Dank jullie wel meiden dat zal allemaal vast wel lukken hoor…
En heb echt al zin in ons nieuwe huisje hahaha
Hebben jullie trouwens met dit weer ook overal jeuk :?: :?: hier voor al s’avond’s.
Vanmiddag komt de makelaar weer even pfff we hadden koop contract moeten tekenen en nu denkt dus de notaris dat het is vervalst mogen we weer opnieuw gaan tekenen schiet op dus en als hij het niet gelooft dan maar 1 aug op de dag zelf hahahaha
Nou groetjes West :-* :-*
mag ik me hier bij aansluiten?: wij zijn sinds januari weer bezig voor een kindje! ik heb een kindje van 11 maand!
Klavertje4, natuurlijk mag dat!
Join the club!
Het is hier behoorlijk rustig op dit moment. 't Zal ongetwijfeld ook met de warmte te maken hebben, dus hopelijk trekt het nog weer aan. In ieder geval: welkom en dat het maar snel “raak” mag zijn !
Groetjes,
Iris
@klavertje4 wrote:
mag ik me hier bij aansluiten?: wij zijn sinds januari weer bezig voor een kindje! ik heb een kindje van 11 maand!
Welkom klavertje4 veel klets plezier hier en hopen dat ook jij snel zwanger zult worden… Ik ben er helaas nog maar een paar daagjes want daarna heb ik geen internet meer want we gaan verhuizen maar na de verhuis ben ik er weer…
:-* West
Welkom Klavertje4 :!:
Leonie, al nieuws :?:
dank jullie wel voor jullie warme welkom!!
west spannend zeg! 2 dagen voor de NOD!
@klavertje4 wrote:
dank jullie wel voor jullie warme welkom!!
west spannend zeg! 2 dagen voor de NOD!
Yep en normaal heb ik een cyclus van 26 dagen vorige keer was 27 en nu is dag 27 maar nog steeds niks te bekennen dus er is nog hoop en hopelijk weten jullie het nog op tijd zo dat ik nog kan internetten om het te laten weten… als er vrijdag nog niks is test ik nog even voor jullie want vanaf zaterdag hebben we als het goed is geen internet meer…Zo ik plak helemaal zeg niet normaal heb met werken een paar tandjes terug gedaan en veel gedronken…En ik moet eigenlijk nog de bedden verschonen maar ik haal het er wel af en was het zo nog even dan moet hubbie vanavond maar helpen met op dekken…In de auto gaf hij op de teller 37 graden was dus ik doe straks echt niet veel meer als me gemak houden. ik zie dus net dat mijn banner niet klopt ik schrijf ook alles op in een agenda en ik zit nu al op dag 28 ik ben de vorige keer op 29 juni ongie geworden dus als ik zelf goed heb gerekend zit ik nu op dag 28 ben benieuwd !!!
ja het is erg warm he!
hier is mn cyclus nog erg in de war door de borstvoeding die ik nog geef. de eerste keer was 75, de tweede keer iets van 60 en de derde keer 48. we gaan dus de goede kant op
dat je nog aan ons denkt om te testen hoelang verwacht je geen internet te hebben?
@klavertje4 wrote:
ja het is erg warm he!
hier is mn cyclus nog erg in de war door de borstvoeding die ik nog geef. de eerste keer was 75, de tweede keer iets van 60 en de derde keer 48. we gaan dus de goede kant op
dat je nog aan ons denkt om te testenhoelang verwacht je geen internet te hebben?
Nou de 29 ste word hij hier afgesloten en 7 aug hebben we in het nieuwe huis al wel internet maar ik denk dat wij dan nog niet klaar zijn met verhuizen enzo krijgen 1 aug de sleutel tuurlijk denk ik aan jullie dan zou ik jullie zo lang in spanning laten zitten dat kan natuurlijk niet he hahahaha

wat is het rustig hier zeg!
