Julia Stiles joins cast of “Dexter”
By: Michael Schneider
Published: Mon, June 07, 2010, 12:29 PM
| Comments ( 17 ) | TrackBack ( 0 )
Showtime has confirmed news that Julia Stiles will appear in ten episodes of “Dexter” this season.
According to the channel, Stiles will “play a mysterious young woman who forms a unique relationship with Dexter (Michael C. Hall) in the wake of the death of his wife.”
Season five of “Dexter,” which starts production this month, will run this fall on the channel.
Stiles’ feature credits include “Ten Things I Hate About You,” “Save the Last Dance,” “The Omen” and the three “Bourne” movies opposite Matt Damon.
“Dexter” also stars Jennifer Carpenter, Desmond Harrington, C.S. Lee, Lauren Vélez, David Zayas, and James Remar.
jeetje, zijn ze nou nog niet begonnen met draaien?
Oh leuk, Julia Stiles is een heel goede actrice.
Althans dat vind ik.
Is er al bekend wanneer de vpro seizoen 4 uitzendt?
Hopelijk in de zomervakantie, dan is er toch geen ene ruk op tv.
in december…dus dat duurt nog wel even…
@fiep klophout wrote:
in december…dus dat duurt nog wel even…
Ah nee echt waar :thumbdown: :thumbdown:
Dan ga ik het toch maar downloaden.
Hoe gaan julli seizoen 5 kijken?
Downloaden zonder ondertiteling?
Ik vindt een serie kijken zonder toch wel erg lastig. Vaak hoor ik het niet goed genoeg.
Een boek gaat nog wel, maar tv gaat te snel voor mij.
Ik wacht wel op ondertiteling, kijkt toch prettiger
Ik vind het ontbreken van de ondertiteling niet zo erg… maar ik kan volgens mij gewoon geen goede link vinden om te downloaden :? Ik ben sowieso niet thuis in het downloaden van films of series, maar als ik ga zoeken naar aflvereringen van dexter kom ik alleen maar vage links tegen… werkt niet, of het is maar 5 minuten uit een aflevering, of na heel vaak doorklikken blijkt dat je ineens iets moet betalen :think:
Ik denk dat ik met seizoen 3 (wat ik gemist heb :evil: ) maar wacht tot mijn verjaardag ofzo… vraag ik hem wel op DVD 8)
Mark your calendars! The new season of Dexter will premiere on Sunday, September 26th at 9pm ET/PT only on Showtime!
@Madre wrote:
Mark your calendars! The new season of Dexter will premiere on Sunday, September 26th at 9pm ET/PT only on Showtime!
ik dacht er vanmorgen onder de douche nog aan dat ik dit topic wilde uppen, omdat ik zo’n zin heb in een lekker dexter-seizoen. :inlove:
verder heb ik aan deze boodschap niet zo veel…showtime…
Ik ga downloaden. :silenced:
ja ik ook, maar dat hangt dus niet zozeer samen met die datum…of zou het ook echt vanaf die datum ergens te vinden zijn?
@fiep klophout wrote:
ja ik ook, maar dat hangt dus niet zozeer samen met die datum…of zou het ook echt vanaf die datum ergens te vinden zijn?
De volgende dag denk ik.
Al denk ik dat ik misschien eerst na de vakantie eens alle seizoenen te gaan kijken en dan alvast downloaden om eind oktober eens te beginnen.
OFzo…
Voor mij geeft dit bericht gewoon aan dat seizoen 4 gewoon komt…

ik wilde een heel flauwe grap maken over dat je 4 zegt ipv 5…:roll:
maar misschein kan ik maar beter gewoon even gaan koken. *geen zin.
En het ergste was dat ik 5 dacht en dus 4 schrijf… :roll:
Nog iets minder dan een maand :dance: :dance:
@Rivella wrote:
Nog iets minder dan een maand :dance: :dance:
Helaas moet ik wachten op de vpro, december was het toch?
@mamma van sharondenise wrote:
@Rivella wrote:Nog iets minder dan een maand :dance: :dance:
niet met seizoen 5, maar 4 toch?
Eens kijken of onze vriend vanavond nog een emmy binnen gaat slepen/heeft gesleept.
@fiep klophout wrote:
@mamma van sharondenise wrote:@Rivella wrote:Nog iets minder dan een maand :dance: :dance:
niet met seizoen 5, maar 4 toch?
Eens kijken of onze vriend vanavond nog een emmy binnen gaat slepen/heeft gesleept.
ja inderaad seizoen 4, ik loop weer hopeloos achter, as usual :roll: :lol:
Die Emmy zal die zeker wel krijgen, hij verdient hem in ieder geval wel.
nop geen emmy voor micheal c. hall. Wel voor mijn grote vriend:
Ook geheel terecht, als je het mij vraagt, meesterlijke rol.
(maar die ken je nog niet, wacht maar af tot de vpro 4 gaat uitzenden :drool: )
Inderdaad helemaal terecht.