Ik ben in het totaal maar een halve dag :twisted: tegen gekomen
en dan kan ik nog niet echt zeggen dat ik ongesteld ben geweest
eerlijk gezegt … Ik weet ook niet of ik dit wel onder menstruatie moet rekenen ja/nee
Verder walg ik gewoon echt van dit weer en zit het liefste overdag de hele dag binnen met dit weer met de lamellen lekker dicht zodat het niet al te warm wordt binnen.
Verder kijk ik ontzettend uit naar de dag dat ik mijn zus weer in mijn armen kan sluiten want ik mis haar vreselijk en het lijkt wel of dat steeds erger wordt momenteel .
3 Augustus is de rechtzaak ivm haar vrijlating en dan hoop ik dat ze snel weer hier is want ik vind dat het nu wel weer lang genoeg heeft geduurt hoor
He balen mandy hopelijk is je zus weer snel bij je en ja het weer ja dat mag wel wat minder ik kan er ook niet zo goed tegen…
Kat heeft vandaag weer geplast maar dan op hun eigen kamer ging me aankleden eerst en wassen kom terug doe de deur open en ja hoor recht voor de deur en nu zit ze weer in de bench…Dus ik weet wat ik zo weer kan doen gaan dweilen grrrrrrrrrrrrrrr maar ze heeft het al 1 week volgehouden ja ja nu de andere 3 weken nog…
Hier zo zijn gangetje best wel druk eeerlijk gezegt…Klus periode hahahaha volgende maand in zal het niet mee vallen maar ja dan slaan we maar een maandje over hahahaha En heb zelf het idee gehad dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad was heel de week laag en vandaag was ie 0,2 verhoogt dus wie weet gisteren nog goed ons best gedaan dus op hoop vanzegen dat het deze ronde gelukt is hahaha
Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je West :!: :!:
Mandy, vervelend dat je je niet zo goed voelt. Hoop dat de rechtzaak goed uitpakt :!:
:-* Manon
We laten vanavond de poes inslapen… Ze heeft vandaag weer 2 keer geplast en nu weer 1 keer op hun kamer en 1 keer in de bench ik trek het zo ook eerlijk gezegt niet langer heb al van alles geprobeerd en gedaan wat in mijn macht lag maar niks helpt en nu moet ik om kwart over 7 even bellen om te kijken hoe druk het nog is en dan mogen we na het spreek uur komen…
West, dus de dierenarts ging wel akkoord? Moet toch ergens een pak van je hart zijn. maar zoals we over de foon al zeiden…is het misschien wel het beste.
Sterkte ermee, ik weet dat het je hoog zit. En anders bel je maar hoor. Kids gaan om 19.00 's avonds plat dus dan heb ik alle tijd. :-*
West, dus de dierenarts ging wel akkoord? Moet toch ergens een pak van je hart zijn. maar zoals we over de foon al zeiden…is het misschien wel het beste.
