Ik hoorde gisteravond van Ediwn dat je er was ja....Zonde van het beestje, maar misschien toch wel de beste oplossing. Wat als ze straks de babykamer ontdekt als die er is...moet je niet aan denken.
Maareuh..schhonpa/ma hebben maar 2 katten hoor..whahahaha, of je moet die dikke tim voor 2 rekenen. Die had geloof ik wel Edwin's werkschoenen ondergespogen.
Sorry voor het inbreken in dit topic. West, ik zie je morgen wel en als niet je kan dan bel je maar
Oja sorry 2 hahaha ik kom morgen gewoon hoor heb ik ook wat afleiding. Vandaag gaat het niet zo goed veel huilen maar ja nu is ze er nog en je weet dat ze weg moet. Vanmiddag ga ik naar de kerk mijn nichtje trouwt en had met mijn ouders afgesproken dat ik mee zou gaan hoop dat ik me kan inhouden om niet te gaan huilen. Zal morgen misschien ook wel gaan huilen maar dat is niet heel erg he :?: :?:
Ben bij de dierenarts geweest en die had nog 1 oplossing nu even afwachten wat ze met de feliway doet en als ze daar goed op reageerd dan in het nieuwe huis een voilere maken en ze daar in doen als wij werken zijn en dan de feliway er bij en dan nog 2 extra feliway halen voor in het stopcontact op de plaatsen dan als ze er uit mogen om bij ons te zijn en die kans wil hij dat we dat proberen ik zo ik zal er ook met mijn man over hebben en in een asiel is geen oplossing zei de dierenarts want dan komt ze straks bij andere mensen en gaat ze het ook doen en dan weet je ook niet wat er met haar gebeurd hij zei dat vind ik geen oplossing want niemand neemt een poes die in huis plast. Ze heeft trouwens nog steeds geen blaasontsteking heeft hij nu weer gecontroleerd en het kan zijn dat ze het doet van klerigheid dat ze daarom zo doet verders heeft hij haar helemaal onderzocht en weet verders daar na geen andere oplossing meer als dan in laten slapen… En we moeten dus nu al het behang er af halen en opnieuw een goedkoop behangetje halen en dan 1 rol extra dan kun je ook zien of de feliway bij haar helpt zei die maar houd er rekening mee dat ze het miscchien nog wel kan doen dat je de geur niet helemaal uit de muur kan krijgen. Maar dit gaan we dus proberen. pffffffff wat een opluchting zeg.
Wet fijn dat jullie nog wel een oplossing zijn tegen gekomen. Nu maar duimen dat het werkt! Ik hoop het voor julie!
Liefs Manon
Ja ik hoop het ook. Ik heb gisteren nog op marktplaats zitten kijken ook voor voilerer’s enzo maar die moeten ze op maat komen maken en die zijn best duur en het moet ook voor binnen zijn want het zijn geen buiten katten toen ben ik verder gaan kijken voor een bench en die heb ik gevonden en is in breda dus gaan we vandaag een bench halen het is bij een mevrouw thuis en hij is nieuw want daar heb ik express naar gekeken dat ik een nieuwe wilde want anders krijg je het zelfde probleem weer terug Zei had er 3 en we nemen de grootste 125 cm en nog wat wat weet ik zo even niet uit mijn hoofd.En een kijken hoe ze daar op reageerd want er moet ook een kattenbak in kunnen en eten en ze moet de ruimte nog hebben ook in dat ding en voor de andere doen we het niet ik ben ook nog bij de dierenwinkel geweest gisteren en die zei je moet haar straffen omdat zei het doet en niet de andere heeft ze ook weer wel gelijk in vind ik. Bij de dieren winkel was de bench 90 euro en van dat vrouwtje 63,50 dus dan rijd ik daar wel even naar toe scheelt toch weer in je portemonee. En morgen gaan we het behang er af halen en schoon maken met dettol dat was het beste zei de dierenarts gisteren. En over een paar dagen behangen opnieuw en dan laten we ze nog 1 weekje los lopen waar ook dat apparaat hang van feliway en eens kijken of dat helpt dat moest van de dierenarts en daar na doen we ze al in de bench kan ze alvast wennen voor dat ze straks in het nieuwe huis er in moet. Want dat zal ze niet leuk vinden dat weet ik nu al maar dan moeten we gewoon voet bij stuk houden dat ze er in blijft…Verder heb ik ontzettend veel last van mijn rug niet te geloven zo zeer doet mijn rug hopelijk wil het snel weer over gaan…
Hier alles Ok. Voel me nog steeds prima, hopen dat het zo blijft :!:
Hier nog even wat hormoontjes :: :: :: :: :: ::
Ben lekker bezig in m’n huis met dingen veranderen enzo. Heb een hele leuke grote klok gekocht en nog 2 schilderijtjes. Verder heb ik besloten om alles wit te verven ( dressoir, tvkast en salontafel ) de eetkamertafel had ik een tijdje geleden al geverfd. Wij hebben een bruine bank met bruine kussens en bruine eetkamertafelstoelen. Dus ga ik op de witte meubels alles met bruine assecoires aankleden. Lekker bezig dus :mrgreen:
Zit nog te denken wat te doen met de babykamer. Wil er toch een andere draai aangeven vind ik wel zo leuk.
Hier alles Ok. Voel me nog steeds prima, hopen dat het zo blijft :!:
Hier nog even wat hormoontjes :: :: :: :: :: ::
Ben lekker bezig in m’n huis met dingen veranderen enzo. Heb een hele leuke grote klok gekocht en nog 2 schilderijtjes. Verder heb ik besloten om alles wit te verven ( dressoir, tvkast en salontafel ) de eetkamertafel had ik een tijdje geleden al geverfd. Wij hebben een bruine bank met bruine kussens en bruine eetkamertafelstoelen. Dus ga ik op de witte meubels alles met bruine assecoires aankleden. Lekker bezig dus :mrgreen:
Zit nog te denken wat te doen met de babykamer. Wil er toch een andere draai aangeven vind ik wel zo leuk.
Nou Dante hangt aan mijn been ik ga stoppen
Liefs Manon
Wat fijn dat alles goed gaat met je :!: :!: pikt heel snel wat hormoontjes in hahaha nog een paar dagen hier…Hier de kat weer een pipetje gegeven met het pilletje kots het net weer uit geweldig gaat het hier not dus nou ja we zien het weer wel verders en anders gaan we weer gewoon terug met haar pfffffff
Spannend Westje :!: Wanneer ga je testen :?: :?: :?: Ik hoop het zoooooooo :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Zometeen weer aan het werk, nu begint het lekker weer te worden…Maar ja van het weekend is mijn man ook vrij dus das gezellig en dan wordt het ook lekker weer.
Spannend Westje :!: Wanneer ga je testen :?: :?: :?: Ik hoop het zoooooooo :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Zometeen weer aan het werk, nu begint het lekker weer te worden…Maar ja van het weekend is mijn man ook vrij dus das gezellig en dan wordt het ook lekker weer.
Nou ik gaat, doeggies :!:
:-* Manon
Ik heb mijn Banner op 26 dagen gezet omdat ik al wat vaker 26 dagen heb gehad en na 31 dagen ga ik pas testen want dat is ook al een keer voor gekomen.Ik denk dat ik dan maandag of dinsdag pas ga testen. Als ik dat vol ga houden hahaha. Ik moet vandaag ook weer werken blehh en heb geen zin. Nog een paar dagen en 1 maand werken en dan vakantie en de sleutel van ons nieuwe huisje hahaha heerlijk :!: :!: Kijk er al echt naar uit.
Nee nog steeds niks maar mijn temp is al wel gezakt van 36.8 en vandaag was ie 36.6 maar we wachten het even af. Het zou een mooi kadootje zijn voor in ons nieuwe huis alvast hahaha.
De poes doet het na mijn weten nu goed behang is er af en heb de deuren en deurstijlen en de vloer schoon gemaakt met dettol je ruikt wel iets maar ik zie nu niks op de grond of tegen de muur morgen de muren even doen en de grond nog een keer. Vanmiddag wassen en strijken pfffff geen zin in hahaha En zo weer gaan werken heb geen zin meer nu hahaha maar ja moet he…
Jaha! Ik ben er ook nog wel! 'k Heb alleen even een paar leuke, drukke dagen achter de rug waarin ik eigenlijk geen computer heb gezien.
Wast: gelukkig dat het nu wat beter lijkt te gaan met je poezie. Hopen dat jullie dit beide volhouden. Verder: spannend! Ik :thumbup: voor je en misschien dat dit ook helpt: :: :: :: :: :**:
Nonnie: jee, jij bent nogal wat van plan in huis zeg! Ik wens je veel succes… Da’s echt niks voor mij, ik kan er de energie niet voor opbrengen (niet alleen nu, maar helemaal niet). Wij hopen nog steeds dat we over een tijdje kunnen verhuizen (of kopen of een eengezinswoning huren) dus ik heb er ook niet zoveel zin in om vanalles te gaan ondernemen. Verder komt er, waar we nu wonen, een grote renovatie aan. Goede reden om alleen het hoognodige te doen in huis (ja, wel schoonmaken natuurlijk ).
