Een nieuw fris deeltje :!: En veel klus plezier dat we allemaal deze maand snel zwanger mogen worden :!: :!:
Ciao Bella’s
Ik wens jullie een heel vruchtbaar nieuw deel.
Hier gaat alles goed. Ben bijna op de helft.
:-* Coor
Lekker fris deeltje, hoop dat er weer volop gekletst gaat worden :!: Ik ben inmiddels weer terug van vakantie… Jammer hoor maaaaaar hier is het gelukkig ook heerlijk weer :!: Dante zit lekker in het badje in de tuin en wij onder de parasol want tis toch wel warm zonder windje…
Woensdag mijn tweede echo, best een beetje zenuwachtig. Hoop dat alles ok is.
Leonie nog gefeliciteerd met je verjaardag en inderdaad een mooie leeftijd om mama te worden
Westje voor jou gaat het ook opschieten met je nieuwe huissie, voor je het weet zit je erin. Leuk dat je je moeder op de hoogte hebt gesteld. Tis een leuke tijd om die voorpret te hebben en nu kun je hem ook met je moeder delen.
Coor, bijna op de helft alweer :!: Gaat super snel he :!: Geniet er maar lekker van.
Ik ga weer eff in het zonnetje zitten, heb ik de afgelopen 2 weken nog niet zoveel gedaan… :mrgreen:
:-* Manon
Zo, vandaag lekker met vaderdag met het gezin langs de lek gezeten.
Beetje gezwommen, in de zon gezeten en kebab gegeten! Erg gezellig.
Ben natuurlijk verbrand, want dit was het eerste zonnetje dat mijn huid heeft gehad, maar dat hoort erbij:)
Mijn leeftijd kan in de lijst aangepast worden naar 27 en mijn NOD is 24 Juni denk ik.
Geniet nog even van de zondagavond!
@nonnie wrote:
Lekker fris deeltje, hoop dat er weer volop gekletst gaat worden :!: Ik ben inmiddels weer terug van vakantie…Jammer hoor maaaaaar hier is het gelukkig ook heerlijk weer :!: Dante zit lekker in het badje in de tuin en wij onder de parasol want tis toch wel warm zonder windje…
Woensdag mijn tweede echo, best een beetje zenuwachtig. Hoop dat alles ok is.
Leonie nog gefeliciteerd met je verjaardag en inderdaad een mooie leeftijd om mama te worden
Westje voor jou gaat het ook opschieten met je nieuwe huissie, voor je het weet zit je erin. Leuk dat je je moeder op de hoogte hebt gesteld. Tis een leuke tijd om die voorpret te hebben en nu kun je hem ook met je moeder delen.
Coor, bijna op de helft alweer :!: Gaat super snel he :!: Geniet er maar lekker van.
Ik ga weer eff in het zonnetje zitten, heb ik de afgelopen 2 weken nog niet zoveel gedaan… :mrgreen:
Ja hier gaat het gelukkig al opschieten ben er wel blij mee van mij mag het al 1 augustus zijn hoor…Ja mijn moeder was super blij dat ik dat vertelde !!! Als je weet waneer je bent uitgerekent zou je dat dan aan mij door willen geven dan geef ik het door aan chelleke en die doet het dan verder voor ons aanpassen en dan kan ik hem weer toevoegen in het lijstje.
Iertje weet jij waneer je bent uitgerekent :?:
Renate weet jij waneer jou volgende nod is en of je er die bij wilt hebben :?: :?:
Mandy en jou nod ook als je dat wilt
Hier gaat alles wel oke alleen mijn grijze poes op de foto is ziek doet alleen maar overgeven heel de dag al zielig zeg ik denk dat dat door het weer komt ik zal het wel even in de gaten houden in ieder geval…
Morgen met een vriendin mee die krijgt morgen een echo en vroeg of ik zin had om mee te gaan en natuurlijk ga ik mee vind dat echt wel leuk nu hahaha
:-* :-* West
Ik weet nooit wanneer mijn NOD is sorry :oops: Als ik uitga van mijn vorige cyclus (33dagen) dan is het volgende week zaterdag mijn NOD maar goed de keer daarvoor was het 62 dagen en daarvoor 35 dus ik kan er niet vanuit gaan
Verder mag het van mij wel wat frisser worden hoor want ik houd niet zo van dat warme weer eerlijk gezegt :wall:
@Mandy wrote:
Ik weet nooit wanneer mijn NOD is sorry :oops: Als ik uitga van mijn vorige cyclus (33dagen) dan is het volgende week zaterdag mijn NOD maar goed de keer daarvoor was het 62 dagen en daarvoor 35 dus ik kan er niet vanuit gaan
Verder mag het van mij wel wat frisser worden hoor want ik houd niet zo van dat warme weer eerlijk gezegt :wall:
Oke van mij mag het eerlijk gezegt ook wel wat minder maar zo lang ik niet hoef te werken voor mijn baas kan ik me aardig redden vorige week veel gedaan hoor met die warmte en ze houden morgen alweer 20 graden dus dat valt alweer mee en dan volgend weekend weer warmer nu mag het warm zijn van mij als het in augustus maar niet e warm is hahaha maar dan nog gewoon door gaan je kan beter wat doen als stilzitten merk ik dan van mezelf als ik ga zitten heb ik het nog warmer als dat ik iets aan het doen ben…
Nou vandaag een grote rommeldag. Hebben bergen wasgoed en stijkgoed, blah :!: Zometeen even douchen met de kleine en dan maar beginnen met strijken want daar ben ik voorlopig nog wel even mee bezig. Gelukkig kon ik wat wasgoed aan mijn moeder meegeven… :mrgreen:
Vanmiddag lekker de tuin in als het zo lekker blijft.
