En ik zag trouwens dat er vanavond ook Dexter is! Dus vergeet niet te kijken
(vpro site over dexter vind ik trouwens erg onduidelijk in deze. Enige wat daar staat is ‘werkdagelijks te zien’ :eh: Blijkbaar hoort de zaterdag daar ook bij. Bij de aflveringsinfo - die ik overigens nog niet gelezen heb - staat ook niet bij op welke dag ze uitgezonden worden. Minpuntje voor de vpro.)
En ik zag trouwens dat er vanavond ook Dexter is! Dus vergeet niet te kijken
(vpro site over dexter vind ik trouwens erg onduidelijk in deze. Enige wat daar staat is ‘werkdagelijks te zien’ :eh: Blijkbaar hoort de zaterdag daar ook bij. Bij de aflveringsinfo - die ik overigens nog niet gelezen heb - staat ook niet bij op welke dag ze uitgezonden worden. Minpuntje voor de vpro.)
Oh echt ik ga meteen kijken.
Goed van jou dat je het even zegt :thumbup:
Ja ind een beetje raar hoor.
Ook met de aankondiging van het programma.
Wij kijken dagelijks ned 3 enkel niet op de goede tijdstippen blijkbaar om de promo’s te zien.
Vorige keer kregen we ook nog mailtjes wanneer het weer begon enzo, dit keer ook niet gezien.
DORDRECHT - De voormalige politieagent Sander V. die het 12-jarige meisje Milly Boele om het leven bracht, heeft zijn inspiratie mogelijk gehaald uit de tv-serie Dexter.
Die opvatting poneerde de rechtbank in Dordrecht tijdens de rechtszaak, aldus de Spits vandaag. Dexter is een populaire televisieserie over een moordenaar die bij de politie werkt.
In zijn slotwoord gisteren zei Sander V. wel dat hij had gehandeld in een vlaag van verstandsverbijstering. ‘‘Er is nooit sprake geweest van seksueel misbruik en ik heb geen plan gehad Milly te vermoorden. Ik heb gehandeld in een vlaag van verstandsverbijstering.’’ Hij vindt dat hij geen recht heeft op vergeving. " Ik vraag niet om vergeving, want daar heb ik helemaal geen recht op. Ik heb wel spijt. En ondanks wat de media allemaal beweren; ik heb wel een geweten, en dat is ondraaglijk zwaar."
:eh: Hij kan dan wel fan zijn van Dexter en zelf ook bij de politie werken, maar verder is de hele situatie wezenlijk anders natuurlijk. Dexter moordt niet in een vlaag van verstandsverbijstering, niet omdat hij nieuwsgierig ‘hoe dat voelt’ en kiest nooit ‘zomaar’ een onschuldig slachtoffer. Iemand die met die redenen een onschuldig meisje meelokt en vermoordt had dat ook wel gedaan zonder dat hij fan zou zijn van Dexter, lijkt me.
Ik zie elke keer een flard als ik nog even de tv aan zet. Ivm een studie kan ik niet teveel tv kijken dus misschien moet ik mezelf deze serie eens beloven op dvd ofzo. Of dat ik dan een aflevefering kan kijken als ik klaar ben voor de avond.
Heb nog nooit van iets een dvd box oid gekocht maar ik vind dit wel interessant.
Ik zou dan eerst een paar afleveringen online kijken, of je het wel echt leuk vind. Ik vind het wel een aanrader hoor, daar niet van!
Wat een onzin weer dat krantenbericht :roll: Wat Drella zegt ja.
Er wordt natuurlijk altijd een reden of schuldige gezocht, als het geen verschrikkelijke jeugd is, dan een computerspelletje, M. Manson en nu weer een tvserie.
Lune ik heb wel meer dan een flard gezien alles bij elkaar en soms zelfs een hele aflevering (vorig seizoen) om te weten dat ik dit soort series erg leuk vind.
ik heb het natuurlijk allemaal al gezien,en moet natuurlijk eigenlijk op tijd naar bed, maar het blijft gewoon zo’n verdomd goed seizoen, dat ik er toch in blijf hangen. :inlove:
Heb zowaar gisteren ook een hele aflevering van gezien - vind het echt heerlijk om naar te kijken.
Had vroeger al een John Lithgow zwak al weet ik niet meer precies welke films dat waren - is ook al best lang geleden. En wat een verschil met third rock from te sun :lol: