Deelnemers panelgesprek gezocht... Neem jij deel?

Beste forumleden,

Â

Mijn naam is Jenny Yip. Ik ben stagiaire bij Kindje op Komst. In het kader van mijn studie doe ik onderzoek naar de website van Kindje op Komst. Om mijn onderzoek te ondersteunen houd ik een panelgesprek. Ik heb hiervoor 6 panelleden nodig.

Â

Tijdens het panelgesprek komen verschillende onderwerpen over Kindje op Komst aan bod. Het doel van het panelgesprek is de gebruiksvriendelijkheid en jullie ervaringen inzichtelijk voor ons te maken. Met als doel optimalisatie van de website.

Â

Het gesprek zal zijn op vrijdag 9 december om 11.00 onder het genot van een hapje en een drankje. Bovendien krijgen jullie aan het eind van het gesprek een leuk cadeau!

Â

Voor het panelgesprek zoek ik zes verschillende personen met de volgende kenmerken:

• Een vrouw die bezig is met zwanger worden;
  • Een vrouw in verwachting;
  • Moeder/vader met een kind van 0-1 jaar;
  • Moeder/vader met een kind van 2-3 jaar;
  • Moeder/vader met een kind van 4-6 jaar.

Â

Datum en tijdstip:

Vrijdag 9 december 11:00- 13:00

Â

Natalis Concepts in Healthcare B.V.

De strubbenweg 21

1327 GB

Almere

036 - 545 1527

Â

Contactpersoon:

Jenny Yip

Â

Ben je geïnteresseerd en kun jij op 9 december? Stuur dan een mailtje naar Jenny@natalis.nl of laat een berichtje achter op het forum. Vermeld dan voor de duidelijkheid wel even jouw gegevens. Ik ben met jullie hulp enorm geholpen. Alvast bedankt!

Â

Â

Â

ik kan er niet bij zijn, maar wel veel plezier voor degene die je willen helpen jenny!

ik val helaas niet binnen de doelgroep, kids zijn te oud

erg leuk, maar te ver weg.

hier ook, leuk, maar voro mij niet te doen!! Had graag gewild, vind het altijd erg leuk om mijn ervaringen te delen ed!

Ik val ook niet echt in de doelgroep :think: Althans…zwanger worden wel maar heb dan waarschijnlijk die week andere dingen aan mijn hoofd.

Anders had ik er wel wat voor gevoeld.

En waarom geen topic openen? Dan stromen de reacties vast wel binnen. Het is even zoeken,maar er zullen vast bruikbare zaken gepost worden. Misschien d.m.v. een vragenlijst opstellen? Scheelt iedereen weer tijd. Je zou kunnen vragen of de posters er bij aan willen geven,vanuit welke doelgroep ze spreken. 1 persoon kan namelijk meerdere groepen vertegenwoordigen.

Ben het eens met bovenstaande.

De locatie os opzich centraal genoeg, maar de dag…

Vragenlijst is makkelijker, gewoon vragen wie interesse heeft en dan mailen bijv.

Ik zou het zo invullen.

Beste forumleden,

Dank jullie wel voor het meedenken. Een enquête is al in de maak en wordt binnenkort op de website gezet. Het doel van een panelgesprek is zodat jullie dieper op de vragen in kunnen gaan, maar een topic openen is ook een goed idee. Hiervoor zal ik in conclaaf moeten gaan met mijn stagebegeleidster.

@ Sweet_Love en Zeemeermin. Op welke dagen zouden jullie kunnen?

jammer had ook wel mee willen doen

maar vind het te ver weg

@Zeemeermin wrote:

@Jenny86 wrote:
Beste forumleden,

Dank jullie wel voor het meedenken. Een enquête is al in de maak en wordt binnenkort op de website gezet. Het doel van een panelgesprek is zodat jullie dieper op de vragen in kunnen gaan, maar een topic openen is ook een goed idee. Hiervoor zal ik in conclaaf moeten gaan met mijn stagebegeleidster.

Voor mij is het voorlopig sowieso niet haalbaar ivm het werk van mijn partner. Ik wil wel graag op papier meedenken!

Jammer om te horen dat je niet kunt, maar alvast bedankt voor het invullen van de enquête. De enquête volgt zo spoedig mogelijk.

@Jenny86 wrote:

Beste forumleden,

Dieper ingaan op, kan op zich ook wel in een topic. Het is even wat werk om door de berichten geen te gaan,maar moet te doen zijn.

Voor mij is Almere ook te ver weg helaas … Anders had ik best mee willen doen.

Succes met je onderzoek Jenny.

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zal het morgen aan mijn stagebegeleidster voorleggen hoe en wat. Maar een panelgesprek lijkt mij ook erg leuk. Wellicht dat ik beide doe, mits er anderen zijn die wel kunnen deelnemen aan het panelgesprek… :slight_smile:

Is het geen idee om het telefonisch te doen? Voor mij is het ook veel te ver weg… Maar met de enquete zal ik zeker mee doen.

Succes, en indien je het telefonisch gaat doen. Ik ben zwagner en heb een uk van 16 maanden :mrgreen:

hier is het helaas ook te ver weg

Ik woon in Almere, ben moeder van een kindje van bijna 2 én ik probeer zwanger te worden (dus je kan kiezen welke doelgroep je me in wil :wink: )

Maar ik kan niet op vrijdag, wel op donderdag als ik Marijne wel mee kan nemen.

@knollie1 wrote:

jammer had ook wel mee willen doen

maar vind het te ver weg

Ik vind het ook te ver weg.

Als er een enquete voor zwangeren komt dan wil ik die graag invullen.

Ik wil ook wel een enquete invullen, maar Almere is echt te ver weg!

Telefonisch contact is ook prima :thumbup:

Helaas is het niet mogelijk om het telefonisch te doen. Een panelgesprek is voor mijn onderzoek vereist. Gezien vrijdag een moeilijke dag is, stel ik voor om het op een andere dag te houden. Kunnen jullie op één van de volgende dagen?

Datum: 6,7,8 of 9 december.

Tijd: 11:00-12:30