@nonnie wrote:
Nou vandaag een grote rommeldag. Hebben bergen wasgoed en stijkgoed, blah :!: Zometeen even douchen met de kleine en dan maar beginnen met strijken want daar ben ik voorlopig nog wel even mee bezig. Gelukkig kon ik wat wasgoed aan mijn moeder meegeven… :mrgreen:
Vanmiddag lekker de tuin in als het zo lekker blijft.
Ik ben net wakker en ga zo de bedden verschonen en gelijk weer wassen en buiten hangen. Daar na was opruimen strijken doe ik wel als het wat minder warm is heb niet veel :!: :!: Daarna nog even poetsen en douchen en daarna naar een vriendin die krijgt een echo dus ik ga gezellig mee… Pff en mijn kat is nog steeds ziek heeft weer alles onder gekotst lekker op nuchtere maag ging bijna over mijn nek bah als het vandaag ook nog blijft zal ik de dierenarts even bellen om te vragen wat het kan zijn misschien het weer :?: :?:
Manon waneer ben jij uitgerekent :?: :?:
Waarschijnlijk 16 januari, maar woensdag weten we het zeker. Bij de eerste echo konden ze nog niet zo goed zien hoever ik was dus dit was een indicatie.
Veel plezier vanmiddag bij de echo :!:
:-* manon
@nonnie wrote:
Waarschijnlijk 16 januari, maar woensdag weten we het zeker. Bij de eerste echo konden ze nog niet zo goed zien hoever ik was dus dit was een indicatie.
Veel plezier vanmiddag bij de echo :!:
:-* manon
Dankje wel dat zal vast wel lukken hoor ik ga om half 3 hier weg dus vind het eigenlijk ook wel spannend een beetje heb dat zo nog nooit gezien :!: :!: Oke dan vraag ik het woensdag aan chelleke en dan voeg ik het lijstje weer toe en is het compleet :!: :!: Behalve van renate weet ik het nog niet…
Als ik ga verhuizen zou dan iemand anders het lijstje willen doen :?: :?: want ik heb dan geen pc beschikbaar of ik heb geen tijd…
Nou, gisteren zat ik op dag 22 in mijn cyclus, eisprong rond dag 13 gehad en had ik al wat bloedverlies! Het was heel licht-bruinig. Het zet ook niet echt lekker door. Zou wel heel erg vroeg zijn. Ik heb ook nog steeds een zeurderig gevoel links onderin mijn buik. Alsof mijn eierstok ergens last van heeft.
We wachten het maar weer af. Als het aanhoudt, ga ik toch maar weer langs de huisarts. Dan zouden er echo’s gemaakt moeten worden van mijn linker eierstok, want ze voelen er niets geks aan en bij aanraking doet hij ook geen pijn. Het is een raadsel, dat lichaam van mij:)
Vandaag weer buikpijn onderin het is niet echt mijn buik is nu al 2 dagen en me eisprong is toch echt al geweest hoor echt raar Maaarrrrrrrrr ja we merken het wel !!!
:: :: :: :: :: :: strooit wat hoop dat het ook helpt voor de andere dames…
Vrienden van ons zijn afgelopen vrijdag papa en mama geworden van een zoon Dani en hij is kern gezond gelukkig en de mama maakt het ook goed…
Leonie: ik herken dat wel hoor, een zeurderig gevoel links onder… 'k Heb het nu nog regelmatig. Was voor mij de 2e keer de reden om te gaan testen, omdat ik het herkende van de eerste keer. Dus… goede hoop!
West: net als bij Manon is de datum die ik heb gekregen een indicatie. In mijn geval 15 januari. Manon krijgt woensdag haar 2e echo, ik donderdag, dus dan weet ik ook meer als het goed is.
Eén van mijn katten eet tabletjes als snoepjes, dus ik moet ze altijd goed opbergen als ze wat heeft, anders zijn ze op. Ook niet goed, maar wel gemakkelijk .
Nou, ik probeer vanmiddag of vanavond nog wel even langs te komen. Moet nu nodig aan het werk! En er komen zo collega’s binnen die nog even niet wijzer hoeven te worden dan ze zijn . Dat komt over 2 weken wel…
Groetjes,
Iris
ciao bella’s
Hier zwangerschapshormonen te over word gewoon gek van mezelf.
Dus Bij deze :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
@lyka wrote:
ciao bella’s
Hier zwangerschapshormonen te over word gewoon gek van mezelf.
Dus Bij deze :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
VANGT VANGT VANGT VANGT hahahahahahahahahaha
ik ook vang vang vang vang
Ik ben al de hele dag vreselijk misselijk en het wil maar niet overgaan dus wie weet Ik juich alleen nog maar niet te vroeg en ga lekker bezig met andere dingen
Ben momenteel aan het digiscrappen
Even proberen hoor
Wauw Mandy, da’s echt leuk! Hoe doe je dat? Heb je daar een speciaal programma voor?
Groetjes,
Iris
Manon: Veel succes straks :!: :!: Spannend hoor :!: :!:
Met de kat gaat het nog stees niet blijft over geven en vanochtend wat ik al dacht nam ze het snoepje met pilletje niet moest het er in duwen eet ze het snoepje op en pilletje tuft ze uit grrrrrrrrr en me handen liggen nu op heb een paar pleisters moeten plakken tegen het bloeden dus ik bel vanavond even die dierenarts op dat dit dus echt niet werkt moet zo nog een spuitje geven ben benieuwd hoe ze dat doet…