Dat kan met je hormonen te maken hebben klavertje dat heb ik namelijk ook al jaren
Desnoods even bij de ha langsgaan en na laten kijken (ik kreeg een mammografie toen)
Sterkte
Hello lady’s, ik ben ook weer in het land.
West, wat vervelend zeg! Ben je vandaag al bij de huisarts geweest en weet je al wat meer???
Mandy, ik vind het ook raar dat ze hier zo laat mee komen. Dat hadden ze toch zekers ook wel eerder kunnen constateren? Als ze weg gehaald kunnen worden is er dan nog wel een kans op zwangerschap?
Klavertje4, spannend je NOD in zicht. Dat van het lekker ken ik niet. Ik heb daar alleen last van gehad toen ik al ver zwanger was van Dante maar dat was toen moedermelk
Lyka, fijn dat alles goed gaat!
Nou wij hebben er een paar dagen Londen opzitten. Was erg gezellig maar ook erg vermoeiend… Lekker geshopt en dingen bezichtigd.
Vanavond vroeg m’n bedje in!
:-* Manon
West, wat vervelend zeg! Ben je vandaag al bij de huisarts geweest en weet je al wat meer???
Ben geweest en morgen mag ik al gaan testen ze hebben me urine weer nagekeken maar weer geen blaasontsteking en als hij morgen weer negatief is dan maandag of dinsdag weer testen.
:-* :-* West
spannend west!
@klavertje4 wrote:
spannend west!
Inderdaad maar vanmorgen was hij negatief dus maar weer afwachten op maandag of dinsdag :wall: :wall: :wall: :wall: Maar als ik wel ongie word en heb dan nog last van me buik ga ik mooi terug naar de ha moet dan toch ergens vandaan komen…
Manon : De gyneacoloog heeft die cystes al op 14 februari (dus inmiddels 7 maanden geleden) al geconstateerd alleen die hufter heeft mij dit nooit verteld en het was dat ik nu naar de huisarts ging omdat ik al vier maanden niet ongesteld ben , want anders was ik het namelijk nooit te weten gekomen…
Ik wilde afgelopen vrijdag mijn ha bellen voor een verwijsbrief maar hij was helaas niet aan het werk toen dus moet ik morgen terug bellen
Ik wil zoiezo die cystes weg laten halen en dat is waar ik me nu op ga richten ipv op andere dingen want voor hetzelfde geld is er meer aan de hand dus ga nu eerst naar een andere gyn mede ook om daarna een klacht te kunnen indienen tegen die gyn en natuurlijk voor mezelf op de 1ste plaats
hallo allemaal
ik ben heel lang niet meer geweest
maar had ff andere dingen aan me hoofd
nouja nog steeds een beetje
ben ondertussen al weer een aantal keer naar de fertiliteits poli geweest
en alle uitslagen tot nu toe zijn goed
zou dus gewoon zwanger moeten kunnen worden
maar vanaf morgen moet ik beginnen met chlomid omdat ik misschien voor mijn lichaam een iets hogere hormoon huishouding nodig heb
mijn zusjes zijn nu onderhand 29 en 30 weken zwanger
en ben druk bezig hier en daar kleertjes bij elkaar te zoeken
en nog meer van dat soort dingen
het vriendje van zus 1 heeft namelijk ook maar het hazepad gekozen
dus staat die er ook helemaal alleen voor :evil:
nouja het gaat vast allemaal wel op zijn pootjes terecht komen
groetjes renate
Hé Renate! Leuk ook eens weer van jou te horen. Wat gaat dat hard zeg, met jou zussen! Balen dat hun hormoontjes bij jullie nog niet het gewenste effect hebben gehad. Maar toch goed om te horen dat er geen duidelijk aanwijsbare reden is waarom het, tot nu toe, nog niet gelukt is. Ik hoop voor jullie dat de Clomid heeeééél goed werkt!
Mandy, da’s inderdaad behoorlijk schofterig hoe ze jou aan het lijntje gehouden hebben. Ik hoop voor je dat je volgende gyn je wel verder kan helpen (en dan niet van de regen in de drup ) en dat je voor jezelf daarna de rust kunt vinden waar je, volgens mij, toch wel behoorlijk aan toe bent. Heel veel sterkte in ieder geval voor de komende tijd.
West: spannnend! Ik :thumbup: voor je!
Klavertje4: wat jij beschrijft ken ik ook niet. Ook nog nooit op deze manier van gehoord. Succes met je NOD!
Manon: lekker genoten in Londen? Waren jullie nu met z’n tweetjes geweest of is Dante ook meegeweest?
Nou, ik ga aan de slag. Er ligt weer zat.
Groetjes,
Iris
Dankje wel Iris Ik heb om 11.45 weer een afspraak bij de huisarts en dan vraag ik meteen een verwijsbrief voor een andere gyn ben er helaas alleen nog niet uit naar welk ziekenhuis ik ga dit keer (zoiezo niet meer in Deurne)
Ja ik kan momenteel inderdaad wel wat rust in mijn leven gebruiken maar goed dat komt vanzelf wel .
Wordt momenteel iedere dag wakker met de zenuwen goed in mijn lijf :?