EN :?: Westje :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@nonnie wrote:
EN :?: Westje :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Helaas is de :twisted: gekomen vanmorgen…
Gisteren allemaal weer problemen met het huis. De notaris belde gisteren mijn hubbie op zijn werk op met de mededeling dat wij 15 augustus hier uit moeten zijn en de afspraak was 1 september. Dus hubbie de makelaar gebeld en die is op vakantie dus zijn vervanger gebeld en die wist van niks nog dus die ging er achter aan. Dus bleek gisteren avond dat onze koper dus een goed kope hypotheek heeft afgesloten en die passeerd dus 3 maanden later en moet dus nu voor 15 augustus gepasseerd zijn en dat wist hij dus van te voren voordat hij dat tekekende. En gisteren belde hij mijn hubbie mobiel met de mededeling dat hij van niks wist wel dus want dat word met de hypotheek allemaal uitgelegt en hij heeft dus getekent met de verkoop dat het 1 september zou worden dat wij een maand de tijd hebben om te verhuizen…Nu had dus de makelaar afgesproken met ons van dat we dus wel de 15 de de overdragt zouden doen maar dan 1 september de sleutels. Maar daar trapte hij niet in zei van ja en wat als er brand uit breekt bla bla heel verhaal opgehangen dus. En toen heeft hij mijn hubbie bedreigt met dat het voor hem zo niet hoeft en hij zich terug wil trekken van ons huis als het dus niet 15 augustus de overdragt plaats kan vinden…Want dan moet hij dus voor ons huis al hypotheek gaan betalen terwijl hij er nog niet in zit en meneer wil dus niet voor niks gaan betalen. Wij staan wel in ieders geval in ons recht en hebben niks verkeerds gedaan hun hebben dit volgens onze makelaar bewust gedaan om er eerder in te kunnen mogen zonder dat wij dat wisten. Dus vandaag gaat die makelaar nog eens kijken hoe het nu werkelijk zit en wat er aan te doen is want wij zijn het hier niet mee eens dat wij 15 dagen de tijd krijgen om te moeten gaan verhuizen. Maar als onze kopers dreigt zich terug te trekken dan moet hij 10% aan ons betalen maar dan zitten wij dus weer dat ons huis weer te koop komt te staan en daar zijn wij dus helemaal niet blij mee want dan hebben we dubbele kosten erbij. Maar dit dreigt hij he dit zal hij denk ik niet doen want dat kost hem 14 duizend euries en dan heeft hij nog geen huis dus…Als hij dit doet helpt onze makelaar hem niet meer aan een nieuw huis en zorgt er voor dat alle andere makelaars op de hoogte worden gesteld van deze toestand. Maar we kunnen als het moet ook de bond er nog op zetten dus we wachten vandaag even af hoe het zit maar dan gaan we maar eerst verhuizen en dan schoonmaken als het nodig moet zijn rare toestand weer en sorry voor het lange verhaal maar even stoom afblazen hoor…
he wat jammer dat de :twisted: zijn gearriveerd… baluh!!
wat een stomme koper zeg!! :twisted: :evil:
@klavertje4 wrote:
he wat jammer dat de :twisted: zijn gearriveerd… baluh!!
wat een stomme koper zeg!! :twisted: :evil:
Ja ik weet het even balen maar ja niks aan te doen… En de kopers we horen vandaag meer dus ik hoop op goed nieuws en dat hun toch niet terug trekken in ieders geval… Onze hypotheek adviseur die heeft even na gebeld en gevraagt enzo maar niemand bij de notarissen zijn aanwezig lekker dus :? :? Nu gaat hij maandag weer bellen en dan horen we weer meer maar we moesten ons eigen nergens druk om maken zei hij en vanavond moet hubbie onze kopers terug bellen van hoe de zaken er voor staan dus ben benieuwd allemaal ik kom vanavond nog wel even kijken want morgen heb ik als het goed is geen internet meer…Ik weet dan dus niet meer waneer ik terug kom ik wil gewoon eerst alles aan kant hebben hoor waneer ik dan weer terug kom…Ik ben vanavond voorlopig voor het laatst we gaan verhuizen dus jullie zien mij over een tijdje weer terug… Doe allemaal voorzichtig aan dames en tot over een tijdje weer.
Groetjes
Westje :!: Jammer van de :evil: :evil: :evil:
Heeel veel klus plezier, doe rustig aan en we zien je weer als je weer op de pc kunt.
:-* manon
iemand nog nieuws te melden
Ciao Bella’s
Ik zal ook even weer wat van me laten horen. Lees nog regelmatig mee. Het is hier op dit moment erg rustig bij de januari stoppers.
Klavertje welkom. Ik wens je veel klusplezier en dat je maar snel zwanger mag worden.
Hier gaat alles goed. De beeb is lekker druk en mag mama graag plagen met schopjes en kriebeltjes. Ik ben inmiddels al weer ruim over de helft.
Nog 6.5 week en dan ga ik lekker met verlof. Eerst nog 3 weekjes vakantie en daar aansluitend mijn zwangerschapsverlof. Ik heb er echt zin in. Ik werk inmiddels halve dagen en dat is goed vol te houden.
Verder gaat het goed.
We weten inmiddels ook dat we een mannetje krijgen.
De babykamer is in volle gang de meubeltjes enz hebben we al in huis maar die moeten we nog even inelkaar zetten en verven. Dus dat schiet lekker op.
:-* Coor
fijn dat alles goed gaat lyka!! leuk dat je een mannetje krijgt!
Lyka, leuk dat jullie een zoon gaan krijgen :!: Hebben jullie inmiddels ook al een naam bedacht :?: Wij hebben al wel een meisjesnaam maar nog geen jongensnaam. Vind ik toch wat moeilijker nu we al een zoon hebben.
Klavertje4, ja tis al een hele tijd wat rustiger hier. Zal wel weer een beetje aantrekken als het weer wat minder wordt
Hiero op zich alles ook wel ok. Heb al wel 7 dagen last van flinke hoofdpijn. A.s. woensdag moet ik weer naar de vk en zal ik dit ook maar even melden want ik weet niet of elke dag asprines slikken wel goed is in deze toestand.
We hebben al een naam dat was zelfs al voor dat we wisten wat het zou worden.
Voor een meisje was het Lorena geworden en nu hebben we een leuke stoere italiaanse jongens naam.
Nonnie ik loop nu inmiddels al een week of 6 met hoofdpijn. Van de huisarts en vk mag ik 4 x 2 paracetamol per dag en ik werk inmiddels daarom halve dagen. Nu is het goed te doen. Die para’s krijg ik niet dagelijks om dat ik dat liever niet doe maar als het echt niet anders wil kan ik ze pakken.
:-*