Dexter

@Bella wrote:

Heb zowaar gisteren ook een hele aflevering van gezien - vind het echt heerlijk om naar te kijken.

Had vroeger al een John Lithgow zwak al weet ik niet meer precies welke films dat waren - is ook al best lang geleden. En wat een verschil met third rock from te sun :lol:

zonde zonde zonde om er nu in te vallen bella. STOP MET KIJKEN! En begin netjes op het begin :thumbup:

@fiep klophout wrote:

@Bella wrote:
Heb zowaar gisteren ook een hele aflevering van gezien - vind het echt heerlijk om naar te kijken.

Had vroeger al een John Lithgow zwak al weet ik niet meer precies welke films dat waren - is ook al best lang geleden. En wat een verschil met third rock from te sun :lol:

zonde zonde zonde om er nu in te vallen bella. STOP MET KIJKEN! En begin netjes op het begin :thumbup:

jaaaaaaaah…

Begin aub met seizoen 1…

@Madre wrote:

@fiep klophout wrote:
@Bella wrote:

jaaaaaaaah…

Begin aub met seizoen 1…

Ja echt doen hoor Bella.

Je heb zoveel gemist, je MOET gewoon vanaf afl 1 van seizoen 1 beginnen.

Ik heb af en toe wel een flard gezien destijds- weet dat het iets is met zijn vader. Telt dat mee :shifty:

Ik heb nu de afleiding nodig maar ga wel op zoek naar de eerdere delen - je kon ze laatst winnen op de radio - dus moest wel aan dit topic denken.

Ik ga maar eens op zoek naar die delen iig en kijken ofik wat centjes over heb in deze dure tijd.

@Bella wrote:

Ik heb af en toe wel een flard gezien destijds- weet dat het iets is met zijn vader. Telt dat mee :shifty:

Ik heb nu de afleiding nodig maar ga wel op zoek naar de eerdere delen - je kon ze laatst winnen op de radio - dus moest wel aan dit topic denken.

Ik ga maar eens op zoek naar die delen iig en kijken ofik wat centjes over heb in deze dure tijd.

Wie weet hebben L.ous of Fiep wel een kopietje voor je :angel:

volgens mij kijken die ze telkens op nieuw als er weer een nieuw deel uitkomt - oid :mrgreen:

Maaruh zag dat ze tweedehands aangeboden werden op bol com - dus wellicht is dat een idee :mrgreen:

ik heb seizoen 2 3 en 4 wel voor je, op dvd. Met onwijs slechte ondertiteling, dat wel, maar verder mag je ze best lenen. (al moet ik even zoeken waar ze zijn, of ik ze niet heb uitgeleend en zo)

en nu ned 3 afzetten he bella :naughty:

Ik zit er weer klaar voor! :dance:

Moet nog wel wat werk afmaken vandaag, dus dat wordt straks nog even doorbikkelen na dexter :shifty: maar op tv kijkt toch wel vele malen leuker dan op uitzendinggemist.

Het is inderdaad weer smullen dit seizoen :drool:

Men het is zo spannend, ik heb er gewoon buikpijn van :shifty:

Aaargh idd… je voelt de spanning gewoon in je eigen lijf :shifty:

Ik had dat bij de andere seizoenen niet zo erg als bij deze.

Seizoen 4 is ook na het 3de ietswat tegenvallende (voor zover Dexter kan tegenvallen) seizoen wel heel erg goed hoor, te goed eigenlijk.

Zenuwslopend dit.

Bij seizoen 1 had ik dat ook wel, dat ik het zo spannend vond (maar nu misschien nog wel meer). Seizoen 3 heb ik dus nog niet gezien :oops: die staat op verlanglijstje voor kerst :mrgreen:

Zo, werk is ook klaar, dus ik ga maar eens slapen :angel:

@mamma van sharondenise wrote:

Ik had dat bij de andere seizoenen niet zo erg als bij deze.

Seizoen 4 is ook na het 3de ietswat tegenvallende (voor zover Dexter kan tegenvallen) seizoen wel heel erg goed hoor, te goed eigenlijk.

Zenuwslopend dit.

ja ik vind vier ook wel echt even sterk als 1. 2 vond ik ook goed, 3 vond ik echt heel erg duidelijk minder. Echt precies hetzelfde als bij Six Feet Under.

Seizoen 4 is gewoon heerlijk grimmig, je wordt er haast onpasselijk van :angel:

Ik vond dit seizoen niet zo heel sterk beginnen eigenlijk, maar nu :shock:

Sorrie maar ik het nu twee avonden achter elkaar gezien na af en toe vorige week maar ik moet echt vanavond weer kijken hoor.

Moest trouwens wel een beetje lachen om dat jongetje gisteren (voor zover ik niet onpasselijk werd van het idee dat iemand mijn zoon zou meenemen en er zo mee om zou gaan) vond het zo knap dat na een paar dagen gevangenschap izjn haar nog zo goed in een scheiding zat 8)

Ehm… was dat niet de jaren 50 look die Arthur hem aangemeten had…? Eerst zat zn haar niet zo strak in de gel toch?

Ik kon er ook heeeel slecht tegen idd, het ideee :frowning:

vroeg ik me inderdaad wel even af of inderdaad die arthur dat haar misschien zo gedaan had - zo wel beter kloppen iig.

ooooh ik vind het superleuk dat je kijkt Bella, maar echt eeuwig zonde dat je niet NU stopt en bij het begin begint.

Ik heb bijna zitten huilen met de laatste aflevering. :frowning:

Ik zat gewoon met een bonzend hart voor de tv gisteren :o :shifty: Mèn wat een spannend seizoen.

Bella, ga eens als de wiedeweerga het héle seizoen kijken, in de goede volgorde!