opmerkingen al weet dat er nog iets moet komen, komt het toch minder als een verrassing

(en mijn msn doet het niet. dan weet je dat :angel: )

Ah, vroeg mij het al dagen af.

Stomme msn.

@Madre wrote:

Van de laatste aflevering van het 4e seizoen ben ik serieus dagen van slag geweest, en mijn man trouwens ook.

Nou gelukkig kunnen we er dan openlijk over praten, kan jullie ons een soort van slachtoffer hulp bieden :wink:

Hadden jullie seizoen 5 al gezien, voor zover dat mogelijk is.

Ik ben erg benieuwd wanneer de vpro daarmee begint.

Hopelijk over niet te lang.

Dan zal het wel een wekelijkse aflevering worden, denk ik.

Hey, ik heb net mijn opmerking in de spoiler gezet, doe jij dat ook eens 8)

wij hebben 5 nog niet gezien, daar beginnen we pas aan als alle afleveringen in Amerika zijn geweest. En eigenlik willen we alle seizoenen nog een keer zien.

Ja ik wil ze ook wel weer terug zien, merk dat ik vooral seizoen 1 en 2 al doorelkaar aan het halen ben.

Enkel zo jammer dat het :shock: effect wel weg is, maar Dexter blijft natuurlijk cool om te zien.

ik denk dat ik maar niet ga kijken want ik begin een steeds banger vermoeden te krijgen en ik weet niet of mijn tere hartje daar tegen kan.

Ow echt vanavond de laatste alweer? Wat gek, ik had ook mijn hoofd zitten dat maandag de laatste zou zijn :eh:

Oh ik ben echt zó benieuwd wat er gaat gebeuren :shifty:

Slik, verder even sprakeloos :frowning:

:cry: :cry: :cry: ongelofelijk…

Ik had dus iets heel ander verwacht hè.

Had ik namelijk al eerder opgevangen ergens, maar dat bleek dus niet waar te zijn.

Dat Deb het niet zou overleven.

S.hit man, en hoe nu verder dan?

Ik denk dat seizoen 5 begint met een enorme sprong in de tijd, zodat Harrinson al een groot kind is.

wat denken jullie?