Deelnemers panelgesprek gezocht... Neem jij deel?

Hey.

Mocht je nog iemand zoeken, ik kan alle dagen en ben niet zo heel moeilijk kwa tijd, zolang de kleine meekan :smiley:

En je mag kiezen in welke doelgroep je me wilt hebben. Heb een kleine van 19 mnd en ben 20 weken zwanger.

Mededeling

Lieve Kokkers,

Helaas heb ik te horen gekregen dat het niet mogelijk is om een kind mee te nemen, gezin het een bedrijf is.

Het spijt me heel erg, tenzij iemand haar huis beschikbaar wil stellen? Ik zou dat heel erg op prijs stellen… :slight_smile:

Natalis staat bekend toch om baby producten…?

vind dat niet echt een goede reclame :oops:

sorry kan jij ook niks aan doen jenny…

regels zijn regels…

maar een klein kamertje?

en als een ouder wat speelgoed, flesje, koekje meeneemt is dat toch geen bezwaar?

Ik hoop dat je snel een goede plaats/oplossing kunt vinden…

Jij kunt er inderdaad niets aan doen Jenny maar ik vind dit geen goede reclame :naughty:

Ik werk op het hoofdkantoor van een retailbedrijf daar hebben we ook wel eens kinderen over de vloer want dat zijn pasmodellen :slight_smile: die kijken of de kleding de juiste afmetingen heeft etc.

Ik wil mijn huis wel ter beschikking zetten maar ik weet niet hoe men denkt over de bereikbaarheid :think: Trein en dan tien minuten bus en 5 minuten lopen (of 20 minuten lopen).

Beste forumleden.

Ik heb alle reacties nog eens goed bekeken. Omdat er een datum vast moet worden gesteld heb ik gekeken naar de beste mogelijkheid. Dat is op 8 december.

Tevens heb ik intern overlegd en het is mogelijk dat jullie je kind meenemen.

Echter, op die dag is er een vergadering in de ochtend. Is het mogelijk dat het na 13:30 plaatsvindt?

Marlous79, Kwakje en Kiki87 zijn jullie van de partij?

Ik zou enorm geholpen zijn met nog twee deelnemers. :slight_smile:

Helaas. Voor mij houd het op.

Ik kom toch. Maar zonder kindje. Lijkt me beter.

Hoe laat is het?

Hm… of ik het leuk ga vinden, geen idee, wel interessant :wink:

Ik pas in 3 doelgroepen… heb een kind van 6, een kind van 3 en een kind van 1

De afstand is voor mij ook geen punt, Almere is 55 minuten rijden… (kom uit zwolle en zou iemand mee kunnen nemen indien er meer gegadigden zijn vanuit deze regio)

Maar alles hangt of staat met de plannen van oma… die komt elke donderdag.

En de oudsten moeten hier gewoon naar school… dus als oma bereid is gedurende enkele uren op te passen vind ik het prima…

Ga ervan uit dat het geen uren duurt?

@Kwakje wrote:

Ik kom toch. Maar zonder kindje. Lijkt me beter.

Hoe laat is het?

Het is as donderdag om 14:00.

Kun je mij je telefoonnummer doorgeven via een pm?

Bedankt!

Tot nu toe komen Kwakje en Cell. :slight_smile:

Zijn er nog meer mensen die geïnteresseerd zijn? Laat het me weten. :slight_smile:

Het panelgesprek is op 8 december om 14:00.

Tijdens het panelgespek krijgen jullie een hapje en een drankje. Bovendien krijgen jullie een leuk CADEAU erbij!

Ik ga met de auto naar Almere… dus mocht iemand rond Zwolle wonen, erheen willen gaan om Jenny te helpen met haar opleiding en tegen de reis opzien… meerijden kan… kindjes kunnen evt ook mee.

Ik ga alleen, dus heb de passagiersstoel en achterbank vrij :thumbup:

Jenny, weet je ongeveer hoelang het gesprek gaat duren?

@kiki1987 wrote:

Jenny, weet je ongeveer hoelang het gesprek gaat duren?

Het begint om 14:00 en zal maximaal 1,5 uur duren.

Wie helpt mij uit de brand?

Vandaag is mijn panelgesprek. Wegens afzeggingen heb ik nog steeds niet genoeg panelleden. Wie voelt er wat voor om vanmiddag om 14:00 alsnog deel te nemen? Er zal gezorgd worden voor lekkers, drinken en aan het eind ontvang je een leuk cadeau. Kinderen zijn toegestaan.

Ik zou enorm blij zijn als jullie kunnen en willen komen. Jullie zouden me enorm mee helpen. :slight_smile:

Als er iemand mee wil rijden vanuit Amersfoort of omgeving!? Ik ga met de auto. Heb plek voor 3 personen.

@Cell wrote:

Ik ga met de auto naar Almere… dus mocht iemand rond Zwolle wonen, erheen willen gaan om Jenny te helpen met haar opleiding en tegen de reis opzien… meerijden kan… kindjes kunnen evt ook mee.

Ik ga alleen, dus heb de passagiersstoel en achterbank vrij :thumbup:

Ooh ik zie het nu… Als ik dit eerder had gelezen…

Hoi konijn,

Helaas kan Cella niet komen wegens het weer. Maar toch lief dat je had willen komen.

Dan hadden we idd eerder moeten afspreken.

Als ik niet alleen hoefde te rijden, had mijn man er minder problemen mee gehad.

Maar gezien het onstuimige weer, 4 kinderen thuis en ik net ziek geweest, mocht ik niet alleen. Dat vond Ruud onverantwoord.

Ik hoop dat Jenny toch op de valreep nog wat mensen vind…

Ik ben weer veilig thuis gekomen… maar wowh er stond echt enorm veel wind. Op de terugweg was het echt wel eventjes eng. :oops:

Maar het was leuk. :thumbup:

hoop dat je geholpen bent jenny!