Dexter

Het lukt me nog wel om tot 23.15 wakker te blijven maar ik heb nog geen aflevering helemaal gezien. Vandaag wat meer kunnen slapen door vanochtend op de bank nog wat bij te tanken, eens kijken of het me nu wel gaat lukken.

maar de lol is er zo wel een beetje vanaf.

Ik geef het op.

Zit er alsnog in, vind het best spannend. Leuk onderwerp ook.

Het is nu een beetje Dexter meets The Fight Club.

JA ik vind het ook wel weer erg spannend, en toevallig had ik de fightclub een paar weken gelden weer eens gezien dus dat idee kwam bij mij ook naar boven.

Ik heb tot nu toe 2 afleveringen gemist, valt mee dus, maar baal nog steeds dat ik het niet gewoon via uitzending gemist kan kijken.

@mamma van sharondenise wrote:

JA ik vind het ook wel weer erg spannend, en toevallig had ik de fightclub een paar weken gelden weer eens gezien dus dat idee kwam bij mij ook naar boven.

Ik heb tot nu toe 2 afleveringen gemist, valt mee dus, maar baal nog steeds dat ik het niet gewoon via uitzending gemist kan kijken.

Ik ook. Nadat ik het had opgegeven wegens vermoeidheid ben ik er van de week toch weer ingerold. Kon me niet beheersen en denken van nee caro kijk het ooit maar helemaal. Ben gewoon weer gaan kijken.

Ik vind het wel leuk hoor. En niet elke een dag de moord van de dag maar soms ook even niet.

Haha zonden ze de verkeerde aflevering uit. Ik snapte sommige dingen al niet.

Maaruh wat dus gister te zien was en vandaag dus weer: je gezicht in een muurschildering wegwerken met een hamer en niemand van de aanwezige agenten heeft wat gehoord :think:

Nou wat dom hè!!

Ik zag het al in de voorstukjes, ik zeg nog tegen Ran, we hadden het gisteren toch gezien, dit is de verkeerde aflevering.

Bij geen enkele aflevering was het zo erg geweest behalve bij de laatste natuurlijk.

Nou ja vanavond in ieder geval de laatste waar we het eerste kwartier al van gezien hebben.

En dat van die hamer, inderdaad, een pot verf was mijn eerste gedachte, maar dat had natuurlijk nog nat geweest, ach we moeten maar zo denken het stond zo in het script :wink: :lol:

Ik vind het wel echt weer spannend, en hoe gaat het zich ontwikkelen met Debra en Dexter.

Ik heb wel al spoilers gelezen maar wil het toch zien.

Ik dacht ook, neem een spuitbus ofzo. Ik had niet door dat we al bij de laatste waren.

Nu ik het voor de tweede keer zag, alle agenten stonden nog buiten wan tja Dexter moest als eerste gaan kijken. En dan hoor je het gehamer natuurlijk niet :shifty:

Maar afijn een paar Cliffhangers en nu maar wachten op deel 7

Ik was al tijdens het eerste kwartier in slaap gevallen en werd pas bij de laaste 10 minuten wakker :oops:

Stom hè nu baal ik nog harder.

Zo heb ik de eerste paar afleveringen beleefd :shifty:

Randy gaat alle seizoenen downloaden, hebben we wat te doen de komende paar weken.

Ik heb van seizoen 5 en 6 te veel gemist.

Gisterenavond het laatste deel van seizoen 6 gekeken met hub :smiley:

Af en toen denk ik wel eens van “yeah right :roll:”, maar al met al blijf ik Dexter errûg leuk vinden, moet ik elke keer grinniken om Masuka, leef ik mee met en lach ik om het gevloek van Deb en ik heb me mateloos geÃ?rriteerd aan LaGuerta :naughty:

Nu wachten op seizoen 7 :dance:

@marieke_dm wrote:

Nu wachten op seizoen 7 :dance:

:angel: tumtiedum:

http://www.youtube.com/watch?v=2NzpnjVmuCA

Ondertussen zit ik nog steeds met seizoen 5 in m’n maag. Heb eerder een aantal afleveringen (in het Engels) zitten kijken, maaaar…

De dvd-box ligt nu (alweer :roll: ) 2 weken hier in huis (lang leve de bieb) maar het komt er maar niet van om ervoor te gaan zitten.

Maar: als ik dan bovenstaand filmpje kijk begint het toch wel weer te kriebelen :lol: nahja, misschien dat ik dit weekend begin… seizoen 6 ligt ook al te wachten, en tegen de tijd dat ik alles gekeken heb is seizoen 7 vast hier ook wel te krijgen :mrgreen:

Spuit 284 meldt zich. Wij hebben afgelopen week Dexter ontdekt. Jawel. 8)

Helemaal verslaafd, natuurlijk. Is Six Feet Under ook de moeite waard om te downloaden? (Jaa, dat staat vast al ergens, maar ik heb niet alle pagina’s door gelezen :hand: )

@D. wrote:

Spuit 284 meldt zich. Wij hebben afgelopen week Dexter ontdekt. Jawel. 8)

Helemaal verslaafd, natuurlijk. Is Six Feet Under ook de moeite waard om te downloaden? (Jaa, dat staat vast al ergens, maar ik heb niet alle pagina’s door gelezen :hand: )

six feet under is zo mogelijk 100 keer beter.

Als mensen sfu niet goed vinden, dan heb ik altijd beetje moeite ze nog aardig te vinden :angel: bij dexter heb ik daar geen last van :smiley: Dexter is leuk en spannend. SFU is briljant.

hier nog nooit Dexter gezien. Ik moet maar snel eens gaan kijken lees ik al.

Ik heb alleen seizoen 4 gezien en nu is het plots gedaan op tv! :wall:

De eerste 3 heb ik ook nooit gezien maar ik vind de serie na seizoen 4 heel mooi! :thumbup:

Ik zal eens moeten beginnen bij 't begin! :wink: