Heb zowaar gisteren ook een hele aflevering van gezien - vind het echt heerlijk om naar te kijken.
Had vroeger al een John Lithgow zwak al weet ik niet meer precies welke films dat waren - is ook al best lang geleden. En wat een verschil met third rock from te sun :lol:
zonde zonde zonde om er nu in te vallen bella. STOP MET KIJKEN! En begin netjes op het begin :thumbup:
Heb zowaar gisteren ook een hele aflevering van gezien - vind het echt heerlijk om naar te kijken.
Had vroeger al een John Lithgow zwak al weet ik niet meer precies welke films dat waren - is ook al best lang geleden. En wat een verschil met third rock from te sun :lol:
zonde zonde zonde om er nu in te vallen bella. STOP MET KIJKEN! En begin netjes op het begin :thumbup:
jaaaaaaaah…
Begin aub met seizoen 1…
Ja echt doen hoor Bella.
Je heb zoveel gemist, je MOET gewoon vanaf afl 1 van seizoen 1 beginnen.
ik heb seizoen 2 3 en 4 wel voor je, op dvd. Met onwijs slechte ondertiteling, dat wel, maar verder mag je ze best lenen. (al moet ik even zoeken waar ze zijn, of ik ze niet heb uitgeleend en zo)
Moet nog wel wat werk afmaken vandaag, dus dat wordt straks nog even doorbikkelen na dexter :shifty: maar op tv kijkt toch wel vele malen leuker dan op uitzendinggemist.
Bij seizoen 1 had ik dat ook wel, dat ik het zo spannend vond (maar nu misschien nog wel meer). Seizoen 3 heb ik dus nog niet gezien :oops: die staat op verlanglijstje voor kerst :mrgreen:
Ik had dat bij de andere seizoenen niet zo erg als bij deze.
Seizoen 4 is ook na het 3de ietswat tegenvallende (voor zover Dexter kan tegenvallen) seizoen wel heel erg goed hoor, te goed eigenlijk.
Zenuwslopend dit.
ja ik vind vier ook wel echt even sterk als 1. 2 vond ik ook goed, 3 vond ik echt heel erg duidelijk minder. Echt precies hetzelfde als bij Six Feet Under.
Seizoen 4 is gewoon heerlijk grimmig, je wordt er haast onpasselijk van
Sorrie maar ik het nu twee avonden achter elkaar gezien na af en toe vorige week maar ik moet echt vanavond weer kijken hoor.
Moest trouwens wel een beetje lachen om dat jongetje gisteren (voor zover ik niet onpasselijk werd van het idee dat iemand mijn zoon zou meenemen en er zo mee om zou gaan) vond het zo knap dat na een paar dagen gevangenschap izjn haar nog zo goed in een scheiding zat 8)