Sterkte ermee, ik weet dat het je hoog zit. En anders bel je maar hoor. Kids gaan om 19.00 's avonds plat dus dan heb ik alle tijd. :-*
Manon We zijn weer terug zijn nog even bij vrienden geweest…Dankje wel nu gaat het weer wel een beetje zal het de komende dagen wel zwaar krijgen denk ik maar dan praat ik het hier ook wel van me af…
Kerstin Ja de dierenarts deed helemaal niet moeilijk en hij begon eigenlijk gelijk zelfs hun hadden er moeite mee ze werd een beetje kaal geschoren op haar pootje moesten haar met 3 en vast houden ze flipte bijna maar met 3 man sterk is het gelukt en daar na kreeg ze een spuitje met over dosis noemen ze dat en toen was het 2 tellen en ze was weg het duurde niet lang echt 2 sec ofzo dat ging zo snel en toen daarna mochten we nog een kwartiertje afscheid van haar nemen. Ze heeft in ieder geval niks geleden en niks van gemerkt en dat was te merken ook ging zo snel…Heel de dierenpraktijk kon mij horen huilen dus dan weet je het wel…De dierenarts had het er best wel moeilijk mee eerlijk gezegt dat kon je merken hij had het gedaan en ging gelijk weg en hij zei het zelfs ook nog…We waren 24 euro kwijt om ze te laten inslapen en hun zorgen voor de rest morgenochtend word ze in ieder geval weg gehaald daar…We konden ze ook zelf in de tuin beraven maar dat wilde ik niet ook omdat we gaan verhuizen maar ook dan zou ik het nog niet gedaan hebben want dan kom ik er helemaal niet over heen dan zou ik nog iedere dag er naar toe gaan bij haar plekje…Misschien dat ik je morgenavond wel eventjes bel…Ik kwam net boven om de ramen open te doen wagenwijd en de andere kat kwam al gelijk bij mij kroelen ligt nu achter mijn stoel is nog niet aan het zoeken dus maar misschien komt dat nog wel en dan laten we ze even haar gang gaan…Dus ga ik straks lekker kroelen met mijn andere meisje :!: :!:
Maar dames als ik te veel praat over mijn poes moeten jullie het ook zeggen…
:o meis was er geen andere mogelijkheid meer dan dat beestje inlaten slapen ? :shock: vind het erggg zielig namelijk …
Het is maar een vraag hoor :o
Nee dat ging niet helaas anders was ik daar ook wel opgekomen…
Ze deed het eerst op de overloo toen mocht ze niet meer op de overloop komen en begon van de week weer op hun kamer te plassen en straffen in de bench hielp ook niet echt want daar deed ze het gisteren ook in wat had ik dan gemoeten :?: :?: :?: :?: Ja ik vind het ook zielig en niet leuk maar had echt geen andere oplossing helaas anders had ik het wel geweten heb alles gedaan wat in mijn macht lag om haar te helpen maar als ze zelf niet wil kan ik daar ook niks aan doen maar een kat die heel je huis onder piest wil jij dat dan :?: :?: :?: Ik niet echt en straks ook niet in ons nieuwe huis. Sorry als ik bot overkom maar daar kan ik even niks aan doen…
Onze hond is bijna 15 en poept en piest ook de kamer onder uit ouderdom.
We laten hem echt nog niet inslapen hoor, hij is verder nog hartstikke hel. Er lag ook nieuwe houten vloer, nou jammer dan. Gewoon dweilen en spraytje erover klaar.
Dat beest was gewoon gestrest omdat ie merkte dat jullie met de verhuizing bezig zijn.
Onze hond is bijna 15 en poept en piest ook de kamer onder uit ouderdom.
We laten hem echt nog niet inslapen hoor, hij is verder nog hartstikke hel. Er lag ook nieuwe houten vloer, nou jammer dan. Gewoon dweilen en spraytje erover klaar.
Dat beest was gewoon gestrest omdat ie merkte dat jullie met de verhuizing bezig zijn.
Ik snap het echt niet
Sorry hoor
Ze doet het al jaren alleen wisten we nooit niet wie het deed en ik heb ze betrapt…Ik vind het ook jammer…
west Sterkte. Wij hebben een poos terug een katje van ongeveer een jaar naar het poezenhuis moet brengen ook ivm plassen. En ik mag dat natuurlijk niet opruimen dus ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte ik denk aan je. Je hebt alles gedaan wat je kon.
west Sterkte. Wij hebben een poos terug een katje van ongeveer een jaar naar het poezenhuis moet brengen ook ivm plassen. En ik mag dat natuurlijk niet opruimen dus ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte ik denk aan je. Je hebt alles gedaan wat je kon.
