:**:
Ze heeft gisteren heel de dag in de bench gezeten en dat ging goed vanacht hebben we ze gewoon op hun kamer gelaten en dat ging ook goed dus nog iets positiefs… En gisterenavond haar beneden gelaten de andere wilde boven liggen hahaha en dat ging ook goed…Afkloppen dat dat goed ging hopelijk blijft dit zo goed gaan…
Gisteren was ik ziek hoofdpijn en spuggen hield niks binnen zelfs geen slokje water bleef er in maar heb het toen heel rustig aan gedaan en toen bleef het binnen en op tijd naar bed gegaan en ik heb waarempel heel goed geslapen… Moet vandaag een hele dag werken dus ik doe wel een paar tandjes terug met dit weer nu en kijk wel hoe het zal gaan…
:-* West
Mijn leeftijd klopt inmiddels niet meer Chelleke want ik ben 30 geworden afgelopen zaterdag
Westje, vervelend dat je ziek was/bent meis. Ik hoor het veel op dit moment, komt ook door het weer denk ik. Dante heeft ook 2 dagen koorts gehad boven de 40 graden. Beterschap en doe rustig aan :!:
Mandy: Nog van harte gefeliciteerd meid :!: Hoe staat het trouwens met jou cyclus :?:
Vandaag weer aan het werk, heb even pauze. Wel lekker dat het vandaag wat minder warm is, even afkoelen
:-* Manon
@nonnie wrote:
Westje, vervelend dat je ziek was/bent meis. Ik hoor het veel op dit moment, komt ook door het weer denk ik. Dante heeft ook 2 dagen koorts gehad boven de 40 graden. Beterschap en doe rustig aan :!:
Mandy: Nog van harte gefeliciteerd meid :!: Hoe staat het trouwens met jou cyclus :?:
Vandaag weer aan het werk, heb even pauze. Wel lekker dat het vandaag wat minder warm is, even afkoelen
Dankje wel meis ik kan ook niet goed tegen het warme weer en vanmiddag ben ik vrij en doe lekker rustig aan ik wilde eigenlijk de bedden verschonen maar het is nog te benauwd boven dus ik denk dat ik daar maar even mee wacht en ga wel wat anders opzoeken wat ik wel kan doen en niet te warm is… De poes doet het sinds gisteren weer goed sinds ze nu niet meer op de overloop mag komen hopen dat ze er zich aan houd

Mandy GEFELICITEERD met je verjaardag meis
@nonnie wrote:
Dankje wel meis ik kan ook niet goed tegen het warme weer en vanmiddag ben ik vrij en doe lekker rustig aan ik wilde eigenlijk de bedden verschonen maar het is nog te benauwd boven dus ik denk dat ik daar maar even mee wacht en ga wel wat anders opzoeken wat ik wel kan doen en niet te warm is… De poes doet het sinds gisteren weer goed sinds ze nu niet meer op de overloop mag komen hopen dat ze er zich aan houd

Mandy GEFELICITEERD met je verjaardag meis
Dankjullie wel hoor meiden
Met mijn cyclus is het tien keer pet :?
De vorige keer had ik zo’n mooie cyclus van 33 dagen nu was het weer 43 :shock: en ik ben nu nog niet normaal ongesteld een heel iniminie beetje en het meeste bij het afvegen en een heel klein beetje op mijn verband (sorry voor de smerige praat) Heb ook al gezegt dat ik niet weet of ik dit nog lang vol ga houden op deze manier want het sloopt me geestelijk gewoon
@Mandy wrote:
Dankjullie wel hoor meiden
Met mijn cyclus is het tien keer pet :?
De vorige keer had ik zo’n mooie cyclus van 33 dagen nu was het weer 43 :shock: en ik ben nu nog niet normaal ongesteld een heel iniminie beetje en het meeste bij het afvegen en een heel klein beetje op mijn verband (sorry voor de smerige praat) Heb ook al gezegt dat ik niet weet of ik dit nog lang vol ga houden op deze manier want het sloopt me geestelijk gewoon
Das balen meis ik snap dat je hier behoorlijk van kunt balen waarom ga je dan er niet voor naar de ha? Die heeft meestal wel iets waar het misschien beter van word hoor van sommige dat ze clomid slikken ofzo iets… Vraag het je ha ik zou er gek van worden sorry hoor ik zou al lang geweest zijn…
Succes in ieders geval meis !!!
Nou de vorige keer met mijn cyclus van 62 dagen ben ik al naar mijn huisarts geweest maar die zegt dat hij pas iets doet/geeft als er een jaar voorbij is dus ik moet wachten tot januari voordat er iets gedaan wordt…En Clomid mogen ze tegenwoordig niet zomaar geven (weet ook niet waarom) dus ik denk dat ze pas echt iets doen als ik doorflip ofzo en dat duurt niet lang meer kan ik je verzekeren
@Mandy wrote:
Nou de vorige keer met mijn cyclus van 62 dagen ben ik al naar mijn huisarts geweest maar die zegt dat hij pas iets doet/geeft als er een jaar voorbij is dus ik moet wachten tot januari voordat er iets gedaan wordt…En Clomid mogen ze tegenwoordig niet zomaar geven (weet ook niet waarom) dus ik denk dat ze pas echt iets doen als ik doorflip ofzo en dat duurt niet lang meer kan ik je verzekeren
Inderdaad raar dan zeg dat je huisarts je niet verder laat onderzoeken verders ik zou ik echt op mijn strepen staan en zeggen van wij willen heel graag een kindje maar zo lukt dat niet erg en dat je geen zin hebt om jaren te moeten wachten waneer er iets ondernomen word en ik weet een kindje plan je niet maar dan zou je in januari al een jaar bezig zijn en dan gaat ie wat ondernemen en dan pas ben je net begonnen ik zou gewoon terug gaan en op mijn strepen staan ik heb trouwens een hele aardige ha waar ik ook goed mee kan praten en ze helpt me ook goed. Als ik zwanger zou zijn moest ik een afspraak maken bij haar dus ben benieuwd straks als het zo ver is…
Mijn huisarts is een eikel en niet alleen mijn huisarts doet niks maar ook de gyneacoloog gaat pas iets geven als ik een jaar bezig ben of tot januari niet ongesteld zou worden :shock: Maar ja tot ik echt een keer door flip en dat gaat niet lang meer duren voordat ,dat gebeurt en dan zegt hij nog slik maar valeriaandruppels (maar die heb ik al ) Want dat zei hij ook toen ik flipte toen ik net wist dat mijn zus in de gevangenis in Frankrijk zat en toen zei hij dat ook
@Mandy wrote:
Mijn leeftijd klopt inmiddels niet meer Chelleke want ik ben 30 geworden afgelopen zaterdag
Ik las het :oops:
Zie club

Verander het morgen even :-*
Chelleke,
Als je toch aan het veranderen gaat: ik ben sinds vorige week woensdag ook geen 27 meer (maar 28 dus ).
Groetjes,
Iris
@Iertie wrote:
Chelleke,
Als je toch aan het veranderen gaat: ik ben sinds vorige week woensdag ook geen 27 meer (maar 28 dus).
Groetjes,
Iris
okido

:**:
Nou gisteren bij de VK geweest en voor het eerst het hartje gehoord :!: :inlove:
Wat is dat toch weer heerlijk :!: Ik hoop dat jullie dat ook heeeeeeel snel gaan meemaken meiden :: :: :**:
Verder alles goed. Bloeduitslagen waren OK, bloeddruk prima in orde.
En nu lekker weekend :!:
Wauwie Manon! Ik wil ook! Die van mij speelt nog verstoppertje…
Ik mag de 20e weer (om te kijken of ze het hartje dan wel kunnen vinden)…
Goed weekend!
Groetjes,
Iris
Nou vandaag weer aan der arbeid… Blah, helemaal geen zin meer, meer zin in mijn verlof :mrgreen: Hahaha
Hoest met de klussende dames :?: Er wordt jammer genoeg niet meer zoveel geschreven… :? Hier wat :: :: :: :: :: ::
Ben ( nog steeds ) bezig met het verven van mijn meubeltjes. Duurt even maar heb er niet elke dag puf voor. Wordt wel mooi al zeg ik het zelf
Dante is lekker bezig, slaapt weer goed dus daar ben ik wel blij mee.
Nou eff mijn koffie nuttigen en dan weer op pad.
@nonnie wrote:
Nou vandaag weer aan der arbeid…Blah, helemaal geen zin meer, meer zin in mijn verlof :mrgreen: Hahaha
Hoest met de klussende dames :?: Er wordt jammer genoeg niet meer zoveel geschreven… :? Hier wat :: :: :: :: :: ::
Ben ( nog steeds ) bezig met het verven van mijn meubeltjes. Duurt even maar heb er niet elke dag puf voor. Wordt wel mooi al zeg ik het zelf
Dante is lekker bezig, slaapt weer goed dus daar ben ik wel blij mee.
Nou eff mijn koffie nuttigen en dan weer op pad.
Hier goed alleen erg druk vanaf de 27 ste hebben we hier geen internet meer en vanaf 7 aug hebben we het weer in het nieuwe huis maar tijd zal ik niet hebben…Eerst me huisje dan op orde en dan internet weer :!: :!: Ik zit ook nu in de klus periode dus super druk nu hahaha vanavond mag ie weer hihihihi En verder druk met inpakken of te warm om te schrijven hier. Verder gaat het wel goed poes plast nu zo ver wij weten niet meer in ieder geval op hun kamer kan ik het niet gevonden krijgen en ze mag niet meer alleen op de overloop komen dus of als wij er bij zijn en verder niet.
Ook ik moet weer een hele dag werken vandaag dus ja druk zeg maar…
:-* :-* West
Met mij gaat het niet zo lekker op het moment …
Ik ben in het totaal maar een halve dag :twisted: tegen gekomen
en dan kan ik nog niet echt zeggen dat ik ongesteld ben geweest
eerlijk gezegt … Ik weet ook niet of ik dit wel onder menstruatie moet rekenen ja/nee
Verder walg ik gewoon echt van dit weer en zit het liefste overdag de hele dag binnen met dit weer met de lamellen lekker dicht zodat het niet al te warm wordt binnen.
Verder kijk ik ontzettend uit naar de dag dat ik mijn zus weer in mijn armen kan sluiten
want ik mis haar vreselijk en het lijkt wel of dat steeds erger wordt momenteel .
3 Augustus is de rechtzaak ivm haar vrijlating en dan hoop ik dat ze snel weer hier is want ik vind dat het nu wel weer lang genoeg heeft geduurt hoor