tjongejonge zeg… het zit je ook niet mee…
Vandaag gaat het even niet lekker met me even een dipje vandaag weet ook niet waarom…
:-* :-* West
hoe gaat het hier nu met iedereen
wij gaan deze maand even niet proberen om zwanger te worden… de uitgerekende datum zou anders zijn op 3 juni en we hebben gister gehoord dat 13 juni mijn broer gaat trouwen… dus dat is dan niet echt handig
@klavertje4 wrote:
hoe gaat het hier nu met iedereen
wij gaan deze maand even niet proberen om zwanger te worden… de uitgerekende datum zou anders zijn op 3 juni en we hebben gister gehoord dat 13 juni mijn broer gaat trouwen… dus dat is dan niet echt handig
Hier gaat alles goed hoor weer flink aan de klus !!! He balen voor je meis dat je even een maandje moet wachten…Kan me wel voorstellen dat je dat niet leuk vind. Hoe is het verders met iedereen ??? Manon,Mandy,Iris,Cora en de rest van de meiden lang al niks meer van hun gehoord waar zijn jullie meiden ???
ik heb van de week nog een berichtje geplaatst hoor West
Ik zit vandaag op dag 106 van mijn cyclus en daarom heb ik gewoon even niet echt de behoefte/zin om volop te reageren en kom momenteel eigenlijk ook niet echt op het kok-forum daardoor
Want ik begin de moed inmiddels echt op te geven en heb daarom ook niet echt zin om te zien dat er weer iemand zwanger is ofzo
Verder is mijn zus bij ons voor een tijdje dus ook dat komt er nog eens bij
Ik heb al een heeeele tijd niet meer gereageerd, maar ik lees nog altijd mee! Ik ben zoals jullie zien nog steeds niet zwanger.
Ik heb wel korte cyclussen (laatste keren 23 dagen) en de gynaecoloog heeft een inwendige echo gemaakt. Dit was op dag 9 in mijn cyclus (op de dag van mijn eisprong) en ik heb dan ook een hele mooie foto van een rijpe folikkel. Hij kon me vertellen dat er niets mis was met mijn eiserstokken. Alles zag er goed uit, mijn baarmoeder ook. Hij kon precies zien dat mijn eisprong die dag ging plaatsvinden. Ik heb steeds precies 14 dagen tussen eisprong en menstruatie zitten. Gewoon geduld hebben dus…
Maar ik wil me er niet meer zoveel mee bezig houden. Vandaar dat ik hier niet meer actief meeschrijf. Natuurlijk laat ik het jullie weten als er nieuws is! Veel succes allemaal en verlies de hoop niet! We zijn tenslotte pas 8 maandjes bezig:)
@Mandy wrote:
ik heb van de week nog een berichtje geplaatst hoor West
Ik zit vandaag op dag 106 van mijn cyclus en daarom heb ik gewoon even niet echt de behoefte/zin om volop te reageren en kom momenteel eigenlijk ook niet echt op het kok-forum daardoor
Want ik begin de moed inmiddels echt op te geven en heb daarom ook niet echt zin om te zien dat er weer iemand zwanger is ofzo
Verder is mijn zus bij ons voor een tijdje dus ook dat komt er nog eens bij
jeetje zeg wat onwijs vervelend meid!!
Ja ik wordt er echt gestoord van en de gyn en de huisarts doen helemaal niks en daar wordt ik momenteel erg depri van :twisted: Ik ga deze week of volgende week terug naar de ha en ik ga niet eerder weg voordat ik een verwijsbrief ofzo heb want ik wordt er zo langzamer hand echt gestoord van
Je hoort aan alle kanten dat huisartsen enzo maar van alles doen en maar echo’s enzo laten maken en hier gebeurt gvd helemaal niks en laten ze me zo lopen tot ik binnenkort echt een keer op de paaz afdeling beland en dat duurt niet lang meer als het zo doorgaat kan ik zeggen :wall:
nou jaa zeg… wat onwijs vervelend dat de huisarts en gyn niks doen… ze snappen toch ook wel dat de situatie zo ook niks is…
Tsja ze doen pas iets als je een jaar bezig bent hè en dat jaar is pas over vier maanden voorbij dus tegen die tijd zit ik in het gesticht ofzo :wall:
Hoi hoi, ik ben er ook nog alleen ook niet meer zo actief op het forum. Weet ook niet wat het is maar heb de laatste tijd weinig zin om achter de pc te zitten…
Verders gaat alles goed. Ben over de helft en heb al een pretecho en een screeningsecho achter de rug. Zag er allemaal goed uit, dus dat is fijn.
Zal een echo bijvoegen als bewijs
En voor de klussers :: :: :**: Ik hoop dat het snel raak mag zijn.
:-* Manon
Ciao Bella’s
Hier even een snel berichtje van mij.
Het gaat hier goed. Zit alleen met bi thuis. Vandaag ben ik weer bij de vk geweest alles was goed met de kleine man.
Verder alles goed.
:-*
Hier gaat ook alles prima.