:-* Coor
Dankje wel cora ik heb alles gedaan wat ik kon maar meer kon ik ook niet doen voor haar als ze het toch blijft doen blijft het moeilijk om een oplossing te vinden en als zelfs de dierenarts het niet meer weet wat moet je dan…Want als ze naar een boerderij of zo had gegaan had ze ook niet overleeft zei de dierenarts want dat is ze niet gewend en voor al ook niet met andere dieren…En een asiel had ze het waarschijnlijk ook gedaan en voor al als ze dan bij andere mensen komt doet ze het weer en wat dan wat doen dan die mensen ook met haar he dat weet je dan ook niet en nu weet ik wel waar ze is gebleven…Dus mandy nee er was geen andere oplossing verder…Ik vind het ook jammer dat het op deze manier moest maar we wisten anders geen andere oplossing…En ja ik mis haar enorm en dat zal voorlopig nog wel blijven denk ik. Zo weer even uit geblaast sorry dames…
Ik was nog even de stukje over de kattekop van West aan het na lezen. En ik wilde nog even duidelijk stellen dat er helaas katten zijn die Sociaal niet zo in elkaar zitten als een normale kat. Dit kan komen uit het nest dat ze daar niet goed door de moeder zijn op gevoed. Er te vroeg weg gehaald zijn, of zoals in het geval van onze kattekop een paar maanden geleden mishandeld. Hier door gaan de katten hun eigen plek bevuilen.
Dit is niet af te leren omdat het een sociale afwijking is.
Het probleem is dat veel katten hier last van hebben maar als de katten buiten komen verneem je het niet of minder. Maar katten die binnen blijven geven problemen door stank enz.
West heeft alles geprobeerd om te kijken of er een oplossing was maar helaas was die er niet. Ze heeft toen de moeilijke beslissing genomen om het beestje in te laten slapen. Het is heel erg maar vooral voor haar zij moet het beestje missen.
Ik was nog even de stukje over de kattekop van West aan het na lezen. En ik wilde nog even duidelijk stellen dat er helaas katten zijn die Sociaal niet zo in elkaar zitten als een normale kat. Dit kan komen uit het nest dat ze daar niet goed door de moeder zijn op gevoed. Er te vroeg weg gehaald zijn, of zoals in het geval van onze kattekop een paar maanden geleden mishandeld. Hier door gaan de katten hun eigen plek bevuilen.
Dit is niet af te leren omdat het een sociale afwijking is.
Het probleem is dat veel katten hier last van hebben maar als de katten buiten komen verneem je het niet of minder. Maar katten die binnen blijven geven problemen door stank enz.
West heeft alles geprobeerd om te kijken of er een oplossing was maar helaas was die er niet. Ze heeft toen de moeilijke beslissing genomen om het beestje in te laten slapen. Het is heel erg maar vooral voor haar zij moet het beestje missen.
West ik denk aan je.
:-*
Dankje wel meis kreeg er tranen van in mijn ogen toen ik het las en kippevel… Het gaat wel redelijk nu met me sommige dagen zijn erg moeilijk maar ja ik moet er door heen…Dat zal nog wel even duren ook denk ik dat is er zo maar nog niet uit…En voor de meiden die het niet snappen jammer dan dan had ik ze wel aan jullie gegeven dan had je het zelfde mee gemaakt als ik… Sorry maar dit is mijn gevoel…
Hoe gaat het met de nog klussende dames :?: :?: :?:
Hier goed we wachten weer af he !!! Vandaag druk druk druk mijn ouders komen zo meteen en dan rijden mijn vader en hubbie naar de stort rommel weg brenegen hahaha hoeven we het niet mee te verhuizen… En mijn moeder komt me helpen schoonmaken van de overloop en de kamer waar de andere poes heeft geplast en liever zo vroeg mogelijk als dat het straks weer 30 graden is…Verder weinig nieuwes hier als alleen afwachten weer…
Nog altijd niets! Ik kom hier ook niet zoveel meer. Ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn.
