en mad man beste drama. Moet deze week maar eens aan seizoen 2 beginnen.
Ik ga ze ook weer allemaal bekijken voordat we aan de download gaan.
In amerika begint seizoen 5 op 26 sept.
droomde vannacht over het eind van seizoen 4. begon met dat ik met iemand discussierde over wat er nou precies was gebeurd, maar uiteindelijk zat ik er natuurlijk zelf midden in en was het allemaal eigenlijk nog veel nachtmerrie-erigere dan in de serie…
duidelijk toe aan een nieuw seizoen!
Geweldige serie! :thumbup: Wij hebben alle seizoenen gedownload en keken het elke avond :mrgreen:
Ik kan amper wachten tot het laatste seizoen :mrgreen:
S05E01 staat op de computer :dance: , nu nog de tijd en rust zien te vinden om hem te kijken :mrgreen:
@Rivella wrote:
S05W01 staat op de computer :dance: , nu nog de tijd en rust zien te vinden om hem te kijken :mrgreen:
Ik heb hem net ook gevonden :mrgreen: Ben hem nu aan het binnenhalen en ga hem online kijken :mrgreen:
Shht, mag mannetje niet weten :lol:
voor de tv-volgers: vanavond begint seizoen vier op de vpro!!!
en het is een pareltje!
iemand nu al in 5 begonnen?
(niet erg hoor, dat ik google nodig heb om dit topic terug te vinden :wall: :wall: )
owjee lijkt me een goede serie alleen dan lig ik allang op 1 oor :roll:
ja :dance: vanavond seizoen 4!
Heb alleen seizoen 3 gemist :wall: :wall: Was van plan om die op DVD te kijken voordat 4 erop kwam, maar ik heb er veeeeel te laat aan gedacht om uberhaupt achter DVD’s aan te gaan :doh:
Maar ik denk (hoop) dat het toch wel weer te volgen is, en dan kijk ik seizoen 3 later wel een keer (in de hoop dat dat dan nog interessant genoeg is :roll: ).
Jaaaa, dat wordt weer ‘smullen’! :mrgreen: DExter als papa, hoe zou dat zijn? :think:
@fiep klophout wrote:
Als ik het goed heb krijg ik vanavond deel 7 op mijn sticky :dance:
hij is wel anders zonder Rita :shifty:
Wij zijn nog niet aan seizoen 5 begonnen. Doen we als we hem helemaal binnen hebben en als we alle seizoenen weer gekeken hebben. 8)
Wij hebben een aantal afleveringen gezien van seizoen 5. :mrgreen:
ik zag online al een dvd box van seizoen 1-2-3
ben toch iemand die zoiets wil volgen vanaf het begin en niet ergens midden in wil vallen
heb stukjes op youtube gezien en het lijkt me wel een enorm goeie serie
dus misschien dat het wel iets is om te verzamelen net als mijn house series :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
voor de tv-volgers: vanavond begint seizoen vier op de vpro!!!
en het is een pareltje!
(niet erg hoor, dat ik google nodig heb om dit topic terug te vinden :wall: :wall: )
Ja lekker, had je me dat niet eerder kunnen laten weten

Ik viel gister om 0.00 ineens in Dexter. dacht huh hh zeker, niet dus.
Had helemaal niets gezien of gehoord van een aankondiging ofzo.
Ik ga ze dus maar weer online kijken, ze gooien deze er ook weer in hoog tempo doorheen nietwaar?
Yup, elke werkdag! Afleveringen staan maar 1 dag online op de vpro site (dexter.vpro.nl) dus je moet snel zijn als je iets 'm niet gezien hebt.
Oeh, ik heb toch wel eea gemist in seizoen drie geloof ik :shifty:
@Drella wrote:
Yup, elke werkdag! Afleveringen staan maar 1 dag online op de vpro site (dexter.vpro.nl) dus je moet snel zijn als je iets 'm niet gezien hebt.
Oeh, ik heb toch wel eea gemist in seizoen drie geloof ik :shifty:
Ja jammer te laat dus nu.
Gelukkig heb ik volgens mij niet heel veel gemist.
Ik heb denk ik de laaste 15/20 minuten gezien, en daar gebeurde een hoop.
:shock:
Wat gebeurde daar nou?!!
Wel een erg onverwachts einde.
Aflevering 4
@mamma van sharondenise wrote:
:shock:
Wat gebeurde daar nou?!!
Wel een erg onverwachts einde.
Aflevering 4
het is voor mij echt te lang geleden om te weten wat er op het einde van aflevering 4 gebeurde. :lol: