Nou mijn huisarts vertelde me de vorige keer dat als je niet ongesteld wordt (zoals ik nu ) dat je ook geen eisprong hebt dus zit zwanger worden er waarschijnlijk ook gewoon niet in .
Ik slik ook foliumzuur maar daar kan ik ook net zo goed mee stoppen zolang ik niet ongesteld wordt
elke keer rond de 28e dag heb ik dan wel klachten van pijnlijke borsten en misselijkheid… maar dan word ik toch niet ongesteld en ben ook neit zwanger…
ja ik ken het probleem de pijnlijke borsten heb ik gehad deze maand maar de rest niet :? en ik ga er dus gewoon vanuit dat ik geen eisprong heb en ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben (volgens de testen)
Ik heb wel gezegt als ik op dag 100 zit dan ga ik naar de ha en vraag ik een verwijsbrief aan mijn ha voor een andere gyn want de gyn die ik nu heb die zegt alleen maar dat ik meot afvallen en onderzoeken hoe of wat HO MAAR
Klavertje hoe is het met je ? Al :twisted: tegen gekomen of getest ?
nee nog niks te zien… ook niet getest… ik denk dat ik binnenkort wel ogi wordt… kweet niet ik heb zon gevoel…
Spannend meis ik heb al 2 weken het idee dat ik ongi wordt
maar helemaal niks :?
Spannend voor jullie beide!
Heel veel sterkte/succes (ja, wat wens je eigenlijk in zo’n geval :think: )
Nou, in ieder geval het beste!
Groetjes,
Iris
Klavertje Hoe is het met je ? Zijn de :twisted: al geariveerd
nee… nog niets…
Hoi hoi,
Hier weer een berichtje van mij ben weer bij me vriendin.
We hebben gisteren een nieuwe computerkast gekocht dus ik denk dat ik snel weer online ben. Het gaat nog steeds goed wel moe maar ja dat gaat ook weer wel over en helaas ben ik weer ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde. Ik kan nu niet op iedereen reageren sorry.
Tot snel :!: :!:
:-* West
Wat vervelend klavertje hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Ik zit inmiddels zoals je misschien hebt gezien al op dag 95 :shock:
Hey Westje, leuk dat je binnenkort weer online bent :!: Jammer van de :evil: maar goed je had nu ook even wat anders aan je hoofd natuurlijk
Klavertje4, al nieuws :?:
Mandy vervelend hoor dat je zo’n superlange cyclus hebt. Ga je binnenkort nog langs de doc :?:
:-* Manon
jammer van de :evil: west!
hier zijn vanmorgen helaas ook de :evil: gearriveerd!na 39 dagen…
vervelend dat je zon lange cyclus hebt mandy…
Fijn voor je klavertje dat je uiteindelijk toch zijn gekomen
Ik zit vandaag op dag 97 en er is nog steeds niks in aantocht wordt
er niet vrolijker van en helemaal omdat ik al 2 dagen vreselijk buikpijnen in mijn onderbuik heb (vandaag niet zo erg meer als gister) ik dacht gister dat ik een blindedarmontsteking had ofzo werdt gisternacht zelfs wakker van de buikpijn
Onderin mijn buik en net boven mijn schaambot gelukkig is het vandaag niet zo erg afentoe van die scheuten
Maar goed we gaan vrolijk verder , kan er verder toch niks aandoen
Hoi Dames,
Hier ben ik weer en heb internet verbinding hij werkt nog niet zo als het moet maar dat komt nog wel. Klavertje 4 ookvoor jou jammer dat de :twisted: zijn gearriveerd Hier gaat alles gelukkig goed en is de :twisted: al weer bijna weg dus vol goede moed gaan we weer verder :!: Manon jij bent ook al weer bijna op de helft wat gaat het allemaal hard zeg… Mijn banner pas ik morgen wel aan ben wel blij dat ik nu weer ineternet heb hoor…
:-* West
Nou West, welkom terug!
En verder: de dames waarbij de :evil: :evil: weer op visite zijn: heel veel succes in de volgende ronde.
Mandy: kop op. Hopelijk geeft jou lichaam je binnenkort ook wat meer duidelijkheid.
Groetjes,
Iris
Heyy Westje gezellig :!: :!:
En hoe bevalt jullie nieuwe huis :?: Moeten jullie nog veel doen of ben je al helemaal klaar :?:
Zekers jammer van de :evil: maar goed nu er weer lekker tegenaan :!:
Ja, ik zit alweer bijna op de helft ( morgen!! ). Gaat zeker snel. Maar op de een of andere manier mag het voor mij nog wel wat sneller gaan… :eh:
Nou, vandaag sopdaggie en ik blijf gezellig binnen met Dante want hier is het echt heel slecht weer, net echt continu onweer. Dus een lekker binnenblijf daggie.
@nonnie wrote:
Heyy Westje gezellig :!: :!:
En hoe bevalt jullie nieuwe huis :?: Moeten jullie nog veel doen of ben je al helemaal klaar :?:
Zekers jammer van de :evil: maar goed nu er weer lekker tegenaan :!:
Ja, ik zit alweer bijna op de helft ( morgen!! ). Gaat zeker snel. Maar op de een of andere manier mag het voor mij nog wel wat sneller gaan… :eh:
Nou, vandaag sopdaggie en ik blijf gezellig binnen met Dante want hier is het echt heel slecht weer, net echt continu onweer. Dus een lekker binnenblijf daggie.
heyyy,
Ons nieuwe huisje bevalt heel goed. Alleen nog wel even wennen. De badkamer moet nog gedaan worden. De vorige bewoners hadden verkeerde kit gebruikt en alles was bruin geworden dus nieuwe voegen er in en een nieuwe douche bak en een nieuw vloertje en plafon dan moet het weer in orde zijn en in de wc moet nog een nieuw plafon in. En achter is een rolluik kapot en dat willen we ook laten maken.En nieuwe radiator knoppen want die zijn kapot en het lekt een beetje. En ja Veel dozen opruimen hahahahahaha En nog nieuwe gordijnen bestellen en nog een nieuwe lamp en dan zijn we er :!: :!: Voor de rest gaat het hier prima het is hier lekker rustig en ik kan heel goed slapen hier…Hier plenst het ook weer eens voor de verandering.
:-* :-* West
mandy hoe gaat het?
Nog niks hoor zit vandaag op mijn 100ste dag :shock: en nog niks in aantocht
Lief dat je het vraagt meis