Ben erg moe, maar voor de rest mag ik eigenlijk niet klagen. Ben inmiddels ook “ruim” over de helft.
Van mij ook een heleboel :: :: :: :: :**: en veel succes!
Groetjes,
Iris
Hey West,
Ik weet niet in hoeverre mijn dromen voorspellend zijn, maar droom dit soort dingen nooit dus wie weet…??
Ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was!! :mrgreen: Echt heel grappig, ik droom nooit over je en meeste dromen vergeet ik weer meteen
Ik :thumbup: dat deze droom misschien een goed teken is voor deze ronde? :inlove:
Groetjes Natascha.
@Kes wrote:
Hey West,
Ik weet niet in hoeverre mijn dromen voorspellend zijn, maar droom dit soort dingen nooit dus wie weet…??
Ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was!! :mrgreen: Echt heel grappig, ik droom nooit over je en meeste dromen vergeet ik weer meteen
Ik :thumbup: dat deze droom misschien een goed teken is voor deze ronde? :inlove:
Groetjes Natascha.
Nou ik hoop dat die droom van je dan uitkom we hebben flink geklust dus wie weet komt die droom uit !!! Gisteren heel de dag in dronten geweest bij kerstin leuk met haar kids gespeeld en geshopt was erg gezellig.
Goedenmorgen Dames,
Hier gaat het wel heb sinds 2 dagen last van onder in mijn buik waar ik no al wat last van heb en als het vrijdag nog niet over is ga ik er even mee naar de huisarts…
Verder heb ik niet zo veel te melden alleen dat we weer in de wacht tijden zitten…
West
Nou ik had vanmorgen om 11.10 een afspraak bij de huisarts en ik moet zeggen hij was heel erg aardig (had hem nog nooit zo gezien eerlijk gezegt ) en dat deed me heel erg goed eerlijk gezegt …
Nou ik kwam dus binnen en toen vertelde hij me dus iets wat de gyneacoloog me 7 maanden geleden al had moeten vertellen …
Ik heb cystes in mijn eierstokken zitten (weet niet hoeveel maar wel meerdere)
En dat is dus ook waarom ik geen eisprong heb (kan dus ook stoppen met tellen) en daar heb ik dus ook die buikpijn van (vroeg het meteen )
De kans dat ik zwanger kan worden is dus bijna niet aanwezig (dat heb ik hem gevraagt) en daar komt dus ook mijn gewicht nog eens bij en hij heeft me nu dus een medicijn gegeven om aftevallen (moet hem daarover over een maand terug bellen)
Maar goed ik moet er nu dus gewoon serieus rekening mee gaan houden dat ik gewoon nooit een kind zal krijgen
Ik ga zoiezo een klacht indienen tegen de gyneacoloog hier in het ziekenhuis wegens nalatigheid want dat is het …
En het is echt maar goed dat hij niet voor mijn voeten stond toen ik het hoorde want wat ik met hem had gedaan dat wil je nu even niet weten …
Ik ga zoiezo een verwijsbrief vragen bij de huisarts om naar een andere gyneacoloog te gaan in een ander ziekenhuis . Want ik wil ze er zoiezo uitlaten halen
pffffffffffffffffffffffffff
Ik vraag me momenteel wel af hoeveel een mens kan hebben en hoeveel ik nog kan hebben en heb het gevoel dat ,dat niet veel meer is op dit moment
Sjee Mandy dat is echt rot voor je zeg ik heb ook inderdaad een keer een cyste gehad maar die is uit zich zelf weer verdwenen. Ik ga vrijdag ook zo ie zo naar de ha want heb nog steeds last van mijn buik je weet nooit. Maar cystes kunnen ook weg gaan hoor meis dus geef de hoop niet helemaal op meis die van mij is toen weg gegaan. Of ze moeten op je eileider zitten dan is het een ander verhaal als het weg gehaald moet worden… Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte ermee en ja ook ik zou een klacht in dienen tegen die arts…Succes meis en laat wat horen als je meer weet van hoe of wat.
Hier gisterenavond nog naar de ha post geweest omdat de pijn niet meer om uit te houden was. Ik dacht zelf aan een blaasontsteking dus urine onderzocht was het dus niet en hij dacht aan dat ik zwanger kan zijn of een beginnende blaasontsteking wat nog niet te zien is.Of een cyste op 1 van mijn eierstok. Dus werd zo terug naar huis gestuurd want hij wilde geen antibiotica voorschrijven voor als ik wel zwanger ben. Dus moet ik morgen toch naar mijn eigen ha om een test te doen en als die negatief is dan een bloedtest en wijst dat niks uit krijg ik een onderzoek voor mijn eierstoken en anders als nog een antibiotica. Dus ik zo als ik zwanger zou kunnen zijn heb ik daar nu al zo veel last van dan zei ik tegen die ha hij zei van ja dat kan dat is bij iedere vrouw verschillend ik zo oke dan dan wachten we het maar af tot morgen.
23 september is mn NOD… gisteravond ging ik op bed en toen lekte er wat uit mn borst… vanmorgen ook weer een drup onder de douche :think: ksnap er niks van