Voor mij is het ook te ver weg, ik wil best een enquete invullen
Als niemand vanwege de sfstand kan, evt elders in het land. Zwolle zou bv voor mij geen probleem zijn…
Ik zou ongeveer 3 uur onderweg zijn, enkele reis, dus ik ga dat ook niet halen.
Jammer, want ik had in meerdere doelgroepen gepast!
Ik zou op donderdag 8 december kunnen, maar niet op die tijden :shifty: Dan zijn namelijk precies de slaaptijden van Marijne (en ik denk van meer kinderen :shifty: ) dus voor of na die tijd zou wel kunnen.
Hoewel de locatie centraal is (enigsinds)
Maar voor mij 2 uur reizen…
Skype zou een oplossing zijn, omdat je meerdere mensen kunt uitnodigen op het gesprek. Of een Web conferentie waar mensen naar in kunnen bellen. Dan zit iedereen in het ‘panel’ zonder een uur of 3 onderweg te zijn. je hebt ze live aan de telefoon, zonder de extra kosten van ruimte huren, lunch/thee/koffie/parkeer vergoeding etc.
@knollie1 wrote:
jammer had ook wel mee willen doen
maar vind het te ver weg
Ja, dat geld voor mij ook. Moet uit Enschede komen…
ook voor mij is het te ver…
maar ik wil best een enquete invullen
succes met je stage :thumbup:
gr L
@Marlous79 wrote:
Ik zou op donderdag 8 december kunnen, maar niet op die tijden :shifty: Dan zijn namelijk precies de slaaptijden van Marijne (en ik denk van meer kinderen :shifty: ) dus voor of na die tijd zou wel kunnen.
van 10:00 tot 11:30?
@Nefarious wrote:
Skype zou een oplossing zijn, omdat je meerdere mensen kunt uitnodigen op het gesprek. Of een Web conferentie waar mensen naar in kunnen bellen. Dan zit iedereen in het ‘panel’ zonder een uur of 3 onderweg te zijn. je hebt ze live aan de telefoon, zonder de extra kosten van ruimte huren, lunch/thee/koffie/parkeer vergoeding etc.
Skype is niet mogelijk op mijn werk. Tevens kan ik dit niet vanuit thuis doen, en op school is ook niet mogelijk… Ik wacht gewoon nog even af, maar bedankt voor het meedenken…

@konijn wrote:
Als niemand vanwege de sfstand kan, evt elders in het land. Zwolle zou bv voor mij geen probleem zijn…
Dank je wel voor het meedenken, maar toch zou ik het graag op mijn stagebedrijf willen doen.

misschien is er een kokker die wel een panel op bezoek wil?
dan hoef je niet te huren.
ik zou best mijn keukentafel willen uitlenen, maar zit niet bepaald centraal, zo’n 20 km boven de A7, onder het wad, tussen Groningen en Drachten.
bij mij thuis zou het ook wel mogen… zo zullen er vast nog wel meedere zijn!
Ben best benieuwd wat voor opleiding je doet, of is dat al ergens gezegd en heb ik weer eens niet goed gelezen :oops:
@lowietje wrote:
misschien is er een kokker die wel een panel op bezoek wil?
dan hoef je niet te huren.
ik zou best mijn keukentafel willen uitlenen, maar zit niet bepaald centraal, zo’n 20 km boven de A7, onder het wad, tussen Groningen en Drachten.
Dank je wel. Dat is lief van je, maar denk ook dat Groningen niet echt centraal is. Maar wie weet. Misschien dat er Kokkers zijn die daar in de omgeving kunnen? Dat ik zelf ver moet reizen is geen probleem.

@konijn wrote:
bij mij thuis zou het ook wel mogen… zo zullen er vast nog wel meedere zijn!
Ben best benieuwd wat voor opleiding je doet, of is dat al ergens gezegd en heb ik weer eens niet goed gelezen :oops:
Lief van je. Waar woon jij eigenlijk?
Ik studeer commerciële economie op de Hogeschool van Amsterdam. Ik zit nu is het derde jaar en moet nog één jaar.

Jenny ik zou wel van 10.00 tot 11.30 kunnen!
Hey Marlous,
Dank je wel voor het antwoord. Ik ben erg blij dat je geïnteresseerd bent en dat je kunt. Helaas heb ik van andere kokkers gekregen dat zij niet op de desbetreffende locatie kunnen. Het liefst zou ik het panelgesprek in Almere willen houden en wacht af op meerdere reacties, maar op zich maakt het mij niet uit als het elders gehouden wordt. Zou dit misschien een probleem voor jou kunnen vormen?
Ik zou ook best wel mee willen werken.
Hangt wel even af of het met de trein makkelijk te doen is.
Als het op Donderdag is dan zou ik de kleine mee moeten nemen.
Je kan dus ook op andere dagen? Op 6,7 en 9 dec?
ooops, die vrijdag gaat niet lukken (was vergeten dat ik die vrijdag net een afspraak heb staan). Die woensdag zou ook nog een optie kunnen zijn. Dus wo. of do. Dinsdag lukt ook niet.