Gisterenavond kwamen we thuis en ja hoor kat had weer geplast grrr hubbie moet van mij vanmiddag de bench opzetten kan ze daar gaan wennen het is goed met haar dan maar op deze manier heb ze gisteren ook genegeerd enzo maar dat schijnt ook niet te boeien bij haar maar ja dan maar in de bench kijken wat ze dan doet en anders weet ik het ook niet meer Ze zit nu al 3 kwartier in de bench en begint het nu beu te worden maar ze moet er nog een kwartiertje in blijven zitten en dan heeft ze er een uurtje ingezeten. En dan mag de andere kat ook even neuzen en eens kijken wat zei er in doet en vanavond mag de andere kat weer een uurtje…
Ik houd met dit weer lekker mijn gemakje in ieders geval en we eten vanavond een broodje knakworst heb geen zin om te koken met dit weer…
Kwam inderdaad even buurten. Met de beeb is alles goed. Ik loop helaas nog steeds te klooien. Ben vorige week meerdere malen flauw gevallen.
Ben toen naar de vk geweest en heb het hartje even gehoord dat was prima in orde. Ook is de beeb flink in beweging dus daar zit het wel goed.
Ik zelf heb alleen last van duizeligheid en ontzettende hoofdpijn volgens mijn ha komt het van de tress. Toen ik vorige week zat bij de vk was had ik een bloeddruk van 103/65 en donderd 145/95 dat is dus behoorlijk om hoog geschoten. Zit nu dus in de ziektewet en moet rustig aan doen.
IK lees trouwens vaak even mee hoor. Maar heb niet altijd de puf om even een berichtje achter te laten.
Jee, da’s balen! Eerst het spugen en nu dit weer. Wel goed te horen dat het met de beeb wel goed gaat.
Je geeft aan dat de klachten, vlgs je ha, door de stress komen, maar heb jij ook niet het idee dat het weer ook meespeelt?
Ik sta ook iedere keer te tollen op m’n benen en 'k heb ook al heel wat sterretjes langs zien komen. Normaal voel ik me als het 's zomers zo warm is ook niet helemaal toppie, maar die duizeligheid heb ik normaal nooit.
Jeetje Coor, vervelend dat je je nog steeds niet zo goed voelt. Maar het is voor een goed doel :!: :inlove:
Ik mag het wel afkloppen maar heb gelukkig nog steeds nergens last van, klop klop :mrgreen: Misschien komt het ook omdat je er nu anders bezig mee bent dan met de eerste. Ik heb er amper tijd voor om er echt mee bezig te zijn alles gaat gewoon door met zo’n kleintje om je heen.
Wat een weertje he :?: :!: Zometeen eff lekker douchen met die kleine en dan maar even fietsen ofzo. Nu is het nog lekker vanmiddag vind ik het te warm daarvoor.
Westje hoest met jou meis :?: En met je roken… :?:
Jeetje Coor, vervelend dat je je nog steeds niet zo goed voelt. Maar het is voor een goed doel :!: :inlove:
Ik mag het wel afkloppen maar heb gelukkig nog steeds nergens last van, klop klop :mrgreen: Misschien komt het ook omdat je er nu anders bezig mee bent dan met de eerste. Ik heb er amper tijd voor om er echt mee bezig te zijn alles gaat gewoon door met zo’n kleintje om je heen.
Wat een weertje he :?: :!: Zometeen eff lekker douchen met die kleine en dan maar even fietsen ofzo. Nu is het nog lekker vanmiddag vind ik het te warm daarvoor.
Westje hoest met jou meis :?: En met je roken… :?:
:-* Manon
Nou even nog steeds niet goed met de poes doet dus nog steeds erg plassen en ik weet me nu even geen raad meer wat ik er mee aan moet het gaat even niet zo goed met mij op dit moment.
Inderdaad vanochtend dus weer ik kwam uit de slaapkamer ging naar het toilet en kom terug om me aan te kleden etz en wassen enzo en ja hoor had ze weer tegen de muur geplast word hier zo :wall: :wall: :wall: van en heb ze nu gelijk in de bench gedaan dan gaat ze er vanaf nu maar heel de dag in en maar niet meer opbouwen het is goed ik bel vanavond even de dierenarts weer ik weet het nu ook niet meer feliway zit in het stopcontact het is goed schoongemaakt enzo ik weet het echt nu niet meer. Ik geloof nooit dat het haar lukt om niet meer te plassen als de feliway al niet helpt en schoonmaken doe ik met dettol dus is gelijk desinfecterend ook nog eens nou ja ik weet het even allemaal niet meer wat ik er nog mee aan moet ben zo in staat om ze met bench en al vanacht buiten te zetten… :wall: :wall: En vraag dan aan de dierenarts hoe lang die feliway nodig heeft om te werken zit al meer dan een week in het stopcontact nu…Ik ben even ten einde raad nu En maak me veelste druk op dit moment heb tegen haar staan schelden maar ik weet dat dat niet helpt…
Wat fijn dat het met jou goed gaat dat je nog niet veel kwaaltjes hebt.