DEEL 5 Januaristoppers

Spannend, Klavertje4! Houd ons op de hoogte!

Ik zal nog wat harder :thumbup: en misschien heb je hier nog wat aan: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Groetjes,

Iris

bedankt voor het duimen!! hopeljk helpt het!

En, Klavertje4? Hoe is het vandaag? Nog alles rustig?

Groetjes,

Iris

alles rustig hier!

Spannend klavertje wanneer ga je testen ?

Ik zit momenteel op dag 87 van mijn cyclus :shock:

ik wacht nog even met testen, want mn cyclus is de laatste tijd niet echt regelmatig…

groot gelijk dan inderdaad hoor :smiley: Ben je ook in januari gestopt ?

Spannend Klavertje4 :!:

niet gestopt met de pil… wel toen begonnen voor een 2e kind zeg maar… toen was ik voor het eerst weer ongesteld…

Klavertje4, nog alles rustig? Geen klachten/klachtjes?

Spannend!

Hou ons op de hoogte hè!

Groetjes,

Iris

Al nieuws Klavertje4 :?:

nee… nog niks te zien… maar ik wacht nog even met testen… et is de laatste tijd zo onregelmaig

Hoi meiden,

Hier een kleine update van mij. Hier gaat alles wel goed we zijn nog lang niet aan kant. Hebben ook nog geen computerkast dus heb nog geen internet ook hebben wat kleine probleempjes gehad met ons huis maar nu is het wel wat beter. Als we echt helemaal aan kant zijn horen jullie meer van mij maar dat kan nog wel even duren…Hoop dat het bij jullie alles goed gaat !!!

:-* :-* West ( Ben nu bij een vriendin van me )

Succes verder, West.

En, Klavertje4, al nieuws of is de “situatie” nog hetzelfde als vorige week?

Ben benieuwd!

Groetjes,

Iris

Hey Westje :!:

Leuk dat je even wat van je laat horen :smiley: Fijn dat het goed gaat, hoop dat je snel weer online bent :!:

Klavertje4 al nieuws :?:

:-* Manon

west leuk dat je wat van je laat horen…

jhier nogg geen nieuws… vorige keer werd ik ineens na 48 dagen ongesteld… die keer daarvoor was het meer dan 60 dagen en daarvoor meer dan 80 dagen… dus ik wacht nog even af

Fijn hè klavertje zo’n onregelmatige cyclus ik zit vandaag op dag 91 en dat is werkelijk te gek moet ik zeggen …

Ben jij er al eens mee naar je ha geweest klavertje en zo ja wat zei die ervan ? (ben erg benieuwt)

nee ik ben nog niet bij de huisarts geweest

Ik ben de vorige keer namelijk bij mijn huisarts geweest toen ik over de 60 dagen zat en toen kreeg ik van hem te horen dat ik maar terug moest komen in Januari (als ik een jaar gestopt ben) ik zit momenteel op 91 dagen en dat is ook gewoon wat mij tegen houd op dit moment

Ik heb momenteel ook echt zoiets van ik krijg gewoon op dit moment geen eerlijke kans om zwanger te worden op deze manier en moet zeggen dat het ook niet echt goed voor je zelfvertrouwen is

ja dat heb ik dus ook… het is zoo vervelend… je weet gewoon niet of en wanneer je een eisprong hebt…