Morgen heb ik een afspraak bij de gynaecoloog. Ze gaat dan hopelijk met een echo mijn eierstok bekijken omdat ik er nog steeds last van heb. Ik vind het wel erg spannend. Ik hoop maar dat het niets engs is of iets waardoor je een eierstok kwijt raakt. Je hebt er tenslotte maar twee en ik loop er nu al een aantal maanden mee. Voordat je een keer bij een gynaecoloog bent… Maar ja, morgen om half 12 mag ik eindelijk en ik zal jullie het resultaat wel laten weten.
Zijn er in de afgelopen maanden nog mensen bezwangerd hier? Ik heb het even niet bijgehouden en kon zo snel niets vinden.
Nog altijd niets! Ik kom hier ook niet zoveel meer. Ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn.
Morgen heb ik een afspraak bij de gynaecoloog. Ze gaat dan hopelijk met een echo mijn eierstok bekijken omdat ik er nog steeds last van heb. Ik vind het wel erg spannend. Ik hoop maar dat het niets engs is of iets waardoor je een eierstok kwijt raakt. Je hebt er tenslotte maar twee en ik loop er nu al een aantal maanden mee. Voordat je een keer bij een gynaecoloog bent… Maar ja, morgen om half 12 mag ik eindelijk en ik zal jullie het resultaat wel laten weten.
Zijn er in de afgelopen maanden nog mensen bezwangerd hier? Ik heb het even niet bijgehouden en kon zo snel niets vinden.
Het wordt weer tijd!
:: :: :: :: :: ::
Heel erg veel succes morgen bij de gynaecoloog meis ik zal aan je denken moet morgenochtend wel werken maar morgnmiddag kan ik het wel lezen…
Alleen manon en iris zo ver ik weet zijn zwanger van renate hebben we ook al lang niks meer gehoord dus dat zal dan denk ik ook wel goed gaan met haar…
Hier alles zo zijn gangetje moest vandaag naar me werk uren inleveren heb 3 kwartier in de file gestaan pfffff en nu moet ik straks mijn auto laten keuren en er staat nu 3 kilometer file naar bergen op zoom en kan ook niet binnen door want daar was weer een ongeluk gebeurd dus gaat lekker dus ik rij denk ik zo maar weg en neem een flesje drinken mee…
Hier zijn het weer spannende dagen dat wel hahahahaha heb al wel weer klachten maar ja die heb ik al meer gehad en toen werd ik ook ongie dus we wachten het maar af…Nog 1 week werken en dan heb ik 3 weken vakantie en dan krijgen we ook de sleutel van ons nieuwe huisje…Dus allemaal spannend hier maar wel leuk :!: :!: :!: Maar van af 29 juli heb ik geen internet meer…Dus als iemand anders dan het lijstje over kan nemen graag…
Spannend Leonie :!: Hopen dat het niets ernstigs is en dat het gewoon verholpen kan worden. Je loopt er al zo lang mee das wel vervelend ja.
Westje spannend he?! Sleutel van je nieuwe huis en je NOD :!: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je hoor :!:
Anders laten we het lijstje toch gewoon zitten. Zoveel meiden ketsen hier niet meer mee. Ik ben trouwens begonnen met het lijstje…maar werd ineens overgenomen door iemand anders zonder wat aan mij door te geven of te vragen ofzo dus ik heb geen zin meer om zo’n lijstje bij te houden.
Nou ja, ik gaat eff strijken pffff. Vanochtend al de badkamer gesopt maar m’n strijkwerk stapelt zich maar op want ik heb er elke keer geen zin in
Gelukkig Manon, jij hebt ook geen fut om te strijken… Ik ook niet. Ik schuif het steeds voor me uit en hanteer nu de tactiek om alleen te strijken wat mijn vriend of ik op dat moment aan wil. De achterstand komt wel een keertje als het niet zo warm meer is.
West: veel succes de komende periode met je NOD en natuurlijk je huisje!
Renate: heel veel succes vandaag. Hopelijk kunnen ze je duidelijkheid geven en valt het allemaal mee.