Deelnemers panelgesprek gezocht... Neem jij deel?

Ja hoor, het was ondanks het kleine gezelschap (Kwakje en ik :wink: ) erg gezellig! Leuk om ook eens een gezicht te zien bij een forum naam.

Marijne heeft zich gelukkig keurig gedragen :inlove:

En we hebben voor onze moeite een prachtige chocolade boek-kado-box gekregen!

super.

Hier duidelijk goede keuze gemaakt, ben nog niet opgeknapt en vanmiddag meer op de wc gezeten dan wat anders… Niek nu ook ziek, dus heb ik jullie in elk geval niet aan kunnen steken.

Jammer wel, kan me normaal toch wel verheugen op autorijden en dan lekker muziek luisteren onderweg. Zoveel momenten alleen heb ik ook weer niet :mrgreen:

Jenny, super lief, zo’n cadeaubox… toi toi toi voor een goede afronding van deze opdrachten :thumbup:

@ Kwakje en Marlous,

Ik ben blij dat jullie het gezellig vonden en het cadeautje leuk vinden. :slight_smile: Ik vond het ook gezellig. :slight_smile: Nogmaals bedankt voor het komen.

@Cell,

Dank je wel. Ik hoop dat je snel beter wordt. Beterschap!

Een vragenlijst vul ik ook wel in!

Maar langs komen wordt 'm niet omdat vrijdag mijn werkdag is…

@Jenny86 wrote:

Beste forumleden,

Dank jullie wel voor het meedenken. Een enquête is al in de maak en wordt binnenkort op de website gezet. Het doel van een panelgesprek is zodat jullie dieper op de vragen in kunnen gaan, maar een topic openen is ook een goed idee. Hiervoor zal ik in conclaaf moeten gaan met mijn stagebegeleidster.

@ Sweet_Love en Zeemeermin. Op welke dagen zouden jullie kunnen?

Voor mij is het voorlopig sowieso niet haalbaar ivm het werk van mijn partner. Ik wil wel graag op papier meedenken!