Deelnemers panelgesprek gezocht... Neem jij deel?

Beste forumleden,

Â

Mijn naam is Jenny Yip. Ik ben stagiaire bij Kindje op Komst. In het kader van mijn studie doe ik onderzoek naar de website van Kindje op Komst. Om mijn onderzoek te ondersteunen houd ik een panelgesprek. Ik heb hiervoor 6 panelleden nodig.

Â

Tijdens het panelgesprek komen verschillende onderwerpen over Kindje op Komst aan bod. Het doel van het panelgesprek is de gebruiksvriendelijkheid en jullie ervaringen inzichtelijk voor ons te maken. Met als doel optimalisatie van de website.

Â

Het gesprek zal zijn op vrijdag 9 december om 11.00 onder het genot van een hapje en een drankje. Bovendien krijgen jullie aan het eind van het gesprek een leuk cadeau!

Â

Voor het panelgesprek zoek ik zes verschillende personen met de volgende kenmerken:

• Een vrouw die bezig is met zwanger worden;
  • Een vrouw in verwachting;
  • Moeder/vader met een kind van 0-1 jaar;
  • Moeder/vader met een kind van 2-3 jaar;
  • Moeder/vader met een kind van 4-6 jaar.

Â

Datum en tijdstip:

Vrijdag 9 december 11:00- 13:00

Â

Natalis Concepts in Healthcare B.V.

De strubbenweg 21

1327 GB

Almere

036 - 545 1527

Â

Contactpersoon:

Jenny Yip

Â

Ben je geïnteresseerd en kun jij op 9 december? Stuur dan een mailtje naar Jenny@natalis.nl of laat een berichtje achter op het forum. Vermeld dan voor de duidelijkheid wel even jouw gegevens. Ik ben met jullie hulp enorm geholpen. Alvast bedankt!

Â

Â

Â

ik kan er niet bij zijn, maar wel veel plezier voor degene die je willen helpen jenny!

ik val helaas niet binnen de doelgroep, kids zijn te oud

erg leuk, maar te ver weg.

hier ook, leuk, maar voro mij niet te doen!! Had graag gewild, vind het altijd erg leuk om mijn ervaringen te delen ed!

Ik val ook niet echt in de doelgroep :think: Althans…zwanger worden wel maar heb dan waarschijnlijk die week andere dingen aan mijn hoofd.

Anders had ik er wel wat voor gevoeld.