Dexter

@Rivella wrote:

@Repelsteeltje wrote:
Ik mis hem :frowning:

Die drie woordjes omschrijven precies wat ik hier ook merk.

Raar dat je zo over een massamoordenaar kunt denken :think:

:wink:

lous, jij hebt iig nog vijf seizoenen michael c hall voor de boeg :inlove: en idd, gewoon wachten tot een iets lekkerder start-moment (en mark niet meer meenemen; als hij eind van dexter niet ok vond, en de redenen die hij daarvoor gaf, denk ik dat sfu sowieso niet echt zijn ding is)

hoe lang is het nog tot sept?

10 mei wordt dagelijks seizoen 3 uitgezonden, voor de tv-kijk-liefhebber!

Iemand al aan True Blood begonnen, van Allan Ball??

Heb een paar afleveringen van True Blood gekeken en het trekt mij niet.

Afgezien van het feit dat het over vampiers gaat. :inlove:

ik heb nog niks gezien, maar kan me gewoon niet voorstellen dat Alan Ball iets maakt dat mij niet trekt, zelfs als het over vampieren gaat :wink: :angel:

Tja het schijnt een hele hit te zijn maar ik blijf wel bij mijn eigen vampier hangen…

Ik zou zeggen, geniet er van.

@fiep klophout wrote:

10 mei wordt dagelijks seizoen 3 uitgezonden, voor de tv-kijk-liefhebber!

Iemand al aan True Blood begonnen, van Allan Ball??

Oh echt iedere dag weer, cool 8)

Ik had vrijdag wel de vooraankondiging gezien vanaf mei seizoen 3. Maar niet dat het dagelijks zou zijn, me so happy :dance: :dance:

Ah nee he, dan mis ik waarschijnlijk seizoen 3… :cry: (klote-vakanties ook :stuck_out_tongue: )

Hm, ga eens googelen op True Blood. Nog nooit van gehoord (en heb ook helemaal niets met vampiers, haha)

Morgen begint seizoen 3.

2 weken lang iedere avond om 23.00.

Niet vergeten te kijken hè!! :wink:

hoe gaat het lieve dexter-kijkers? Trekken jullie het nog een beetje? Is het spannend??

:shifty: ik zit erover te denken om maar weer opnieuw te beginnen met seizoen 1 :lol: .

Na 4 seizoenen dexter en 5 seizoenen sfu op aanraden van jullie ( wat we ook een superserie vonden overigens meesterlijk neergezet ) is er nu weer een leegte die gevuld moet worden.

Maar met wat :think: ?

jaaaah, je hebt vijf seizoenen sfu gedaan repelsteeltje? Cool! Wat een meesterlijke laatste aflevering he!

Uuuh andere series die de moeite waard zijn: carnivale? mad men? cold feet?

@fiep klophout wrote:

hoe gaat het lieve dexter-kijkers? Trekken jullie het nog een beetje? Is het spannend??

Gaat goed hoor Fiepie :mrgreen:

Eergister aflevering 7 easy as pie, was wel even slikken.

Vond het erg aangrijpende aflevering.

Gisteren mocht Miquel voor het eerst aan de slag.

Vanavond gaat ie natuurlijk achter Wolf aan, waardoor hij zelf natuurlijk weer voer wordt voor Dexter.

Een klein beetje voorspelbaar.

De hele skinner verhaallijn vind ik ookeen beetje tegenvallen, maar dat wordt misschien nog spannend nu Anton zoek is.

Nog 4 afleveringen te gaan in ieder geval.

Maar volgens mij ben ik de enige die nog kijkt en de rest heeft alles al op dvd gezien hahahaha.

@fiep klophout wrote:

jaaaah, je hebt vijf seizoenen sfu gedaan repelsteeltje? Cool! Wat een meesterlijke laatste aflevering he!

Uuuh andere series die de moeite waard zijn: carnivale? mad men? cold feet?

Die laatste aflevering was top ja. Ook wel bevredigend. Vond het echt een hele hele goede serie. Ik moest de 1e 3 afleveringen ontzettend wennen aan david. Want ja ik had me toch nogal verlekkerd op dexter :lol: en dat was nu even omschakelen :wink: maar de verhaallijnen en personages heerlijk. Alle 5 de seizoenen er in een maand tijd doorheen gejast. Samen met mijn man want hoewel hij meestal alleen voor sf of thriller actie avontuur achtige is kon dit hem na een paar afleveringen ook wel enorm boeien. Hij heeft zich ook dood gelachen. Was erg leuk om te kijken iig.

Een aanrader dus :thumbup: . Six feet under.

Die series die je opnoemt wat voor genre is dat? Humor actie avontuur?

Ik wilde ook graag kijken… had al mooi uitgerekend dat ik net op de dag dat ik terug zou komen van vakantie de eerste 7 afleveringen terug kon kijken op inet (heb je meteen wat te doen als je terug bent… :shifty: ). Hebben ze ineens de afleveringen niet 7 dagen maar slechts 2 dagen online staan :evil: :wall: :wall: :wall: :cry:

Dus ik vond dat ik dan teveel gemist had, wil dan liever alles gewoon op volgorde kijken. Ga denk ik de DVD box maar aanschaffen.

@Drella wrote:

Ik wilde ook graag kijken… had al mooi uitgerekend dat ik net op de dag dat ik terug zou komen van vakantie de eerste 7 afleveringen terug kon kijken op inet (heb je meteen wat te doen als je terug bent… :shifty: ). Hebben ze ineens de afleveringen niet 7 dagen maar slechts 2 dagen online staan :evil: :wall: :wall: :wall: :cry:

Dus ik vond dat ik dan teveel gemist had, wil dan liever alles gewoon op volgorde kijken. Ga denk ik de DVD box maar aanschaffen.

Ja helaas mocht de vpro de afleveringen nog maar 2 dagen online zetten.

Wat natuurlijk al heel wat is, maar we waren natuurlijk hartstikke verwend met 1 week.

Inderdaad nu niet meer inspringen hoor, nog maar 4 afleveringen, das zonde.

Ik ben lekker vlot en zie het ineens de laatste tijd af en toe en vind het leuk. Maar ja val er midden in en moet af en toe ook savonds werken enzo. Dus misschien maar eens een keer huren ofzo.

Hier ook een grote Dexter fan, heb de 4 seizoenen op dvd bekeken. In september komt in Amerika seizoen 5 uit :dance:

@Bianca B. wrote:

Hier ook een grote Dexter fan, heb de 4 seizoenen op dvd bekeken. In september komt in Amerika seizoen 5 uit :dance:

Ja!!!

ik wacht al zooo lang…

Ik dacht namelijk dat het klaar was na seizoen 4 dus ik was helemaal blij hiermee :wink:

Eergister was de laatste aflevering van seizoen 3.

Ik moet zeggen dat het toch nog wel spannend werd.

Nu verveel ik mij al 2 avonden :lol: , ik ben benieuwd wanneer de vpro seizoen 4 gaat uitzenden.

Helaas heb ik hier en daar al wat opgevangen via het i-net :doh: , dus het is niet meer helemaal een verrassing voor mij wat er gaat gebeuren, maar hoe dan ook wordt het spannend.