En aan het lijntje ben ik zeer zeker gehouden , al is dat eigenlijk niet zo hij heeft gewoon iets voor mij verzwegen (die cystes)
Maar goed ik wil zoiezo die cystes eruit laten halen en dat maakt me ook erg zenuwachtig op dit moment want stel je voor dat het iets anders is
jeetje wat een klote streek mandy
het is tenslotte toch jou lichaam!
daar mag ie helemaal niks over verzwijgen :evil:
hopelijk krijg je straks een hele goede gyn die je goed wild begeleiden in alles.
nou ik ben dus vandaag begonnen met de chlomid
van cyclus dag 5 t/m 9 moet ik 1x perdag een tablet in nemen
en volgende maandag moet ik om 10.40 uur weer naar de poli om een echo te laten maken.
ze gaan dus nog 2 cyclussen volgen of me lichaam daadwerklijk dat extra duuwtje nodig heeft , dus tis weer afwachten.
groetjes renate
Renate: spannend! Veel succes in ieder geval en laten we hopen dat er binnenkort weer een zwangere te melden is. Ik hoop voor jou dat jij het bent, maar dit geldt natuurlijk ook voor de andere meiden.
Misschien dat dit helpt: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ('k Heb er toch zat van )
Groetjes,
Iris
@Iertie wrote:
Renate: spannend! Veel succes in ieder geval en laten we hopen dat er binnenkort weer een zwangere te melden is. Ik hoop voor jou dat jij het bent, maar dit geldt natuurlijk ook voor de andere meiden.
Misschien dat dit helpt: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ('k Heb er toch zat van)
Groetjes,
Iris
helaas hier negatief getest.
:-* :-*
Helaas zullen de :: :: :**: bij mij niet helpen , ik heb geen eisprong en dus ook geen kans om zwanger te worden
Renate waarom heb jij Clomid gekregen ? Hier krijg je namelijk niks of je moet een jaar bezig zijn met zwanger worden (in jan dus)
Shit die nega test West hoe is het met je zijn de :twisted: al geariveerd of ook nog niet
@Mandy wrote:
Helaas zullen de :: :: :**: bij mij niet helpen , ik heb geen eisprong en dus ook geen kans om zwanger te worden
Renate waarom heb jij Clomid gekregen ? Hier krijg je namelijk niks of je moet een jaar bezig zijn met zwanger worden (in jan dus)
ships die nega test West hoe is het met je zijn de :twisted: al geariveerd of ook nog niet
Nope nog steeds geen :twisted: :twisted: te bekennen en heb nog steeds last van mijn buik dus wie weet te vroeg getest of een lange cyclus ben normaal gesproken altijd rond de 26 a 27 dagen ongie dus we zien het weer wel wat het gaat worden. Baal wel een beetje eerlijk gezegt omdat ik al sinds vorige week last van mijn buik heb als ik toch ongie word en het is na de ongie dan nog niet over ga ik terug naar de ha.
Ja ik heb al drie weken buikpijn maar ook geen ongi als ik nu de aantal dagen ga tellen dan zit ik op dag 120
Ik heb ook niet het idee dat ik ongesteld zal worden als ik naar de gyn moet 10 oktober (SECOND OPINION) dan zit ik bijna op de 5 maanden
Op hoeveel dagen zit jij nu west ?
@Mandy wrote:
Ja ik heb al drie weken buikpijn maar ook geen ongi als ik nu de aantal dagen ga tellen dan zit ik op dag 120
Ik heb ook niet het idee dat ik ongesteld zal worden als ik naar de gyn moet 10 oktober (SECOND OPINION) dan zit ik bijna op de 5 maanden
Op hoeveel dagen zit jij nu west ?
Ik zit vandaag op dag 27 Balen voor jou meis ik hoop echt dat je erg snel zekerheid krijgt kan me voorstellen dat dit erg frusterend voor jou is en ps laat je niet gek maken door die arts en zoek het tot de bodem uit en wel een beetje goed voor jezelf zorgen he…En een andere arts lijkt me een goed idee voor jou…
Ja ik ga voor een second opinion naar Eindhoven 10 Oktober en daar blijf ik dan ook hoor
En ik schrijf van te voren mijn vragen op zodat ik weet wat ik ga vragen want ik kan nu wel zeggen ik zeg dit en dit maar als het erop aankomt doe ik dat toch niet dus kan ik het beter opschrijven
Marc heeft die dag vrij gevraagt dus die gaat gelukkig mee
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn momenteel maar lukken doet dat ook niet echt hoor
Hoop dat jij ook snel zekerheid hebt meis want er is niks frusterender dan wel buikpijn enzo hebben en niet ongi worden :wall:
Ik heb ook iedere dag buikpijn maar weet nu wat de oorzaak daarvan is
Hier nog steeds niks te bekennen word er een beetje :wall: :wall: :wall: van als ik dan toch niet zwanger ben mag van mij die ongie wel komen dan weet ik waar ik aan toe ben pffffffffffff
Ja, West kan je goed begrijpen! Dat wachten is ook maar niets. Ik hoop voor je dat je snel antwoord krijgt of ongi of… :inlove:
Liefs Manon
@nonnie wrote:
Ja, West kan je goed begrijpen! Dat wachten is ook maar niets. Ik hoop voor je dat je snel antwoord krijgt of ongi of… :inlove:![]()
![]()
Liefs Manon
Dat hoop ik ook zit vandaag op dag 29 had gisteren verkeerd gekeken…
maar pfffff zeg sorry voor mijn geklaag hoor…
:-* :-*