Een Italiaanse naam… Dante is ook Italiaans, voor een meisje hebben we ook een Italiaanse naam alleen nu nog een jongensnaam…ben benieuwd :mrgreen:
Oei jij loopt ook al lang met hoofdpijn :!: Mijn moeder zei het ook al, jij bent niet misselijk geweest misschien heb jij de rest van je zwangerschap wel last van hoofdpijn…Nou hoop het niet
Jeetje, balen joh, die hoofpijn! Ik weet wat het is, want ik heb normaal bijna standaard iedere week wel een dag hoofdpijn. Gelukkig heb ik nu al met al nog geen week hoofdpijn gehad. Voor mij een hele verbetering dus.
Namen, dat kon bij ons nog wel eens een klein drama gaan worden. Mijn vriend wil in ieder geval pas serieus over namen gaan nadenken als hij weet wat het wordt (lees: als hij weet dat het een jongen wordt ). Nu komt 'ie met allerlei onuitspreekbare brouwsels aanzetten. Laat dus maar…
Ik ben wel hard aan het nadenken. Een meisjesnaam vind ik geen probleem, maar een jongensnaam vind ik wel erg moeilijk. 'k Ben nog geen naam tegengekomen waarvan ik dacht: ja!
We zien wel, nog tijd genoeg. Anders ga ik toch alleen maar twijfelen…
Dat was het weer!
Groetjes,
Iris
eergister en vanmorgen had ik last van bruinverlies?? iemand wel eens eerder gehad??
@klavertje4 wrote:
eergister en vanmorgen had ik last van bruinverlies?? iemand wel eens eerder gehad??
Kan innestelingsbloedverlies zijn…

De een heeft er wel ‘last’ van, de andere niet. Ik hoop het voor je Klavertje :!:
:-* Manon
Klavertje4, het zou inderdaad innestelingsbloed kunnen zijn, net wat Manon zegt. Ik heb het bij mijn zwangerschap die al snel eindigde in een mk wel gehad (toen was het rozig/bruinig). Dit keer helemaal niet, dus het zou zomaar kunnen (ik ga er zelf vanuit dat ik die mk heb gehad doordat ik een longontsteking had met 40,5°C koorts). 'k Zou verder ook niet zo een “logische” verklaring weten.
Ik ga gewoon voor je duimen en misschien dat dit nog een beetje helpt: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Succes!
Groetjes,
Iris
maar heb je dan zo vroeg al een evt innestelingsbleoding/
Bij mij was het toen een dag of 6 voor ik verwachtte de :twisted: :twisted: op visite te krijgen. Maar wie weet is je cyclus net dit keer net een paar daagjes korter? Je weet 't niet…
Ik ga in ieder geval gewoon door met duimen!
Groetjes,
Iris
hoe gaat het met iedereen?
hier nog 6 dagen voor de NOD!
Hier gaat het prima hoor!
Hoe is het met jou? Nog weer bloedverlies gehad of is dat inmiddels gestopt? Ik :thumbup: nog steeds voor je hoor!
Groetjes,
Iris
Ja hiero ook alles goed. Werk momenteel even halve dagen voor mijn hoofdpijn en dat scheelt een berg.
Ik :thumbup: ook nog steeds voor je hoor Klavertje4 :!:
En, Klavertje4? Al meer duidelijkheid?
Manon, fijn dat halve dagen werken helpt. Ik weet dat hoofdpijn erg vermoeiend kan zijn, zeker als je nog zo’n klein kereltje in huis hebt lopen (dat heb ik nog niet eens ).
Als er verder nog meiden meelezen: schroom niet en schrijf mee!
Groetjes,
Iris
hier nog geen duidelijkheid… maar goed… nog 4 dagen tot de NOD… tenminste als de cyclus nu 28 dagen is…
Zo hier na lange tijd weer eens een berichtje van mij
We waren druk in huis bezig en inmiddels heeft Marc ook vakantie
Dus tijd voor een kleine update van mijn kant (weet eens)
Ik zit inmiddels op dag 81 van mijn cyclus dus niet echt iets om erg vrolijk van te worden . (nog even en dan kom ik in het guinessbook of records
)
Verder gaat hier alles zijn gangetje we hebben deze week de hele woonkamer opgeknapt en het is schitterend geworden en ben er heel blij mee .
Ooooh ja mijn zus komt aan het eind van deze maand naar Nederland dus daar ben ik ook erggggg “blij mee”
Goed nu weten jullie weer een beetje hoe het met mij gaat en vanaf vandaag zal ik proberen weer wat meer aanwezig te zijn
Groetjes Mandy
Hoi Mandy wat ben ik blij voor. Wat fijn dat je zus terug komt.
Dikke :-* Coor
Dankje wel hoor Coor ik kan ook niet half zeggen hoe blij ik ben en ik heb vandaag telefoon gehad van de moeder van mijn zus haar vriend dat alles goed is met mijn kleine neefje
Nou Mandy, gelukkig wat je zus betreft eens een positief bericht! Ben heel blij voor jullie en hoop dat jij daardoor ook wat meer rust krijgt.
Groetjes,
Iris
Ja Mandy, fijn wat betreft je zus.
Wat minder die lange cyclus zeg pfff. Ik hoop dat dat snel omslaat voor je.
Groetjes Manon
Ja ik hoop het ook dat het snel omslaat want ik zit inmiddels op dag 84 van mijn cyclus pfff en dan te bedenken dat ze (ha en gyn) pas iets doen als je 365 dagen niet :twisted: bent geweest
Maar goed als ik op dag 100 zit over 16 dagen vind ik het toch mooi geweest en dan ga ik toch naar de ha
Ik heb ook helemaal geen tekenen dat ik ongesteld moet worden ofzo en zwanger ben ik niet heb vanmorgen nog een test gedaan :?
vandaag mn NOD!!! ik ben benieuwd!
Ik voor je Klavertje :!: :!: